קריירה בתדהר

אנחנו תדהר, קבוצת הנדל"ן הפרטית המובילה בישראל.
הקבוצה מתמחה במספר תחומים: יזמות, מגורים, משרדים, התחדשות עירונית, עבודות גמר.
מעל הכל אנחנו ארגון של אנשים.
הצלחת החברה מבוססת על אנשים מצוינים ואכפתיים ועל מערכות יחסים מבוססות אמון.
אנשי תדהר נהנים ממגוון הזדמנויות לגדול, להתפתח ולצמוח במקום שהכי טוב לעבוד בו!
הצטרפו אלינו!

משרות פתוחות

למה תדהר

השייכות לתדהר מהווה עבורנו מקור לעוצמה וגאווה.

אנשינו המצוינים ושיטת העבודה הייחודית שלנו, יוצרים יחד תרבות ארגונית חזקה וערכית.

אנחנו בונים ארגון של מקצוענים ושואפים כל הזמן להוביל ולהוות מודל לחיקוי.

בואו להוביל, לחדש ולצמוח איתנו ביחד בשוק הנדל"ן בישראל.

המקום שהכי טוב לעבוד בו!

אז למה לעבוד בתדהר? קודם כל כי אנחנו אנשים של אנשים.
פסיפס אנושי שנבחר בקפידה בלי להתפשר על איכות וייחוד.

אנשי תדהר גאים להשתייך לקבוצה חזקה ופורצת דרך המשפיעה על הענף כולו.
אנו פועלים בסינרגיה, ערבות הדדית ופירגון, להשגת מטרות הקבוצה ושומרים יחד על הרוח הייחודית של תדהר.

אחד המיקודים המרכזיים שלנו, הוא לאפשר פיתוח אישי ומקצועי בתוך הארגון. מכללת תדהר נותנת מענה מקיף ורחב לעולם הלמידה, הן בעולמות המקצועיים והן בפיתוח מיומנויות חדשות והעשרה אישית.

אנחנו בתדהר מאמינים שהאנשים שלנו הם הנכס הכי חשוב, ופועלים כך מהיום הראשון.
אנחנו אנשים של אנשים ויחד אנו יוצרים קהילה אמיתית התומכת ומטפחת את אנשיה תוך דגש על שוויון, כבוד ההדי, קבלה, גיוון והכלה.
האנשים של תדהר הם הרוח המניעה את החברה, בזכותם אנו ממשיכים להוביל בדרכנו הייחודית את ענף הנדל"ן בישראל.
אנחנו בונים צוותים מובילים ומשפיעים, בהם לכל אחת ואחד יש קול חשוב ומשמעותי.

בתדהר אנחנו מאמינים בחדשנות כדרך חיים.
אנחנו מעזים ופועלים באומץ וביצירתיות, ומעודדים סקרנות, מובילות ועשייה פורצת דרך. אנו מקיימים קשר רציף ותדיר עם סטרטאפים על מנת לקדם שיתופי פעולה והשקעות ולהביא את הבשורה הבאה בענף הנדל"ן. לצד זה אנחנו מאפשרים לאנשי הארגון להציע הצעות ייעול באופן שוטף מתוך הכרה בידע ובניסיון הרב שהם מחזיקים.

אנחנו שמים את אנשינו במרכז ומלווים אותם ברגעים משמעותיים בחייהם בעבודה ומחוצה לה.
אנשינו נהנים ממתנות מפנקות בחגים, מפגשי Happy tidhour, ימי גיבוש, נופש חברה בארץ ובחו"ל, אירועי משפחות, השתתפות בקבוצות ותחרויות ספורט, מנוי freefit בהטבה משמעותית, וזה לא הכל…

מקום 28 בדירוג החברות במשק בענף הבניה והנדל"ן
ע"פ דירוג 100 החברות שהכי טוב לעבוד בהן של CofaceBDI ומגזין TheMarker

תהליך הגיוס שלנו

כמו שבניין בונים בשלבים, כך גם תהליך הגיוס בנוי מכמה שלבים עיקריים, שתוכנם משתנה בהתאם לאופי התפקיד.

