קריירה בתדהר

אנחנו תדהר, קבוצת הנדל"ן הפרטית המובילה בישראל.
הקבוצה מתמחה במספר תחומים: יזמות, מגורים, משרדים, התחדשות עירונית, עבודות גמר.
מעל הכל אנחנו ארגון של אנשים.
הצלחת החברה מבוססת על אנשים מצוינים ואכפתיים ועל מערכות יחסים מבוססות אמון.
אנשי תדהר נהנים ממגוון הזדמנויות לגדול, להתפתח ולצמוח במקום שהכי טוב לעבוד בו!
הצטרפו אלינו!

משרות פתוחות

למה תדהר

השייכות לתדהר מהווה עבורנו מקור לעוצמה וגאווה.

אנשינו המצוינים ושיטת העבודה הייחודית שלנו, יוצרים יחד תרבות ארגונית חזקה וערכית.

אנחנו בונים ארגון של מקצוענים ושואפים כל הזמן להוביל ולהוות מודל לחיקוי.

בואו להוביל, לחדש ולצמוח איתנו ביחד בשוק הנדל"ן בישראל.

המקום שהכי טוב לעבוד בו!

אז למה לעבוד בתדהר? קודם כל כי אנחנו אנשים של אנשים.
פסיפס אנושי שנבחר בקפידה בלי להתפשר על איכות וייחוד.

אנשי תדהר גאים להשתייך לקבוצה חזקה ופורצת דרך המשפיעה על הענף כולו.
אנו פועלים בסינרגיה, ערבות הדדית ופירגון, להשגת מטרות הקבוצה ושומרים יחד על הרוח הייחודית של תדהר.

אחד המיקודים המרכזיים שלנו, הוא לאפשר פיתוח אישי ומקצועי בתוך הארגון. מכללת תדהר נותנת מענה מקיף ורחב לעולם הלמידה, הן בעולמות המקצועיים והן בפיתוח מיומנויות חדשות והעשרה אישית.

אנחנו בתדהר מאמינים שהאנשים שלנו הם הנכס הכי חשוב, ופועלים כך מהיום הראשון.
אנחנו אנשים של אנשים ויחד אנו יוצרים קהילה אמיתית התומכת ומטפחת את אנשיה תוך דגש על שוויון, כבוד ההדי, קבלה, גיוון והכלה.
האנשים של תדהר הם הרוח המניעה את החברה, בזכותם אנו ממשיכים להוביל בדרכנו הייחודית את ענף הנדל"ן בישראל.
אנחנו בונים צוותים מובילים ומשפיעים, בהם לכל אחת ואחד יש קול חשוב ומשמעותי.

בתדהר אנחנו מאמינים בחדשנות כדרך חיים.
אנחנו מעזים ופועלים באומץ וביצירתיות, ומעודדים סקרנות, מובילות ועשייה פורצת דרך. אנו מקיימים קשר רציף ותדיר עם סטרטאפים על מנת לקדם שיתופי פעולה והשקעות ולהביא את הבשורה הבאה בענף הנדל"ן. לצד זה אנחנו מאפשרים לאנשי הארגון להציע הצעות ייעול באופן שוטף מתוך הכרה בידע ובניסיון הרב שהם מחזיקים.

אנחנו שמים את אנשינו במרכז ומלווים אותם ברגעים משמעותיים בחייהם בעבודה ומחוצה לה.
אנשינו נהנים ממתנות מפנקות בחגים, מפגשי Happy tidhour, ימי גיבוש, נופש חברה בארץ ובחו"ל, אירועי משפחות, השתתפות בקבוצות ותחרויות ספורט, מנוי freefit בהטבה משמעותית, וזה לא הכל…

מקום 28 בדירוג החברות במשק בענף הבניה והנדל"ן
ע"פ דירוג 100 החברות שהכי טוב לעבוד בהן של CofaceBDI ומגזין TheMarker

תהליך הגיוס שלנו

כמו שבניין בונים בשלבים, כך גם תהליך הגיוס בנוי מכמה שלבים עיקריים, שתוכנם משתנה בהתאם לאופי התפקיד.

