למה תדהר
השייכות לתדהר מהווה עבורנו מקור לעוצמה וגאווה.
אנשינו המצוינים ושיטת העבודה הייחודית שלנו, יוצרים יחד תרבות ארגונית חזקה וערכית.
אנחנו בונים ארגון של מקצוענים ושואפים כל הזמן להוביל ולהוות מודל לחיקוי.
בואו להוביל, לחדש ולצמוח איתנו ביחד בשוק הנדל"ן בישראל.
המקום שהכי טוב לעבוד בו!
אז למה לעבוד בתדהר? קודם כל כי אנחנו אנשים של אנשים.
פסיפס אנושי שנבחר בקפידה בלי להתפשר על איכות וייחוד.
אנשי תדהר גאים להשתייך לקבוצה חזקה ופורצת דרך המשפיעה על הענף כולו.
אנו פועלים בסינרגיה, ערבות הדדית ופירגון, להשגת מטרות הקבוצה ושומרים יחד על הרוח הייחודית של תדהר.
אחד המיקודים המרכזיים שלנו, הוא לאפשר פיתוח אישי ומקצועי בתוך הארגון. מכללת תדהר נותנת מענה מקיף ורחב לעולם הלמידה, הן בעולמות המקצועיים והן בפיתוח מיומנויות חדשות והעשרה אישית.
אנחנו בתדהר מאמינים שהאנשים שלנו הם הנכס הכי חשוב, ופועלים כך מהיום הראשון.
אנחנו אנשים של אנשים ויחד אנו יוצרים קהילה אמיתית התומכת ומטפחת את אנשיה תוך דגש על שוויון, כבוד ההדי, קבלה, גיוון והכלה.
האנשים של תדהר הם הרוח המניעה את החברה, בזכותם אנו ממשיכים להוביל בדרכנו הייחודית את ענף הנדל"ן בישראל.
אנחנו בונים צוותים מובילים ומשפיעים, בהם לכל אחת ואחד יש קול חשוב ומשמעותי.
בתדהר אנחנו מאמינים בחדשנות כדרך חיים.
אנחנו מעזים ופועלים באומץ וביצירתיות, ומעודדים סקרנות, מובילות ועשייה פורצת דרך. אנו מקיימים קשר רציף ותדיר עם סטרטאפים על מנת לקדם שיתופי פעולה והשקעות ולהביא את הבשורה הבאה בענף הנדל"ן. לצד זה אנחנו מאפשרים לאנשי הארגון להציע הצעות ייעול באופן שוטף מתוך הכרה בידע ובניסיון הרב שהם מחזיקים.
אנחנו שמים את אנשינו במרכז ומלווים אותם ברגעים משמעותיים בחייהם בעבודה ומחוצה לה.
אנשינו נהנים ממתנות מפנקות בחגים, מפגשי Happy tidhour, ימי גיבוש, נופש חברה בארץ ובחו"ל, אירועי משפחות, השתתפות בקבוצות ותחרויות ספורט, מנוי freefit בהטבה משמעותית, וזה לא הכל…
מקום 28 בדירוג החברות במשק בענף הבניה והנדל"ן
ע"פ דירוג 100 החברות שהכי טוב לעבוד בהן של CofaceBDI ומגזין TheMarker
תהליך הגיוס שלנו
כמו שבניין בונים בשלבים, כך גם תהליך הגיוס בנוי מכמה שלבים עיקריים, שתוכנם משתנה בהתאם לאופי התפקיד.
שלב א'
ראיון טלפוני – אחרי שקיבלנו את קורות החיים שלכם ומצאנו שישנה התאמה ראשונית, נקיים אתכם ראיון היכרות טלפוני שבו אתם מוזמנים לשאול כל מה שמעניין אתכם.
משרות פנויות
מנהל/ת פרוייקט מערכות
תיאור התפקיד:
- ניהול ופיקוח על ביצוע מערכות הבניין בשלבי ההקמה והגמר.