שלב א'

ראיון טלפוני – אחרי שקיבלנו את קורות החיים שלכם ומצאנו שישנה התאמה ראשונית, נקיים אתכם ראיון היכרות טלפוני שבו אתם מוזמנים לשאול כל מה שמעניין אתכם.

left-pattern
right-pattern

משרות פנויות

תיאור התפקיד:

טיפול בפניות נכנסות של לקוחות קיימים וחדשים וניהול תהליכי המכירה עד שלב חתימת הסכם המכר.

דרישות:

ניסיון של לפחות 5 שנים במכירות בשיווק פרויקטי נדל"ן – חובה.
יצירתיות, ייצוגיות ויכולת עבודה בצוות.
יכולת עמידה ביעדים ועבודה תחת לחץ.
זמינות לעבודה במשרה מלאה- המשרה כוללת עבודה בימי שישי.

תיאור התפקיד:

ניהול משרד שוטף, מענה טלפוני, ניהול יומנים מורכבים של מנהלים בכירים בארגון, אחריות על תיאום חדרי ישיבות, מתן שירות למנהלים במידת הצורך, רווחה ועוד.

דרישות:

ניסיון של 3 שנים לפחות בתפקיד דומה – חובה.
שליטה מלאה בתוכנות Office – חובה.
אנגלית ברמה גבוהה – חובה.
תודעת שירות גבוהה ויחסי אנוש מעולים – חובה.
המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.

התפקיד כולל:

ניתוח והצגת נתונים פיננסים ומדדי ביצוע תפעוליים להנהלת החברה. שיקוף תמונת מצב פיננסית לתמיכה בתהליכי קבלת החלטות אסטרטגיות ועסקיות, דרך הבנת משמעויות פיננסיות, שיקולי כדאיות עלות-תועלת, אנליזות פיננסיות ותחזיות. לרבות, הצגת תובנות עסקיות והמלצה על יוזמות אפשריות.
השתתפות בעיצוב תוכניות עבודה שנתיות וממשק מול החטיבות העסקיות וחטיבת הכספים בנוגע להגדרת  היעדים הפיננסים, תוך ווידוא עמידה באסטרטגיה ויעדי הקבוצה.

אחריות על תהליך התקציב ותחזיות פיננסיות.
ריכוז נתוני הבקרה התקציבית מרמת החטיבות והפרויקטים בראייה מאוחדת, הבנת פערים בתקציב ומשמעויות.
ביצוע אנליזות שכר וכוח אדם.
טיפול תקופתי בדירוג החברה וניהול הקשר מול חברת הדירוג.
ניהול ובקרה של תקציב התקורות, קביעת מפתחות העמסה.
ניהול ופיקוח של עבודת האנליסטים.

 

 

דרישות התפקיד:
תואר ראשון בכלכלה עם רקע חשבונאי או חשבונאות
לפחות 5 שנים ניסיון קודם בתפקידים דומים של בניית תקציב, תחזיות ודיווח להנהלה.
ניסיון בחברות נדל"ן – יתרון משמעותי
ניסיון בניהול צוות אנליסטים וכלכלנים – חובה
שליטה באקסל ברמה גבוהה – חובה
יכולות אנליטיות גבוהות, מיומנות גבוהה במודלים פיננסיים, תחזיות וכלי ניתוח
עדיפות להכרות עם POWER BI

המשרה פונה לנשים וגברים כאחד

 

 

התפקיד כולל:
תשלומים לספקים ולקוחות
דיווחים לרשויות
הכנת חומר לרו"ח עד מאזן
גבייה מלקוחות (שוכרים)

 

 