שלב א'

ראיון טלפוני – אחרי שקיבלנו את קורות החיים שלכם ומצאנו שישנה התאמה ראשונית, נקיים אתכם ראיון היכרות טלפוני שבו אתם מוזמנים לשאול כל מה שמעניין אתכם.

left-pattern
right-pattern

משרות פנויות

תיאור התפקיד:

הובלת הפרויקט מתחילתו ועד למסירה.
ניהול צוותי עבודה מקצועיים בתחום.
ניהול ותאום הביצוע בין כל הגורמים על פי השלבים השונים של הפרויקט.
היערכות ביצועית כוח אדם, כלים, קבלנים, חומרים וכו'.
הבנה הנדסית עמוקה של הפעילות.
תיאום וייצוג מול הרשויות.

דרישות:

מהנדס/ת אזרחי/ת מוסמך/ת – חובה.
ניסיון כמנהל פרויקט בביצוע לפחות 3 שנים
יכולות ניהוליות וכושר ארגון גבוהים.
לקיחת יוזמות ואחריות ותרגום לביצוע.
אסרטיביות.
תפקוד טוב בתנאי לחץ.
המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.

תיאור התפקיד:

מתן שירות אישי ומלא ללקוחות פרוייקטי הדיור שלנו
העבודה במוקד שירות לקוחות
טיפול בפניות הדיירים בערוצי התקשורת השונים, התנהלות שוטפת מול ספקים חיצוניים ופנימיים
עבודת ממשקים רבה, תפקיד רחב, מגוון ומאתגר

דרישות:

ניסיון קודם בשירות /אדמיניסטרציה – חובה
שליטה מלאה ביישומי המחשב – חובה
יחסי אנוש מעולים, שירותיות, אדיבות וסבלנות
המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד

תיאור התפקיד:

הובלה וניהול של פרויקטים,
ניהול לוחות הזמנים ותקציבי הפרויקטים.
סנכרון ותיאום בין כל הגורמים המעורבים בפרויקט.
ניהול מו"מ והתקשרויות.
ניהול סיכוני הפרויקטים, הצפת מגמות חריגות ומשברים.
ניהול והובלת צוות הפרויקט.

דרישות:

ניסיון קודם בניהול פרויקטים של 3 שנים לפחות בתחום עבודות הגמר.
תואר ראשון בהנדסה אזרחית /אדריכלות – יתרון.
מקצוענות.
תפקוד תחת לחץ וריבוי משימות.
יכולת ניהול, עבודה בצוות.
יחסי אנוש מעולים- חובה
המשרה פונה לנשים וגברים כאחד.

תיאור התפקיד:

ניהול ופיקוח על קבלני המשנה.
ניהול העבודה בשטח, מניהול הזמנות וחומר.
תיאום בין גורמים באתר.
קריאת תוכניות והוצאת כתבי כמויות.
אחריות לבטיחותם של העובדים והמבקרים באתר, תוך קיום שגרת "בטיחות".
הקפדה על נהלי החברה ודרישות החוק.
הבנת הפרויקט בהיבטים של לוחות זמנים, חומרים, דגשים הנדסיים ומגבלות.

דרישות

ניסיון של 3-4 שנים לפחות כמנהל/ת עבודה גמרים למגורים.
תעודת מנהל/ת עבודה מוסמך/ת.
הנדסאי /ת בניין – יתרון.
אסרטיביות, חריצות, אמינות וקפדנות.
יחסי אנוש טובים.
שליטה מלאה בעברית.

תיאור התפקיד:

אחריות לניהול מערך התזרים השוטף של החברה לרבות:
-מעקב אחר הכנסות והוצאות
-ניהול תחזיות תזרים ודיווח
-פתיחת חשבונות בנק
-ניהול מו"מ עם בנקים
-הטמעת מערכת גזברות
מעקב ובקרה אחר תשלומים

דרישות:

-תואר ראשון בתחום פיננסי
-ניסיון קודם בתפקיד דומה של חמש שנים ומעלה
– ניסיון קודם בניהול תזרים מזומנים בארגון נדל"ן או בנקאות.
– הבנה מעמיקה של מערכות פיננסיות ובנקאיות.
– יכולת עבודה בסביבה דינאמית ורבת משימות.
– ידע בהטמעת מערכות טכנולוגיות לניהול מערכת גזברות
-המשרה פונה לנשים וגברים כאחד

תיאור התפקיד:

ניהול התכנון משלב המכרז ועד מסירת פרויקט ללקוח.
ניהול והדרכה של צוותי היועצים השונים לטובת יצירת המוצר האידאלי ללקוחות שלנו.
הובלה לפתרון בעיות לצוותי הביצוע שלנו.
הכרות מלאה עם כול פרטי הפרויקט.
שימוש בכלי BIM מתקדמים.

