עבודות גמר

המדריך שלכם לעבודות גמר

קבלו את המדריך המושלם למשרד החדש

מעוניינים לעבור למשרד חדש ולא יודעים ממה להתחיל? מה צריך לקחת בחשבון במעבר, איך ניתן לצלוח אותו במינימום משאבי ניהול, זמן וכסף, ואיך יוצרים סביבת עבודה אידיאלית, טובה יותר, בטוחה יותר, בריאה יותר? תדהר גמרים מציעה חבילת פתרונות מותאמת אישית לכל עבודות הגמר והמעטפת. לפניכם המדריך המלא עם כל התשובות לשאלות החשובות.

מעבר למשרדים חדשים הינו החלטה מורכבת ומשמעותית, הן ברמה האישית והן ברמה המקצועית. מעבר להחלטה הראשונית על עצם המעבר למשרדים החדשים, צצות מגוון התלבטויות נוספות: התאמת החלל לצרכי העסק שלכם, תכנון פרוגרמה המשקף את רוח וצרכי החברה, קשר בין הפונקציות השונות ובין האנשים, שימוש בחומרי גמר ושפה עיצובית בהתאם למותג, וכלה בלוגיסטיקה הכרוכה במעבר למשרדים חדשים, האריזה, ההובלה והפריקה, ההתארגנות במשרד החדש, ארגון עמדות העבודה, התקנת הציוד החשמלי, הארונות, המדפים, הריהוט ועוד.

מעבר למשרדים חדשים יכול להיות כאב ראש לא קטן, ומצד שני גם הזדמנות להתקדם למשרד המותאם בשלמות לערכים ולצרכים הנוכחיים והעתידיים של העסק שלכם. אנחנו כאן כדי לסייע עם מכלול פתרונות תוך התאמה אישית לכם.

בניגוד לדירות מגורים, כאשר מדובר בנכס עסקי חדש (משרד בבניין משרדים, חנות במרכז מסחרי וכד'), הנכס נמסר במרבית המקרים לבעליו או לשוכר הראשון ברמת "מעטפת", כחלל אחד, ללא חלוקה פנימית, ברמת שלד בטון חשוף. עבודות הגמר וההתאמה כוללות, בין היתר, את החלוקה הפנימית של הנכס, קירות גבס, תקרות, ריצוף וחיפוי, מערכות (מיזוג, מעליות, תאורה וכד'), עבודות נגרות (מחיצות, דלתות וכד'), מסגרות, צבע ועוד. עבודות הגמר והמעטפת, שמתבצעות בדרך כלל ע"י הרוכש או השוכר, מאפשרות שימוש בנכס למגוון מטרות: משרד, חנות, מרפאה וכד' ואינן כלולות במחיר הנכס.

מעבר למשרד חדש כרוך במספר רב של החלטות. לאחר שהתקבלה ההחלטה הראשונית לעבור למשרד החדש, צצות התלבטויות נוספות הנוגעות למשרד שלכם, כאלו שיתאימו אותו לאישיות המיוחדת שלכם, לאופי העסק שלכם, לצרכים ולרצונות שלכם ויתמוך בהשגת היעדים העסקיים שלכם בצורה הטובה ביותר. החל באיזונים העדינים בין חללי עבודה פתוחים (Open space) לחדרי הישיבות, דרך הכרעה על היחס בין השטחים המיועדים לעמדות הישיבה לבין השטחים המוקצים לטובת חללים ציבוריים, או ההתלבטות בין עיצוב "נקי" ואלגנטי לחלל ממותג, אופנתי או קונספטואלי, ועד להחלטות הכי בסיסיות על צבע השטיחים או אורך השולחן בחדר הישיבות.