דרישות התפקיד:
תעודת מנהלת חשבונות סוג 2- חובה
תעודת מנהלת חשבונות- סוג 3 – יתרון
ניסיון של 5 שנים לפחות בהנהלת חשבונות – חובה.
ניסיון על תוכנת פריוריטי / SAP – חובה
המשרה פונה לנשים וגברים כאחד

 

 

התפקיד כולל:
ניהול כלל תהליכי הרכש והרכש בפרויקטים, החל משלב המכרז ועד לשלב מסירת הפרויקט והפקת לקחים.
אחריות על ניהול תקין ויעיל של כלל תהליכי הרכש בפרויקטים.
אחריות על עמידה בלוחות זמנים ובתקציב הפרויקט.
אחריות על ניהול משא ומתן מוצלח מול ספקים.
אחריות על שמירה על איכות החומרים הנרכשים.
אחריות על תיעוד כל פעולות הרכש.
אחריות על שיתוף פעולה יעיל עם צוות הפרויקט ועם גורמים רלוונטיים אחרים.

 

 

דרישות התפקיד:
ניסיון של 3 שנים לפחות בניהול רכש, עדיפות לניסיון בניהול רכש פרויקטים.
שליטה בתוכנות מחשב: שליטה באקסל ומערכות ERP ומרכזי רכש.
יחסי אנוש מעולים: יכולת לבנות קשרים בינאישיים טובים עם אנשים מכל הרמות.
מוטיבציה גבוהה: יכולת לעבוד בצורה עצמאית ולקחת יוזמה.
יכולת התמודדות עם לחץ: יכולת לעבוד בסביבה לחוצה ולעמוד ביעדים תחת לחץ.
אמינות: יכולת לשמור על סודיות ודיסקרטיות.
אחריות: יכולת לקחת אחריות על העבודה ועל התוצאות.
יכולת למידה: יכולת ללמוד דברים חדשים ולהסתגל לשינויים.

 

 

תיאור התפקיד:

אחריות לבטיחותם של העובדים והמבקרים באתר, תוך קיום שגרת "בטיחות" והקפדה על נהלי החברה ודרישות החוק.
תכנון וניהול אתר ומשאבי ציוד הנדרשים לביצוע הפרויקט בהתאם ללוז, לתקציב ולבטיחות. לרבות הזמנת חומרים עפ"י צורך ותוך חישוב ותכנון מקדים.
ניהול משימות יומי וקבלת עבודה בסיום מקבלני המשנה
בקרת איכות באופן שוטף בכלל המלאכות
חניכה וניהול יעיל של הקבלנים והפועלים לעמידה באיכות, בלו"ז ובתקציב.

דרישות

הסמכה כמנהל /ת עבודה מוסמך/ת- חובה
ניסיון כמנהל /ת עבודה בתחום הגמרים.
ניסיון בגמרים של משרדים- יתרון.
מהנדס /ת /הנדסאי /ת בניין – יתרון.
אסרטיביות, חריצות, אמינות וקפדנות.
יחסי אנוש טובים.
שליטה מלאה בעברית.

תיאור התפקיד:

הובלה וניהול של פרויקטים,
ניהול לוחות הזמנים ותקציבי הפרויקטים.
סנכרון ותיאום בין כל הגורמים המעורבים בפרויקט.
ניהול מו"מ והתקשרויות.
ניהול סיכוני הפרויקטים, הצפת מגמות חריגות ומשברים.
ניהול והובלת צוות הפרויקט.

דרישות:

ניסיון קודם בניהול פרויקטים של 3 שנים לפחות בתחום עבודות הגמר.
תואר ראשון בהנדסה אזרחית /אדריכלות – יתרון.
מקצוענות.
תפקוד תחת לחץ וריבוי משימות.
יכולת ניהול, עבודה בצוות.
יחסי אנוש מעולים- חובה
המשרה פונה לנשים וגברים כאחד.