- עבודה שוטפת מול קבלנים, ספקים ומנהלי עבודה בתחום החשמל, המיזוג והאינסטלציה.
- תיאום והנעת גורמים מקצועיים להבטחת עמידה בלוחות זמנים ובדרישות האיכות.
- פתרון בעיות הנדסיות ותפעוליות בזמן אמת בשטח.
- עבודה בסביבה דינמית ומשתנה, עם אחריות גבוהה על ממשקי העבודה בפרויקט.
- משרה מלאה בימים א’-ה’ + ימי ו’ לסירוגין (תפקיד שטח).
דרישות התפקיד:
- ניסיון מוכח בניהול פרויקטים בענף הבנייה, עם דגש על פרויקטיי מגורים.
- ידע וניסיון בעבודה עם מערכות חשמל, מיזוג אוויר ואינסטלציה.
- מהנדס/ת / הנדסאי/ת חשמל עם רישיון חשמל בתוקף – חובה.
- יכולות ניהול והובלה גבוהות, כולל מתן הנחיות מקצועיות לצוותים בשטח.
- יחסי אנוש מצוינים ויכולת עבודה בתנאי לחץ.
מתאם/ת רכש ואספקות
תאור התפקיד:
- עזרה שוטפת למחלקת הרכש בפרויקט
- עבודה מול ספקים בחו"ל
- מעקב אחר הזמנות משלוח מקצה לקצה תוך התמקצעות מתמדת בהבנת החומרים, מקורם, מחיריהם ואיפיונם, אחריות ושליטה בתהליך.
- שמירה על עדכניות הפריטים והמחירונים
- יצירת קשרי אמון, יחסי עבודה טובים ושביעות רצון של גורמי החברה וגורמי חוץ
דרישות התפקיד
- סטודנט/ית להנדסת תעו"ן / כלכלה / מנהל עסקים בעל/ת יתרת לימודים של שנה לפחות
- זמינות לעבודה 3 פעמים בשבוע לפחות
- זמינות מיידית
- נכונות לעבודה בתל אביב והאזור
- אנגלית ברמה גבוהה חובה
- שליטה בתוכנת אקסל – חובה
- שירותיות, מוסר עבודה גבוה, אחריות, סדר וארגון
נציג/ת קשרי לקוחות
- מתן שירות אישי ומלא ללקוחות הפרויקטים.
- טיפול בפניות הלקוחות בערוצי התקשורת השונים.
- עבודת ממשקים רבה, תפקיד רחב, מגוון ומאתגר.
- העבודה במשרה מלאה במשרדי החברה ברעננה.
- ניסיון קודם בתפקידי שירות – חובה
- שליטה מלאה ביישומי המחשב – יתרון
- יחסי אנוש מעולים, שירותיות, אדיבות וסבלנות
- המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד
חשב/ת
- אחריות ועריכת הדיווח הכספי לפי IFRS ברמה רבעונית ושנתית.
- אחריות על דיווחים ניהוליים, טיפול מלא בהלוואות קורפורייט, תחזיות להנהלה, דירוגים.
- טיפול בסוגיות מורכבות בהיבטים: חשבונאיים, מיסויים, מימוניים ומשפטיים.
- ביצוע בקרה ושגרות במחלקת הכספים.
- אחריות על היבטי המס בחברה – דוחות מס, שומות ועוד.
- הבנה רוחבית בכלל החטיבות והפעילויות: ביצוע, יזמות, נכסים מניבים ומלונאות.
- עבודה שוטפת מול רואי החשבון המבקרים והיועצים של החברה.
- רו"ח מוסמך, יוצא BIG4.
- ניסיון בעבודה לפי תקני חשבונאות IFRS
- ניסיון במשרה דומה של שנתיים לפחות.
- שליטה מלאה בכלי Office בדגש על Excel
- ניסיון בחברות נדל"ן – יתרון משמעותי.
- ידע וניסיון בעבודה עם SAP / Priority – יתרון.