גם לאחר שקיבלתם את ההחלטות העיצוביות, המסע רק מתחיל. בחירת הספקים והשותפים איתם תוכלו לצאת לדרך, תיאומי תכנון-ביצוע בין עשרות הגורמים המעורבים (בעלי הנכס, יועצים, מתכננים, מבצעים, ספקים ועוד), פיקוח על עבודות ההתאמה והגמר עד לפרטי פרטים, רכישת הפריטים השונים, החל מפרטי הגמר ועד הריהוט והציוד המשרדי, והטיפול במורכבות הכרוכה בהעברת מאות ולעתים אלפי עובדים מהמשרדים הישנים למשרדים החדשים.

תהליך התכנון, העיצוב והבנייה של משרד חדש הוא משמעותי וחשוב ביותר, כיוון שיש לו השפעה ישירה על כל תחומי העסק. תכנון ועיצוב נכון של משרד משפיע על תחושות העובדים והתפוקה שלהם, הלקוחות והמבקרים, תפיסת המותג, קבלת החלטות, יכולת ניהול אפקטיבית וכתוצאה מכך גם על ההכנסות.

סביבת עבודה המתוכננת באופן פונקציונאלי ונוח היא אחד הפרמטרים החשובים ביותר בייעול העבודה, הגברת המוטיבציה ויצירת הרושם הנכון על האורחים והלקוחות. עיצוב נכון, הוא עיצוב שעובד בשבילכם ומשפר את חוויית העובדים והלקוחות, ובאמצעותם את הרווחים והתפוקות.

המשרדים שלכם צריכים להתאים לאופי ורוח החברה ולצרכיכם הייחודיים. תכנון המשרדים צריך להיות פונקציונאלי ונוח מצד אחד, כזה שנותן מענה לצרכים הקיימים, מתאים לפונקציות השונות בחברה ומייצר סינרגיה טובה ביניהן. מצד שני, חשוב שעיצוב החלל ישדר את המסרים הנכונים, בהתחשב בסוג החברה ותחום הפעילות שלה ובאופן שמותאם לאופי הייחודי שלה, לסוג המוצרים או השירותים שהיא נותנת ולאופי קהל הלקוחות שלה. לכן, אין כאן תבנית. כל עיצוב צריך להיות שונה ולהתאים בדיוק למידות הלקוח.

חטיבת עבודות הגמר של תדהר, המתמחה בנדל"ן עסקי, היא מהחברות המובילות והאיכותיות בישראל. החברה מאפשרת לכם לקבל חלל עסקי מושלם, מא' ועד ת' ומציעה לכם חבילת פתרונות מקיפה, הכוללת תיאום, תכנון וביצוע בסטנדרטים הגבוהים ביותר לכל עבודות הגמר והמעטפת, ממערכות המבנה ועבודות הבינוי והעיצוב ועד לריהוט והציוד המשרדי שיחכה לעובדים שלכם במשרד החדש. לאנשי החטיבה ניסיון רב בניהול פרויקטים מורכבים, בהיקפים גדולים ובזמני שיא, והם ילוו אתכם לאורך כל הדרך עד יום המעבר למשרדים החדשים שלכם.

עד היום, תדהר לא אחרה במסירת פרויקט ללקוח. להפך, במקרים רבים, אנו אף מקדימים את מועד המסירה. בפרויקטי TURN KEY, אנו מצליחים לבצע פרויקטים בלוחות זמנים מאתגרים וקצרים משמעותית מהזמן הנדרש לכך בשיטה הרגילה.

אופייה הייחודי של תדהר ויכולתה לפעול לאורך כל שרשרת הערך, בשילוב שיטות ניהול, תכנון וביצוע מתקדמות, מאפשר לנו לפעול ביעילות גבוהה תוך שמירה על רציפות בתהליכי הניהול והביצוע בפרויקטים השונים, במטרה להגיע לתוצאות הטובות ביותר בלוחות הזמנים ותוך מקסום הערך המוסף לנו ולכם.

דברו איתנו

האנשים של תדהר עומדים לשירותכם,
אנחנו מזמינים אתכם ליצור איתנו קשר:

    למשרות פתוחות לחצו כאן






    מכירות ושירות 8383✱ | משרדים 3604✱

    התדהר 14 רעננה

    המדריך שלכם לעבודות גמר - תדהר