התפקיד כולל:
ניהול ופיקוח על צוותים של קבלני המשנה
ניהול הזמנות וחומר
תיאום בין גורמים באתר
קריאת תוכניות והוצאת כמויות

דרישות:
תעודת מנהל/ת עבודה מוסמך/ת- חובה
לפחות 3 שנות ניסיון כמנהל/ת עבודה שלד- חובה
ניסיון מוכח בביצוע למגורים ו/או משרדים- חובה
הנדסאי /ת בניין – יתרון.
אסרטיביות, חריצות, אמינות וקפדנות.
יחסי אנוש טובים.
המשרה פונה לנשים וגברים כאחד.

תיאור התפקיד:

הקמה, בקרה וליווי של תכנית האיכות בפרויקט.
ליווי, ווידוא ביצוע פתיחות המלאכה באתר.
ביצוע בקרת איכות של מלאכות הגמר עפ"י תכנית האיכות וע"י אפליקציית איכות ייעודית.
הצגת תמונת מצב עדכנית לפורומים השונים.
ביצוע הדרכות מקצועיות עבור צוות האתר במסגרת תחום האחריות.
ביצוע משימות מחלקתיות שונות כפי שיקבע בניהול השוטף.

דרישות:

המשרה מתאימה לסטודנטים/יות להנדסה אזרחית בשנה ג' או ד'.
נכונות למשרה בהיקף של לפחות 3 ימים מלאים בשבוע באזור המרכז.
יחסי אנוש טובים
רצינות ואחריות
יסודיות
אסרטיביות
המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד

תיאור התפקיד:

מתן שירות אישי ומלא ללקוחות פרוייקטי הדיור שלנו
העבודה במוקד שירות לקוחות
טיפול בפניות הדיירים בערוצי התקשורת השונים, התנהלות שוטפת מול ספקים חיצוניים ופנימיים
עבודת ממשקים רבה, תפקיד רחב, מגוון ומאתגר

דרישות:

ניסיון קודם בשירות /אדמיניסטרציה – חובה
שליטה מלאה ביישומי המחשב – חובה
יחסי אנוש מעולים, שירותיות, אדיבות וסבלנות
המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד

תיאור התפקיד:

ניהול ותיאום תהליכי רישוי במגה פרויקטים.
בקרה על איכות התכנון, מוכנות ליציאה למכרזים ותכולות התכנון לביצוע.
אחריות על התפוקות באיכות ובזמן בהתאם ליעדים של הפרויקט.

דרישות

מהנדס /ת אזרחי /ת או אדריכל /ית – חובה.
ניסיון של 5 שנים לפחות בתחום – חובה.
הכרות עם תכניות מכר, מבני מגורים ומגדלים בפרט- יתרון.
ניסיון בREVIT- יתרון.
שליטה גבוהה בישומי הoffice – חובה.
בעל /ת יכולות ניהול גבוהות, ועבודה בצוות.
המשרה פונה לנשים וגברים כאחד.

תיאור התפקיד:

בקרה וליווי פרויקטים מרגע זכיה בפרויקט עד סיכום הפרויקט לאחר המסירה ללקוח.
בניית ובקרת תקציב במהלך חיי הפרויקט, בקרת הכנסות מול הוצאות.
תכנון ובקרת לוחות זמנים.
התראות על מגמות חריגות וסטיות תקציב /לו"ז.
הצגת השינויים שקרו בפרויקט בפני ההנהלה עם מנהלי פרויקטים (לוחות זמנים, תקציבים).
עבודה מול מספר רב של ממשקים.
העברת הדרכות למנהלי פרויקטים ומהנדסים החדשים על מערכות ושיטות עבודה עפ"י מדיניות החברה.
התפקיד כולל פגישות עם מנהלי פרויקטים באתרים לצורך בקרה שוטפת על הפרויקט.