דרישות:

מהנדס /ת אזרחי /ת / בניין או אדריכל /ית או סטודנט/ית בשנה האחרונה ללימודים – חובה.
ניסיון בניהול ותכנון פרויקטים בתחום ההנדסה-יתרון.
הכרות וניסיון עם Revit- יתרון.
יחסי אנוש מעולים, יכולת ניהול והובלת אנשים ורצון ללמוד ולהתפתח
המשרה רלוונטית גם לסטודנט/ית בשנה האחרונה ללימודים!

התפקיד כולל:
ניהול כלל תהליכי הרכש בפרויקטים, החל משלב המכרז ועד לשלב מסירת הפרויקט והפקת לקחים.
עמידה בלוחות זמנים ובתקציב הפרויקט, ניהול משא ומתן מוצלח מול ספקים ותיעוד כל פעולות הרכש.
אחריות על שיתוף פעולה יעיל עם צוות הפרויקט ועם גורמים רלוונטיים אחרים.

דרישות התפקיד:
ניסיון של 3 שנים ברכש ו/או ניהול פרויקטים.
שליטה בתוכנות מחשב: שליטה באקסל ומערכות ERP ומרכזי רכש.
יחסי אנוש מעולים, מוטיבציה גבוהה, יכולת התמודדות עם לחץ, אמינות, אחריות ויכולת למידה.

תיאור התפקיד:

בקרה וליווי פרויקטים מרגע זכיה בפרויקט עד סיכום הפרויקט לאחר המסירה ללקוח.
בניית ובקרת תקציב במהלך חיי הפרויקט, בקרת הכנסות מול הוצאות.
תכנון ובקרת לוחות זמנים.
התראות על מגמות חריגות וסטיות תקציב /לו"ז.
הצגת השינויים שקרו בפרויקט בפני ההנהלה עם מנהלי פרויקטים (לוחות זמנים, תקציבים).
עבודה מול מספר רב של ממשקים.
העברת הדרכות למנהלי פרויקטים ומהנדסים החדשים על מערכות ושיטות עבודה עפ"י מדיניות החברה.
התפקיד כולל פגישות עם מנהלי פרויקטים באתרים לצורך בקרה שוטפת על הפרויקט.

דרישות:

סטודנט/ית שנה ד' בהנדסה אזרחית / בוגר הנדסה אזרחית
אקסל ברמה גבוהה.
יכולת ירידה לפרטים.
יכולת למידה עצמית גבוהה.
אסרטיביות ויכולת לעבוד מול מספר ממשקים במקביל.
המשרה פונה לנשים וגברים כאחד.

 

התפקיד כולל:

ניתוח והצגת נתונים פיננסים ומדדי ביצוע תפעוליים להנהלת החברה. שיקוף תמונת מצב פיננסית לתמיכה בתהליכי קבלת החלטות אסטרטגיות ועסקיות, דרך הבנת משמעויות פיננסיות, שיקולי כדאיות עלות-תועלת, אנליזות פיננסיות ותחזיות. לרבות, הצגת תובנות עסקיות והמלצה על יוזמות אפשריות.
השתתפות בעיצוב תוכניות עבודה שנתיות וממשק מול החטיבות העסקיות וחטיבת הכספים בנוגע להגדרת  היעדים הפיננסים, תוך ווידוא עמידה באסטרטגיה ויעדי הקבוצה.

אחריות על תהליך התקציב ותחזיות פיננסיות.
ריכוז נתוני הבקרה התקציבית מרמת החטיבות והפרויקטים בראייה מאוחדת, הבנת פערים בתקציב ומשמעויות.
ביצוע אנליזות שכר וכוח אדם.
טיפול תקופתי בדירוג החברה וניהול הקשר מול חברת הדירוג.
ניהול ובקרה של תקציב התקורות, קביעת מפתחות העמסה.
ניהול ופיקוח של עבודת האנליסטים.