- המשרה פונה לשים וגברים כאחד
מנהל/ת תפעול בדק
- ליווי הפרוייקט תוך כדי ביצוע ואחריות על תהליך קבלת הפרוייקט לבדק
- ניהול התהליך במערכת CRM החל משלב הקמת הפרויקט, הקמת הקבלנים וניהול הקריאות
- הקמת הזמנות רכש רלוונטיות בכפוף לנוהל רכש בחברה
- הכנת תוכניות עבודה לטיפול בקריאות מורכבות וליווי צמוד לאורך כל תהליך הטיפול
- קיום ממשק עבודה קבוע ושוטף עם מחלקת הנדסת גמרים
- הנדסאי/ת בניין – יתרון.
- ניסיון בתפקיד דומה – 3 שנים.
- יכולת עבודה בתנאי לחץ.
- תקשורת בין אישית ברמה גבוהה.
- קבלת החלטות ופתרון בעיות.
- יכולת ירידה לפרטים, גמישות מחשבתית.
- המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
מנהל/ת חשבונות ספקים
- הקמה ובקרת ספקים
- בקרת חשבוניות לפני תשלום
- תקשורת מול בנקים
- הכנת תשלומים
- מענה טלפוני לבירורים מול ספקים
- תפקיד משמעותי במחלקה, מגוון, כולל מרכיבי בקרה וממשקים רבים בתוך הארגון
- תעודת הנה"ח סוג 2
- ניסיון של שלוש שנים כמנהל/ת חשבונות
- ניסיון בתוכנת פריוריטי / SAP
ראש/ת מטה – נכסים מניבים
תפקיד מרכזי בהובלת תהליכים עסקיים ואסטרטגיים, הכולל אחריות על ניתוח נתונים כלכליים והובלת תהליכי תכנון ובקרה בחטיבה.
- ריכוז וניתוח נתונים עסקיים וכלכליים של הנכסים המניבים בחטיבה.
- הכנת חומרים, דוחות ומצגות למנכ"לית ולדרג הנהלה בכיר.
- ליווי עסקאות והשכרות בהיבטים אנליטיים וכלכליים.
- בנייה ובקרה של תוכניות עבודה ותקציבים שנתיים.
- תמיכה בתהליכי קבלת החלטות אסטרטגיים.
- עבודה שוטפת מול גורמי פנים (כספים, משפטי, תפעול) ויועצים חיצוניים.
מה אנחנו מחפשים?
- תואר ראשון בכלכלה / מנהל עסקים / שמאות מקרקעין – חובה.
- תואר שני – יתרון.
- ניסיון של 3 שנים בניתוח כלכלי, שמאות, הערכות שווי או תחומים עסקיים משיקים.
- שליטה גבוהה באקסל ויכולת הפקת תובנות עסקיות מנתונים.
- ראייה עסקית רחבה והבנה של עולם הנדל"ן המניב.
- יכולת ביטוי גבוהה בכתב ובעל-פה.
- בעל/ת חשיבה אנליטית חדה, סדר ודיוק, ראייה מערכתית ועסקית, גישה פרואקטיבית, יכולת עבודה עצמאית לצד שיתוף פעולה עם גורמים רבים, ורצון אמיתי להשפיע ולעבוד בסביבה דינמית ומתפתחת
מנהל/ת שיווק – נכסים מניבים
בכפיפות למנכ"ל המניבים, אחריות כוללת להובלת כלל פעילות השיווק של הנכסים המניבים אל מול הלקוחות והשוכרים, תוך חיזוק ערך המותג, הגדלת תפוסות ושימור לקוחות.
- ניהול הממשק מול שוכרים בפרוטפוליו – הובלה וניהול מו"מ על הסכמי שכירות והסכמי ניהול.
- ניהול ובקרה של נתוני שטחים, תפוסות, פדיונות ומחירי שכ"ד.
- עבודה שוטפת מול שוכרים, מתווכים, ברוקרים, מנהלי נכסים, חברות ניהול וספקים.
- בניית אסטרטגיית השיווק לנכסי הקבוצה ויישומה בפועל.