דרישות:

תואר ראשון בהנדסה אזרחית – חובה (אפשרות לסטודנטים בשנה ד').
יכולת ירידה לפרטים.
יכולת למידה עצמית גבוהה.
אסרטיביות ויכולת לעבוד מול מספר ממשקים במקביל.
המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד

תיאור התפקיד:

הובלת חווית השירות ושביעות רצון הלקוחות
הובלת חדשנות ותהליכי שיפור מתמיד ללקוחות חיצוניים ופנימיים
הובלת שירות פנים ארגוני ועובדת ממשקים מצוינת בין היחידות בארגון
ניתוח ושיפור מתמיד של תהליכים חוצי ארגון בתחום השירות

דרישות:

ניסיון במתן שירות
ניסיון בניהול מוקדים, ניהול משמרת
ניסיון בהובלת תהליכי רוחב שיפור שירות בארגונים
תודעת שירות גבוהה
אסרטיביות ויכולת עבודה עם ממשקי עבודה מרובים
המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד

תיאור התפקיד:

ביצוע הזמנות רכש, עבודה שוטפת עם ספקים וקבלנים
ניהול מו"מ והסכמים עם ספקים וקבלנים בארץ ובחו"ל
ביצוע מכרזים פרויקטלים ושנתיים
הפקת דו"חות, הצעות מחיר, עמידה בתקציב ובלו"ז
תחזוקה והרחבת מתמדת של מאגר הספקים
התמקצעות מתמדת בהבנת החומרים, מקורם, מחיריהם ואיפיונם
שמירה על עדכניות הפריטים והמחירונים
יצירת קשרי אמון, יחסי עבודה טובים ושביעות רצון של גורמי החברה וגורמי חוץ אשר מתקשרים בחוזה מול החברה
העבודה במשרדי החברה ברעננה ובאתר החברה בתל אביב

דרישות:

ניסיון של שנתיים לפחות בתפקיד קניין רכש – חובה
הנדסאי /ת/ מהנדס /ת בניין או תעשיה וניהול – יתרון
ניסיון קודם בעבודה מול ספקים
אנגלית ברמה גבוה – חובה
שירותיות גבוהה ויכולת עבודה בצוות
שליטה ביישומי האופיס
יחסי אנוש מעולים ויכולת עבודה בתנאי לחץ ובריבוי ממשקים
יכולת למידה גבוהה, כושר ביטוי בעל פה/כתב
אסרטיביות ועצמאיות
המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד

תיאור התפקיד:

ניהול יומן ותיאום פגישות וסיורים בפרויקט
טיפול בחשבונות, התנהלות מול ספקים, טיפול בתעודות משלוח והזמנות רכש
עבודה מול גורמים וממשקי עבודה שונים פנים ארגוניים
התנהלות מול מזמים הפרויקט
אחריות על נראות האתר וגיבוש הצוות
עבודה צמודה מול מנהל הפרויקט וסיוע במשימות שוטפות
​​​​​​​המשרה בפרויקט החברה בתל אביב

דרישות:

ניסיון בתחום האדמיניסטרציה – חובה
שליטה מלאה בתוכנות Office –  – חובה
אנגלית ברמה גבוהה – חובה
תודעת שירות ויחסי אנוש טובים
המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד

תיאור התפקיד:

ניהול BIM לפרויקטים יזמיים-קבלניים לרבות:

ניהול סביבת הפרויקט הדיגיטלית (המודל והמידע) תוך קידום התקשורת בין כלל צוות הפרויקט.
הובלה ופיקוח על הטמעתם ויישומם של תהליכים מבוססי נתונים מקצה לקצה, לאורך כל חיי הפרויקט.
קיום קשר ישיר מול כלל צרכני וספקי המידע בפרויקט, אימות הנתונים וניהול תעבורת המידע.
קידום וליווי סביבת הפיתוח הטכנולוגית תוך דגש על חדשנות, מתודולוגיה ויצירת ערך לארגון.
אחריות על הגדרה ועמידה בסטנדרטים המקובלים תוך ראיית תמונה כוללת של תהליכי הפרויקט ותוצריו.
ניהול כלל מערכות ה-BIM תוך הבטחת איכות התפוקות ועמידה ביעדי הפרויקט.
תמיכה והדרכה לצוות הפרויקט וכלל בעלי העניין בסביבת העבודה הדיגיטלית.