 

 

דרישות התפקיד:
תואר ראשון בכלכלה עם רקע חשבונאי או חשבונאות
לפחות 5 שנים ניסיון קודם בתפקידים דומים של בניית תקציב, תחזיות ודיווח להנהלה.
ניסיון בחברות נדל"ן – יתרון משמעותי
ניסיון בניהול צוות אנליסטים וכלכלנים – חובה
שליטה באקסל ברמה גבוהה – חובה
יכולות אנליטיות גבוהות, מיומנות גבוהה במודלים פיננסיים, תחזיות וכלי ניתוח
עדיפות להכרות עם POWER BI

המשרה פונה לנשים וגברים כאחד

 

 

תיאור התפקיד:

תפעול(תחזוקה, טיפול שוטף, טיפול מונע) הנכסים של החברה, שירות לשוכרים קיימים, כניסת דיירים ושוכרים חדשים
ניהול הנכסים הקיימים
קשר עם שוכרים- תקלות, שיפוצים, חברות ניהול
חידוש חוזים
התנהלות חול חברות ניהול
מעקב ערבויות/בטחונות
תיאום וניהול כניסת שוכרים חדשים לנכסים (התאמה לצרכים, ליווי הכניסה)
שיפוץ נכסים וניהולם השוטף

דרישות:

תואר ראשון
ניסיון של לפחות 5 שנים בניהול נכסים;
ניסיון מחברה מקבילה – יתרון
ניסיון בתפקיד ניהולי
המשרה פונה לנשים וגברים כאחד.

תיאור התפקיד:

אישור וניהול חשבונות לתשלום בחטיבת היזמות.
מעקב אחרי אישורי תשלום בזמן ותקשורת מול חותמים ושותפים.
מתן סיוע ותמיכה למשימות רוחביות של מנהלות חשבונות,מתן הדרכה על מערכת ניהול חתימות.
משרה מלאה במשרדי החברה ברעננה.

דרישות:

ניסיון בתפקיד אדמיניסטרטיבי /בק אופיס.
סדר וארגון, שירותיות ויחסי אנוש טובים- חובה.
המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.

תיאור התפקיד:

לקבוצת תדהר דרוש /ה כלכלן /ית בקר /ית למחלקת הכספים, בתחום היזמות והנכסים המניבים.
התפקיד כולל ביצוע בקרה תקציבית לאורך כל שלבי ייזום הפרויקט והנכס המניב, עבדה מול שמאים ובנקים, ביצוע תחזיות רב שנתיות ותמיכה כלכלית בתחומים נוספים בארגון.

דרישות

תואר ראשון בכלכלה /הנדסה תעשייה וניהול – חובה.
תעודת שמאי – יתרון משמעותי.
ניסיון קודם ככלכלן /ית בחברה עסקית, עדיפות בתחום הנדל"ן – יתרון.
ניסיון קודם בבקרה תקציבית – יתרון.
שליטה מלאה בExcel חובה
יכולת עבודה בצוות, ירידה לפרטים, ראש גדול, אחריות, עצמאות וריבוי משימות.
המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד

תיאור התפקיד:

עדכון פגישות, ניהול יומן, טיפול בלידים והמשך טיפול במערכת לניהול לקוחות,
תפעול משרד המכירות, ביצוע הזמנות רכש וסיוע אדמיניסטרטיבי שוטף.
מיקום העבודה: רמת גן (מתחם הבורסה).

דרישות:

ניסיון בתפקידי אדמיניסטרציה שונים – חובה.
ניסיון במערכות ממוחשבות ואופיס – חובה.
תואר ראשון – יתרון.
המשרה פונה לנשים וגברים כאחד.

תיאור התפקיד:

ניהול והובלת צוות המכירות לעמידה ביעדים
ליווי וחניכת אנשי המכירות בפעילות השוטפת
הכנת מבצעי מכר וחומרי מכירה שיווקיים
בקרת עסקאות וטיפול בסגירת הסכמי המכר מול עורכי הדין
תפעול וניהול תהליכי עבודה שוטפים

דרישות:

ניסיון ניהולי בתחום מכירות נדל"ן למגורים – 5 שנים ומעלה
ניסיון במכירות נדל"ן והיכרות מעמיקה עם השטח

שליטה במערכות מחשוב (אופיס, אקסל)
היכרות וידע עם מערכת CRM
תקשורת בינאישית מעולה
יכולת גבוהה בניהול מו"מ
המשרה פונה לנשים וגברים כאחד.