- עבודה צמודה עם מטה חטיבה – פיתוח עסקי, תפעול, כספים, גביה
- ניסיון של 4+ שנים בשיווק נכסים מניבים / משרדים / מסחר / תעשייה / לוגיסטיקה.
- היכרות מעמיקה עם תחום הנדל"ן המניב ועם שוכרים בענף.
- יכולת גבוהה בניהול מו"מ ובהובלת תהליכים עסקיים.
- ראייה עסקית רחבה והבנה של עולם הנדל"ן המניב.
- שליטה מלאה בישומי מחשב ובין היתר בתכנות ניהול נכסים, לידים ובאקסל – חובה.
- יתרון לבעלי רקע או הסמכה בתחום השמאות.
- תואר ראשון בשיווק / מנהל עסקים / כלכלה / ראיית חשבון / משפטים – חובה; תואר שני – יתרון.
מנהל/ת תפעול סביבת עבודה
תחומי אחריות עיקריים:
- ניהול בניין ומערכות: תחזוקה מונעת ושוטפת, בקרה על מערכות חשמל, מיזוג, מים, בטיחות אש ובקרת מבנה.
- ניהול סביבת עבודה: משרדים, ניקיון, ציוד משרדי, גינון, חניון וכיו"ב.
- ניהול צי רכב: ניהול קציני בטיחות הרכב, תפעול ותחזוקת צי הרכב של החברה, ביטוחים, רישוי, מערכות בקרה והתקשרות עם חברות ליסינג.
- תכנון וניהול פרויקטים: שיפוצים, מעבר משרדים, הרחבות והתאמות, לפי צרכי החברה.
- בטיחות וביטחון: אחריות על יישום נהלי בטיחות וביטחון במטה החברה.
- תקציב ובקרה: בניית תקציב שנתי, מו״מ מול ספקים, בקרה על הסכמים וחוזים.
- ניסיון קודם של 3+ שנים בניהול סביבת עבודה / ניהול תפעול/אחזקה בארגון בינוני-גדול – חובה.
- ידע וניסיון בניהול מערכות בניין, חוזים ותקציבים – חובה.
- יכולת הובלת פרויקטים מורכבים ותהליכים חוצי ארגון.
- שליטה בכלי Office – חובה. שליטה במערכת פריוריטי – יתרון משמעותי.
- תואר אקדמי רלוונטי (ניהול, תפעול ולוגיסטיקה, מנהל עסקים וכיו"ב) – יתרון.
- מיומנויות בין־אישיות גבוהות, שירותיות מעל הכל ויכולת עבודה תחת לחץ ומול ממשקים מרובים.
מהנדס/ת VDC שלד
- ניהול ותפעול מודלי ביצוע כולל בקרת איכות וממשקים בין גורמי התכנון והביצוע
- ניהול ושליטה במידע BIM והנגשתו
- ניהול ופיתוח ידע ה-BIM בתחום השלד והלוגיסטיקה (תבניות, ארגון אתר וכו'), פיתוח כלים והדרכת עובדים
- הנדסת VDC שלד כולל תכנון מעטפות הבניין, שלביות ביצוע וניהול מודלי 4D
- מהנדס/ת או אדריכל/ית עם שנה ניסיון
- שליטה ברמה גבוהה ברוויט, דיינמו, אקסל
- יתרון לניסיון בעבודה עם תוכנות 4D (בקסל, נאוויס…)
- ניסיון מעשי בתכנון ו/או ביצוע של פרויקטי מגורים
- אהבה הן להנדסה ותכנון והן לטכנולוגיה ודאטה
- יכולת ניהול עצמית והנעת גורמים נוספים
- עבודה משולבת במשרדי החברה ברעננה, משרדי החברה ביבנה ובאתרי החברה
מהנדס/ת VDC
- תפקיד המשלב תכנון הנדסי לייצור על פי מתודת BIM
- תהליך ה – VDC מבוסס על תכנון מבוסס מודל של הפרויקט, החל מגורמי הביצוע וגורמי התכנון ומביא את התוכניות לרמת ייצור.