דרישות:

תואר ראשון בהנדסה אזרחית / אדריכלות
שליטה בRevit ברמה גבוהה

ניסיון בתפקיד דומה – חובה
ניסיון מעשי בתכנון פרויקטים לביצוע והבנה רחבה בתהליכי תכנון ובנייה
שליטה בתוכנות ותוספים נלווים: Dynamo/Revit API/ Python /Navisworks/PowerBI – יתרון
ניסיון בניתוח וניהול דאטה – יתרון

המשרה פונה לנשים וגברים כאחד.

תיאור התפקיד:

ניהול והובלת המדיה והקמפיינים הדיגיטליים מתחילתם ועד סופם.
ניהול וטיפול שוטף של הנכסים הדיגיטליים, לרבות אתר האינטרנט של הקבוצה ואתרי פרויקטים.
פיתוח ושיפור תשתיות טכנולוגיות ותפעוליות לתמיכה בפעילות השיווקית-דיגיטלית.
ניהול תקציב הדיגיטל ומעקב אחרי הוצאות והכנסות.
פיתוח והטמעת תהליכים וכלים למדידת אפקטיביות ושיפור הביצועים הדיגיטליים.
יצירת מסעות לקוח מותאמים לקהלי יעד שונים ומגוונים.

דרישות:

תואר ראשון בתקשורת/שיווק
ניסיון של לפחות שנתיים-שלוש בשיווק דיגיטלי וניהול קמפיינים ב-Salesforce – חובה.
ידע במערכות טכנולוגיות כגון Salesforce, WordPress, Google Analytics, Marketing Automation, AdWords, Business Manager – חובה.
ניסיון בניהול ריבוי נכסים דיגיטליים – יתרון.
הגעה מתחום הנדל"ן והכרות עם מערכת Bmby – יתרון.
ניסיון מוכח בשיווק דיגיטלי וניהול קמפיינים דיגיטליים מוצלחים, עם יכולת להוביל ולנהל פרויקטים מורכבים.
הבנה מעמיקה של ערוצי השיווק הדיגיטליים וכלים שונים, כגון SEO, SEM, ניהול מדיה חברתית, כלי אוטומציה, וכלי ניתוח נתונים.
המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד

 

תיאור התפקיד:

אחריות להשגת כל יעדי הביצוע בפרויקט ושיפורם.
עבודה בהתאם לשיטה ולכלים הניהוליים של תדהר ועמידה בכלל הנהלים.
תכנון, תאום והוצאה לפועל של הביצוע ההנדסי.
הכרת לוח זמנים של ביצוע הפרויקט כנגזרת של הלוז החוזי,
תכנון וניהול אתר ומשאבי ציוד הנדרשים לביצוע הפרויקט בהתאם ללוז, לתקציב ולבטיחות.

ניהול התוכניות לביצוע וניהול תוכנית איכות של הפרויקט.
הגשת חשבונות שוטפים לקבלני משנה עפ"י דרישת מנהל פרויקט.
ניהול סיכונים תפעוליים בפרויקט, מניעת חשיפות והצפת מגמות חריגות ומשברים מוקדם ככל האפשר.