תיאור התפקיד:

בנייה וליווי שוטף של לקוחות Friends & Family   ותושבי חוץ.
ניהול ויצירת Data Base שוטף של לקוחות קיימים, פגישות עסקיות עם לקוחות פוטנציאליים, תחזוק קשרים עם גורמי מפתח, התנהלות שוטפת מול גורמים בכירים בחברה,
הבנת צרכי לקוח וליווי תהליך המכירה.

ניהול תהליך המכירה לתושבי חוץ (כולל השתתפות בכנסים בחו"ל).

דרישות:

תואר ראשון
ניסיון בתפקיד דומה
היכרות עם שוק הנדל"ן
אנגלית ברמה גבוהה מאוד, שפות נוספות – יתרון.
ייצוגיות
תקשורת בינאישית מעולה

המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.

תיאור התפקיד:

אחריות על דוחות כספיים IFRS, אחריות על היבטי מס (דוחות מס, שומות, סוגיות מיוחדות),
תמיכה וניהול מחלקת הנהלת חשבונות, בקרה ושגרות במחלקת הכספים,
דיווחים ניהוליים חודשיים, טיפול בסוגיות חשבונאיות, אחריות על בקרת תשלומים

דרישות:

רו"ח לאחר התמחות יוצא BIG4
ניסיון מחברות נדל"ן בתחום הביצוע
ניסיון עם תוכנת פריוריטי
ניסיון בניהול צוות הנה"ח
המשרה פונה לנשים וגברים כאחד

 

תיאור התפקיד:

טיפול בפניות נכנסות של לקוחות קיימים וחדשים וניהול תהליכי המכירה עד שלב חתימת הסכם המכר.

דרישות:

ניסיון של לפחות 5 שנים במכירות בשיווק פרויקטי נדל"ן – חובה.
יצירתיות, ייצוגיות ויכולת עבודה בצוות.
יכולת עמידה ביעדים ועבודה תחת לחץ.
זמינות לעבודה במשרה מלאה- המשרה כוללת עבודה בימי שישי.

תיאור התפקיד:

אחריות לבטיחותם של העובדים והמבקרים באתר, תוך קיום שגרת "בטיחות" והקפדה על נהלי החברה ודרישות החוק.
תכנון וניהול אתר ומשאבי ציוד הנדרשים לביצוע הפרויקט בהתאם ללוז, לתקציב ולבטיחות. לרבות הזמנת חומרים עפ"י צורך ותוך חישוב ותכנון מקדים.
ניהול משימות יומי וקבלת עבודה בסיום מקבלני המשנה
בקרת איכות באופן שוטף בכלל המלאכות
חניכה וניהול יעיל של הקבלנים והפועלים לעמידה באיכות, בלו"ז ובתקציב.

דרישות

הסמכה כמנהל /ת עבודה מוסמך/ת- חובה
ניסיון כמנהל /ת עבודה בתחום הגמרים.
ניסיון בגמרים של משרדים- יתרון.
מהנדס /ת /הנדסאי /ת בניין – יתרון.
אסרטיביות, חריצות, אמינות וקפדנות.
יחסי אנוש טובים.
שליטה מלאה בעברית.

תיאור התפקיד:

הקמה, בקרה וליווי של תכנית האיכות בפרויקט.
ליווי, ווידוא ביצוע פתיחות המלאכה באתר.
ביצוע בקרת איכות של מלאכות הגמר עפ"י תכנית האיכות וע"י אפליקציית איכות ייעודית.
הצגת תמונת מצב עדכנית לפורומים השונים.
ביצוע הדרכות מקצועיות עבור צוות האתר במסגרת תחום האחריות.
ביצוע משימות מחלקתיות שונות כפי שיקבע בניהול השוטף.