- אחריות על הפרויקט משלב תכנון יועצים יחד עם צוות הביצוע והקבלנים באתר ועד לביצוע בפועל.
- התפקיד כולל אחריות על מספר פרויקטים במקביל, מתן פתרון הנדסי לאיזורים מורכבים בפרויקט וניהול ותחזוקה שוטפת של המודל.
- תואר ראשון בהנדסה אזרחית – חובה.
- ניסיון בתחום – יתרון.
- ניסיון ב REVIT – חובה.
- זמינות למשרה מלאה – חובה.
- המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.
בקרת פרוייקטים
תאור התפקיד:
- בקרה וליווי פרויקטים מרגע זכיה בפרויקט עד סיכום הפרויקט לאחר המסירה ללקוח.
- בניית ובקרת תקציב במהלך חיי הפרויקט, בקרת הכנסות מול הוצאות.
- תכנון ובקרת לוחות זמנים.
- התראות על מגמות חריגות וסטיות תקציב /לו"ז.
- הצגת השינויים שקרו בפרויקט בפני ההנהלה עם מנהלי פרויקטים (לוחות זמנים, תקציבים).
- עבודה מול מספר רב של ממשקים.
- העברת הדרכות למנהלי פרויקטים ומהנדסים החדשים על מערכות ושיטות עבודה עפ"י מדיניות החברה.
- התפקיד כולל פגישות עם מנהלי פרויקטים באתרים לצורך בקרה שוטפת על הפרויקט.
דרישות:
- בוגר/ת תואר ראשון / סטודנט/ית שנה ד בהנדסה אזרחית
- אקסל ברמה גבוהה.
- יכולת ירידה לפרטים.
- יכולת למידה עצמית גבוהה.
- אסרטיביות ויכולת לעבוד מול מספר ממשקים במקביל.
- המשרה פונה לנשים וגברים כאחד.
מנהל/ת פרויקט ERP
- הובלה והנעה של פרויקטים קטנים ובינוניים בתחום ERP .
- ניהול ואחריות מלאה על הפרויקט משלב הייזום ועד ההטמעה.
- הגדרת צרכים, בנייה וניהול תוכנית העבודה, ניהול סיכונים ובקרה מול מחלקות שונות וממשקים שונים פנימית בארגון, וקבלנים וספקים מחוץ לארגון.
- ניהול הפרויקט אל מול צוותי אפיון, פיתוח, בדיקות גורמים חוץ ופנים ארגוניים.
- הובלת תהליכי אפיון, תכנון, עבודה מול פיתוח, יישום ובדיקות של דרישות עסקיות מול לקוחות בארגון והטמעתם במערכת ואל מול הלקוחות.
- השכלה: הנדסת תעשייה וניהול / ניהול מערכות מידע – חובה
- ניסיון בכתיבת אפיונים ובניתוח מערכת – חובה
- ניסיון ועבודה על מערכת הפריוריטי – חובה
- שליטה באופיס – חובה
- היכרות עם מערכת המאנדיי – יתרון
- היכרות עולם הטכנולוגיה והפיתוח – יתרון
- עמידה ביעדים ומחויבות לתוצאות
- יכולת עמידה בתנאי לחץ
ר"צ כ"א – תדהר גמרים
- ניהול ועזרה למנהל עבודה ולמנהל פרויקט באתרים תוך מתן שירות פנים וחוץ ארגוני
- ניהול פועלים באתרים
- ניהול מערך לוגיסטי באתרים
- קבלת סחורה מספקים
- עזרה בניהול אחסנה ושינוע לקבלני משנה
- עבודה ישירה מול צוות ניהול הבניין
- הנדסאי/ת בניין – יתרון משמועתי
- ניסיון בענף – יתרון
- יכולת עבודה בצוות
- אסרטיביות ויסודיות
אחראי/ת לוגיסטי/ת – עכו
- ניהול תפעול קבלת סחורות הובלות ומשאיות.