דרישות:

תואר בהנדסה אזרחית /בניין.
ניסיון של שנה – שלוש שנים בתפקיד מהנדס /ת ביצוע.
ניסיון בתחום הגמרים- יתרון.
אסרטיביות.
תפקוד תחת לחץ וריבוי משימות.
יחסי אנוש מעולים.
יכולת עבודה בצוות.
המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד

 

תיאור התפקיד:

בקרה וליווי פרויקטים מרגע זכיה בפרויקט עד סיכום הפרויקט לאחר המסירה ללקוח.
בניית ובקרת תקציב במהלך חיי הפרויקט, בקרת הכנסות מול הוצאות.
תכנון ובקרת לוחות זמנים.
התראות על מגמות חריגות וסטיות תקציב /לו"ז.
הצגת השינויים שקרו בפרויקט בפני ההנהלה עם מנהלי פרויקטים (לוחות זמנים, תקציבים).
עבודה מול מספר רב של ממשקים.
העברת הדרכות למנהלי פרויקטים ומהנדסים החדשים על מערכות ושיטות עבודה עפ"י מדיניות החברה.
התפקיד כולל פגישות עם מנהלי פרויקטים באתרים לצורך בקרה שוטפת על הפרויקט.

דרישות:

סטודנט/ית שנה ד בהנדסה אזרחית
אקסל ברמה גבוהה.
יכולת ירידה לפרטים.
יכולת למידה עצמית גבוהה.
אסרטיביות ויכולת לעבוד מול מספר ממשקים במקביל.
המשרה פונה לנשים וגברים כאחד.

 

התפקיד כולל:

הכרת הפרויקט משלב התכניות
ביצוע ההכנות ביציקות בצורה מקצועית ויעילה
חניכה והכשרה של פועלים
ניהול ופיקוח קבלני משנה
עבודות חשמל בדירות ובשטחים הציבוריים

 

דרישות:

רישיון חשמל – חובה (מוסמך/ראשי)
ניסיון בעבודות חשמל בבנייני מגורים
יחסי אנוש מצוינים, אחריות, אסרטיביות וסמכותיות.
המשרה פונה לנשים וגברים כאחד.

מתפעל מנופאי
שליחת קורות חיים

    *שדות המסומנים ב-* הינם חובה.







    ניתן להעלות קבצים מסוג doc, docx, pdf, txt

    מתפעל מנופאי
    שליחת קורות חיים

    קיבלנו את קורות החיים שלך, תודה!
    נעבור עליהם ונחזור אליך במידה ותהיה התאמה
    שיהיה בהצלחה

    טיפים מצוות הגיוס שלנו לקראת ראיון עבודה

    לינוי גבאי - רכזת גיוס

    טיפ ראשון – שאלו שאלות

    בראיון עבודה, שני הצדדים לומדים להכיר זה את זה ולכן חשוב שתכינו מראש שאלות המעניינות אתכם על התפקיד, הצוות והחברה. זו ההזדמנות שלכם לקבל מענה לכל מה שיעזור לכם לקבל את הנכונה עבורכם.
    השאלות שתשאלו יעזרו לנו להבין מה הציפיות שלכם ממקום העבודה ואיך אפשר לדייק את התפקיד עבורכם.

    לינוי גבאי
    רכזת גיוס
    רכזת גיוס תדהר אריאל ראובן

    טיפ שני – הכירו את התפקיד

    היכנסו לתיאור המשרה הרלוונטית ועברו עליו ביסודיות. כתבו כיצד הניסיון שלכם תואם את תחומי האחריות ודרישות המשרה. זכרו שלא תמיד תתאפשר התאמה מלאה בין הניסיון שלכם לדרישות התפקיד וחשוב שתדעו להדגיש בראיון את הכישורים והמיומנויות שלכם שיסייעו להצליח בתפקיד.

    אריאל ראובן
    רכזת גיוס

    טיפ שלישי – הכירו את החברה

    היכנסו לאתר שלנו, ולעמודי החברה ברשתות החברתיות life at tidhar בעזרתם תוכלו לקבל מידע עלינו, על העשייה שלנו, האנשים והתרבות שלנו. רוח תדהר שמאפיינות אותנו.
    תמיד מומלץ לבדוק האם יש לכם חברים שעובדים בתדהר ולשאול אותם באופן אישי על חווית העבודה 😊

    מיה פוטשניק
    רכזת גיוס
    חן רוקח רכזת גיוס תדהר

    טיפ רביעי – היערכות מוקדמת

    הגיעו בזמן לראיון, מומלץ אף להקדים בכמה דק' כדי שתוכלו להתחיל את הראיון בנינוחות.
    חשוב לנו להכיר אתכם ולא רק את ההתאמה שלכם לתפקיד. חשבו מה תרצו לספר על עצמכם שאינו רשום בקורות החיים (תחביבים, מה אוהבים לעשות בשעות הפנאי, תכונות שחשוב שנכיר וכו').