דרישות:

המשרה מתאימה לסטודנטים/יות להנדסה אזרחית בשנה ג' או ד'.
נכונות למשרה בהיקף של לפחות 3 ימים מלאים בשבוע באזור המרכז.
יחסי אנוש טובים
רצינות ואחריות
יסודיות
אסרטיביות
המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד

תיאור התפקיד:

ביצוע הזמנות רכש, עבודה שוטפת עם ספקים וקבלנים
ניהול מו"מ והסכמים עם ספקים וקבלנים בארץ ובחו"ל
ביצוע מכרזים פרויקטלים ושנתיים
הפקת דו"חות, הצעות מחיר, עמידה בתקציב ובלו"ז
תחזוקה והרחבת מתמדת של מאגר הספקים
התמקצעות מתמדת בהבנת החומרים, מקורם, מחיריהם ואיפיונם
שמירה על עדכניות הפריטים והמחירונים
יצירת קשרי אמון, יחסי עבודה טובים ושביעות רצון של גורמי החברה וגורמי חוץ אשר מתקשרים בחוזה מול החברה
העבודה במשרדי החברה ברעננה ובאתר החברה בתל אביב

דרישות:

ניסיון של שנתיים לפחות בתפקיד קניין רכש – חובה
הנדסאי /ת/ מהנדס /ת בניין או תעשיה וניהול – יתרון
ניסיון קודם בעבודה מול ספקים
אנגלית ברמה גבוה – חובה
שירותיות גבוהה ויכולת עבודה בצוות
שליטה ביישומי האופיס
יחסי אנוש מעולים ויכולת עבודה בתנאי לחץ ובריבוי ממשקים
יכולת למידה גבוהה, כושר ביטוי בעל פה/כתב
אסרטיביות ועצמאיות
המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד

תיאור התפקיד:

מתן שירותי תפעול ובק אופיס לחטיבה לרבות-
הכנת בקשות להצעות מחיר לקראת מכרזים
הכנת תקציבי תכנון לפרויקטים הנדסיים
מעקב אחר ניהול התקציב
הכנת חוזי התקשרויות מול יועצים ומתכננים
טיפול חודשי בדרישות תשלום של ספקים , מעקב עד לביצוע התשלום בפועל
עבודה מול ממשקי עבודה פנים וחוץ ארגוניים

דרישות

תעודת הנדסאי בניין / הנדסאי אדריכלות / הנדסאי תעשיה וניהול
ניסיון של שנתיים ומעלה בארגון גדול בתפקיד דומה
שליטה בתוכנות אקסל ו-word
יכולת עבודה עם ריבוי ממשקים ותחת לחץ
סדר וארגון ברמה גבוהה
יכולת ירידה לפרטים
שירותיות ויחסי אנוש מעולים
המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.

מתפעל מנופאי
שליחת קורות חיים

    *שדות המסומנים ב-* הינם חובה.







    ניתן להעלות קבצים מסוג doc, docx, pdf, txt

    מתפעל מנופאי
    שליחת קורות חיים

    קיבלנו את קורות החיים שלך, תודה!
    נעבור עליהם ונחזור אליך במידה ותהיה התאמה
    שיהיה בהצלחה

    טיפים מצוות הגיוס שלנו לקראת ראיון עבודה

    לינוי גבאי - רכזת גיוס

    טיפ ראשון – שאלו שאלות

    בראיון עבודה, שני הצדדים לומדים להכיר זה את זה ולכן חשוב שתכינו מראש שאלות המעניינות אתכם על התפקיד, הצוות והחברה. זו ההזדמנות שלכם לקבל מענה לכל מה שיעזור לכם לקבל את הנכונה עבורכם.
    השאלות שתשאלו יעזרו לנו להבין מה הציפיות שלכם ממקום העבודה ואיך אפשר לדייק את התפקיד עבורכם.

    לינוי גבאי
    רכזת גיוס
    רכזת גיוס תדהר אריאל ראובן

    טיפ שני – הכירו את התפקיד

    היכנסו לתיאור המשרה הרלוונטית ועברו עליו ביסודיות. כתבו כיצד הניסיון שלכם תואם את תחומי האחריות ודרישות המשרה. זכרו שלא תמיד תתאפשר התאמה מלאה בין הניסיון שלכם לדרישות התפקיד וחשוב שתדעו להדגיש בראיון את הכישורים והמיומנויות שלכם שיסייעו להצליח בתפקיד.