- ניהול והנחית צוותים בשטח.
- ניהול טבלאות מעקב ושליטה בכלל המשימות באתר.
- אישור כמויות וניהול טבלאות מעקב ושליטה.
- הזמנת ציוד לאתר ומעקב אחר מלאי אתר.
- ממשק עם מחסן חברה וגורמים חיצוניים.
- המשרה ממוקמת בעכו.
- הנדסאי/ת בניין – יתרון
- ניסיון בעולם הלוגיסטיקה / המחסנים – חובה.
- זיקה לעולם הטכני, שירותיות – חובה
- אפשרויות קידום נרחבות למתאימים/ות!
- המשרה פונה לנשים וגברים כאחד.
אחראי/ת תפעול חוזים והתקשרויות
תאור התפקיד:
- הכנת בקשות להצעות מחיר לקראת מכרזים
- הכנת תקציבי תכנון לפרויקטים הנדסיים
- מעקב אחר ניהול התקציב
- הכנת חוזי התקשרויות מול יועצים ומתכננים
- טיפול חודשי בדרישות תשלום של ספקים , מעקב עד לביצוע התשלום בפועל
- עבודה מול ממשקי עבודה פנים וחוץ ארגוניים
דרישות התפקיד:
- השכלה גבוהה – יתרון
- ניסיון של שנתיים ומעלה בארגון גדול בתפקיד דומה
- ניסיון בענף התכנון/הבנייה – יתרון משמעותי
- שליטה בתוכנות אקסל ו- word
- קורס הנהלת חשבונות – יתרון
- היכרות עם PRIORITY – יתרון
- יכולת עבודה עם ריבוי ממשקים ותחת לחץ
- סדר וארגון, התמודדות עם ריבוי משימות
- יחסי אנוש מצויים ויכולת עבודה בצוות
מנהל/ת תכנון
תאור התפקיד:
התפקיד כולל ניהול ותכנון הפרויקטים על שלביהם השונים, ניהול צוות מתכננים,
התנהלות מול מזמין העבודה, ניהול לו"ז, ניהול תקציב, ניהול ותיאום בין כל צוות הפרויקט.
עבודה במשרדי החברה ברעננה, נדרשת נוכחות באתר הפרויקט בהתאם לצורך.
דרישות:
מהנדס/ת אזרחי/ת / אדריכל/ית – חובה
ניסיון מוכח בהובלת פרויקטים בחברת ניהול פרויקטים / משרדי אדריכלים
ניסיון מוכח בניהול צוותי עבודה
ניסיון מוכח בתכנון ורישוי לביצוע
הכרות עם תוכניות מכר, מבני מגורים ומגדלים בפרט – יתרון
יכולת ניתוח וקבלת החלטות
ספורטיביות ויכולת הסתגלות מהירה
ניסיון בREVIT- – יתרון
המשרה פונה לנשים וגברים כאחד
בקרת פרוייקטים – לבוגרי הנדסת תעשייה וניהול
תאור התפקיד:
- בקרה וליווי פרויקטי מגורים לאורך כל מחזור חייהם.
- בניית ובקרת תקציב במהלך חיי הפרויקט, לרבות בקרה על הכנסות מול הוצאות.
- תכנון ובקרת לוחות זמנים ומעקב אחרי התקדמות.
- אחריות כוללת לניהול ובקרה של הפרויקט על כל שלביו.
- זיהוי מגמות חריגות וסטיות תקציב/לו"ז והצגתן להנהלה.
- הצגת סטטוס שוטף בפני מנהלי פרויקטים והנהלה (לוחות זמנים, תקציבים).
- עבודה מול ממשקים מגוונים בארגון ומחוצה לו.
- השתתפות בשיפור מתודולוגיות ניהול ובקרת פרויקטים בארגון.
דרישות התפקיד:
- תואר ראשון בהנדסת תעשייה וניהול – חובה (אפשרות לסטודנטים בשנה ד’).