    חן רוקח
    רכזת גיוס
    /

    מתפתחים בתדהר

    תדהר מהווה עבור אנשינו בית מקצועי וחם ומציעה הזדמנויות רבות לצמיחה והתפתחות אישית. בזכות תהליכי למידה ושיפור מתמיד, כולנו בונים יחד ארגון של מקצוענים. בהמשך תוכלו לקרוא דוגמאות על תהליכי התפתחות בתדהר.

    "

    חן חלבי, מנהל חדשנות

    עובד כשנתיים בתדהר, התחיל את דרכו כמהנדס מערכות וכיום הוא מנהל החדשנות בארגון.

    "ההון האנושי בתדהר הוא סוד הצלחתה. חדוות עשייה, נכונות לעזור ומחויבות הדדית בין אנשי הארגון, מקדמות את הארגון ומאפשרות לכלל אנשיו להרגיש חלק משמעותי בהתפתחותו. תחום החדשנות שאני מנהל עוסק ביצירת ערך לארגון וללקוחותיו באמצעות שני חלקים עיקריים: הראשון, להיות ארגון פורץ דרך, לשלב טכנולוגיות וכלים חדשניים שמובילים לשיפור מתמיד של הארגון. השני, תרבות ארגונית מבוססת יצירתיות, נועזות וחשיבה מחוץ לקופסא. אני מאמין שהשילוב של אנשים איכותיים ויצירתיים, יחד עם שייכות ומחוברות גבוהה לארגון, הוא זה שהופך את תדהר למה שהיא"

    "

    יעל איתם – מנהלת תכנון הנדסי

    עובדת בתדהר כ-4 שנים, התחילה כבקרית פרויקטים בביצוע, לאחר מכן קודמה לתפקיד מהנדסת ביצוע וכיום היא מנהלת תכנון הנדסי.

    "בתדהר יש מגוון רחב של תפקידים ותחומי עניין. ישנן משרות הן בצד הביצוע והן בצד היזם. והרבה פעמים את יכולה למצוא את עצמך מתקדמת במסלול שאפילו לא כיוונת אליו. כגודל המגוון כך מרחב הלמידה וההתנסות. אני מרגישה שאני כל הזמן לומדת הרבה בזכות בעלי התפקידים הרוחביים שמסייעים בהבנה המקצועית. יש סדר וארגון, עובדים לפי תהלכים מאוד סדורים ומקצועיים. ומעל כל זה, יש פה אנשים עם יחסי אנוש מעולים שגורמים ליום העבודה לעבור בכיף"

    "

    נדב גלאי – משנה למנכ"ל תדהר בניה

    עובד כ-17 שנים בתדהר. התחיל את דרכו כמנהל פרויקט ביצוע והתקדם במגוון תפקידים ניהוליים בשטח. לאחר מכן קודם לתפקיד סמנכ"ל פיתוח עסקי, וכיום ממלא תפקיד משנה למנכ"ל תדהר בניה.

    "תדהר הינה חברה ששואפת למצוינות ארגונית בכל התחומים, ההון האנושי המצוין הוא לב ליבו של הארגון שביחד עם התרבות הארגונית המיוחדת של הארגון נותן אופק רחב להתפתחות בעץ הארגוני הרחב של הארגון. אני שחקן לטווח ארוך שמאמין בריצה לטווח ארוך. הידיעה שתדהר תמיד בגב שלך כעובד היא עוגן משמעותי להישארות רבת שנים בארגון".