    אריאל ראובן
    רכזת גיוס

    טיפ שלישי – הכירו את החברה

    היכנסו לאתר שלנו, ולעמודי החברה ברשתות החברתיות life at tidhar בעזרתם תוכלו לקבל מידע עלינו, על העשייה שלנו, האנשים והתרבות שלנו. רוח תדהר שמאפיינות אותנו.
    תמיד מומלץ לבדוק האם יש לכם חברים שעובדים בתדהר ולשאול אותם באופן אישי על חווית העבודה 😊

    מיה פוטשניק
    רכזת גיוס
    חן רוקח רכזת גיוס תדהר

    טיפ רביעי – היערכות מוקדמת

    הגיעו בזמן לראיון, מומלץ אף להקדים בכמה דק' כדי שתוכלו להתחיל את הראיון בנינוחות.
    חשוב לנו להכיר אתכם ולא רק את ההתאמה שלכם לתפקיד. חשבו מה תרצו לספר על עצמכם שאינו רשום בקורות החיים (תחביבים, מה אוהבים לעשות בשעות הפנאי, תכונות שחשוב שנכיר וכו').

    חן רוקח
    רכזת גיוס
    /

    מתפתחים בתדהר

    תדהר מהווה עבור אנשינו בית מקצועי וחם ומציעה הזדמנויות רבות לצמיחה והתפתחות אישית. בזכות תהליכי למידה ושיפור מתמיד, כולנו בונים יחד ארגון של מקצוענים. בהמשך תוכלו לקרוא דוגמאות על תהליכי התפתחות בתדהר.

    "

    חן חלבי, מנהל חדשנות

    עובד כשלוש שנים בתדהר, התחיל את דרכו כמהנדס מערכות וכיום הוא מנהל החדשנות בארגון.

    "ההון האנושי בתדהר הוא סוד הצלחתה. חדוות עשייה, נכונות לעזור ומחויבות הדדית בין אנשי הארגון, מקדמות את הארגון ומאפשרות לכלל אנשיו להרגיש חלק משמעותי בהתפתחותו. תחום החדשנות שאני מנהל עוסק ביצירת ערך לארגון וללקוחותיו באמצעות שני חלקים עיקריים: הראשון, להיות ארגון פורץ דרך, לשלב טכנולוגיות וכלים חדשניים שמובילים לשיפור מתמיד של הארגון. השני, תרבות ארגונית מבוססת יצירתיות, נועזות וחשיבה מחוץ לקופסא. אני מאמין שהשילוב של אנשים איכותיים ויצירתיים, יחד עם שייכות ומחוברות גבוהה לארגון, הוא זה שהופך את תדהר למה שהיא"

    "

    יעל איתם – מנהלת תכנון הנדסי

    עובדת בתדהר כ-4 שנים, התחילה כבקרית פרויקטים בביצוע, לאחר מכן קודמה לתפקיד מהנדסת ביצוע וכיום היא מנהלת תכנון הנדסי.

    "בתדהר יש מגוון רחב של תפקידים ותחומי עניין. ישנן משרות הן בצד הביצוע והן בצד היזם. והרבה פעמים את יכולה למצוא את עצמך מתקדמת במסלול שאפילו לא כיוונת אליו. כגודל המגוון כך מרחב הלמידה וההתנסות. אני מרגישה שאני כל הזמן לומדת הרבה בזכות בעלי התפקידים הרוחביים שמסייעים בהבנה המקצועית. יש סדר וארגון, עובדים לפי תהלכים מאוד סדורים ומקצועיים. ומעל כל זה, יש פה אנשים עם יחסי אנוש מעולים שגורמים ליום העבודה לעבור בכיף"

    "

    נדב גלאי – משנה למנכ"ל תדהר בניה

    עובד כ-17 שנים בתדהר. התחיל את דרכו כמנהל פרויקט ביצוע והתקדם במגוון תפקידים ניהוליים בשטח. לאחר מכן קודם לתפקיד סמנכ"ל פיתוח עסקי, וכיום ממלא תפקיד משנה למנכ"ל תדהר בניה.

    "תדהר הינה חברה ששואפת למצוינות ארגונית בכל התחומים, ההון האנושי המצוין הוא לב ליבו של הארגון שביחד עם התרבות הארגונית המיוחדת של הארגון נותן אופק רחב להתפתחות בעץ הארגוני הרחב של הארגון. אני שחקן לטווח ארוך שמאמין בריצה לטווח ארוך. הידיעה שתדהר תמיד בגב שלך כעובד היא עוגן משמעותי להישארות רבת שנים בארגון".