- אוריינטציה גבוהה לניהול פרויקטים, בקרה ושיפור תהליכים.
- יכולת אנליטית, ירידה לפרטים וראייה מערכתית.
- יכולת למידה עצמית גבוהה.
- אסרטיביות ויכולת עבודה מול מספר ממשקים במקביל.
- שליטה טובה באקסל ובמערכות מידע לניהול פרויקטים – יתרון.
מנהל/ת עבודה מערכות
תיאור תפקיד:
לניהול פרויקטי מערכות מורכבים בתחום הבנייה, אנו מחפשים מנהל/ת עבודה מנוסה, עצמאי/ת ומכוון/ת ביצוע, לניהול פרויקטים בתחום המערכות (חשמל, מיזוג אוויר ואינסטלציה) בפרויקטי מגורים, משרדים ומסחר.
תחומי אחריות:
- ניהול ופיקוח שוטף על עבודות המערכות באתר, בכל שלבי ההקמה והגמר
- עבודה מול קבלני משנה, ספקים ומנהלי עבודה בתחומי החשמל, המיזוג והאינסטלציה
- תיאום בין כלל הגורמים בשטח להבטחת עמידה בלוחות זמנים, תקציב ואיכות
- פתרון בעיות הנדסיות ותפעוליות בזמן אמת
- ניהול ישיבות שטח ועדכון שוטף של הגורמים הרלוונטיים בפרויקט
- אחריות על בטיחות, סדר, ניקיון ונהלי עבודה באתר
- עבודה בסביבה משתנה, בתנאי לחץ ועמידה ביעדים
- היקף משרה: מלאה, ימים א'-ה' + ימי ו' לסירוגין (תפקיד שטח)
דרישות התפקיד:
- ניסיון מוכח בניהול פרויקטים בענף הבנייה – חובה
- ניסיון בעבודה עם מערכות מבנה (חשמל, מיזוג אוויר, אינסטלציה) – חובה
- השכלה – הנדסאי/ת חשמל – חובה
- רישיון חשמלאי/ת מוסמך/ת בתוקף – חובה
- ניסיון בפרויקטיי מגורים – יתרון משמעותי
- יכולת ניהול והנעת צוותים בשטח, כולל מתן הנחיות מקצועיות
- יחסי אנוש מצוינים, אסרטיביות, ויכולת עבודה עצמאית
- שליטה בקריאת תוכניות והבנה טכנית גבוהה
- רישיון נהיגה – חובה
קניין/ית רכש מערכות
תאור התפקיד
דרוש/ה קניין/ית רכש מנוסה בתחום המערכות- חשמל, אינסטלציה ומיזוג.
התפקיד כולל ביצוע הזמנות רכש, עבודה שוטפת עם ספקים וקבלנים בארץ ובחו"ל.
ביצוע מכרזים, הפקת דו"חות, הצעות מחיר, עמידה בתקציב ובלו"ז.
תחזוקה והרחבת מתמדת של מאגר הספקים,
התמקצעות מתמדת בהבנת החומרים, מקורם, מחיריהם ואפיונם
שמירה על עדכניות הפריטים והמחירונים
יצירת קשרי אמון, יחסי עבודה טובים ושביעות רצון של גורמי החברה וגורמי חוץ אשר מתקשרים בחוזה מול החברה.
משרה מלאה ביבנה.
דרישות:
ניסיון של לפחות 3 שנים כקניין/ית רכש – חובה
ניסיון ברכש בתחום המערכות – אינסטלציה, חשמל- חובה
ידע וניסיון ביבוא- חובה
אנגלית ברמה גבוה – חובה
יכולת ניהול משא ומתן והבנה מסחרית טובה – חובה
תואר ראשון רלוונטי- חובה
יחסי אנוש מעולים ויכולת עבודה בתנאי לחץ ובריבוי ממשקים.
המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
קיבלנו את קורות החיים שלך, תודה!
נעבור עליהם ונחזור אליך במידה ותהיה התאמה
שיהיה בהצלחה