קריירה בתדהר

אנחנו תדהר, קבוצת הנדל"ן הפרטית המובילה בישראל.
הקבוצה מתמחה במספר תחומים: יזמות, מגורים, משרדים, התחדשות עירונית, עבודות גמר.
מעל הכל אנחנו ארגון של אנשים.
הצלחת החברה מבוססת על אנשים מצוינים ואכפתיים ועל מערכות יחסים מבוססות אמון.
אנשי תדהר נהנים ממגוון הזדמנויות לגדול, להתפתח ולצמוח במקום שהכי טוב לעבוד בו!
הצטרפו אלינו!

משרות פתוחות

למה תדהר

השייכות לתדהר מהווה עבורנו מקור לעוצמה וגאווה.

אנשינו המצוינים ושיטת העבודה הייחודית שלנו, יוצרים יחד תרבות ארגונית חזקה וערכית.

אנחנו בונים ארגון של מקצוענים ושואפים כל הזמן להוביל ולהוות מודל לחיקוי.

בואו להוביל, לחדש ולצמוח איתנו ביחד בשוק הנדל"ן בישראל.

המקום שהכי טוב לעבוד בו!

אז למה לעבוד בתדהר? קודם כל כי אנחנו אנשים של אנשים.
פסיפס אנושי שנבחר בקפידה בלי להתפשר על איכות וייחוד.

אנשי תדהר גאים להשתייך לקבוצה חזקה ופורצת דרך המשפיעה על הענף כולו.
אנו פועלים בסינרגיה, ערבות הדדית ופירגון, להשגת מטרות הקבוצה ושומרים יחד על הרוח הייחודית של תדהר.

אחד המיקודים המרכזיים שלנו, הוא לאפשר פיתוח אישי ומקצועי בתוך הארגון. מכללת תדהר נותנת מענה מקיף ורחב לעולם הלמידה, הן בעולמות המקצועיים והן בפיתוח מיומנויות חדשות והעשרה אישית.

אנחנו בתדהר מאמינים שהאנשים שלנו הם הנכס הכי חשוב, ופועלים כך מהיום הראשון.
אנחנו אנשים של אנשים ויחד אנו יוצרים קהילה אמיתית התומכת ומטפחת את אנשיה תוך דגש על שוויון, כבוד ההדי, קבלה, גיוון והכלה.
האנשים של תדהר הם הרוח המניעה את החברה, בזכותם אנו ממשיכים להוביל בדרכנו הייחודית את ענף הנדל"ן בישראל.
אנחנו בונים צוותים מובילים ומשפיעים, בהם לכל אחת ואחד יש קול חשוב ומשמעותי.

בתדהר אנחנו מאמינים בחדשנות כדרך חיים.
אנחנו מעזים ופועלים באומץ וביצירתיות, ומעודדים סקרנות, מובילות ועשייה פורצת דרך. אנו מקיימים קשר רציף ותדיר עם סטרטאפים על מנת לקדם שיתופי פעולה והשקעות ולהביא את הבשורה הבאה בענף הנדל"ן. לצד זה אנחנו מאפשרים לאנשי הארגון להציע הצעות ייעול באופן שוטף מתוך הכרה בידע ובניסיון הרב שהם מחזיקים.

אנחנו שמים את אנשינו במרכז ומלווים אותם ברגעים משמעותיים בחייהם בעבודה ומחוצה לה.
אנשינו נהנים ממתנות מפנקות בחגים, מפגשי Happy tidhour, ימי גיבוש, נופש חברה בארץ ובחו"ל, אירועי משפחות, השתתפות בקבוצות ותחרויות ספורט, מנוי freefit בהטבה משמעותית, וזה לא הכל…

מקום 28 בדירוג החברות במשק בענף הבניה והנדל"ן
ע"פ דירוג 100 החברות שהכי טוב לעבוד בהן של CofaceBDI ומגזין TheMarker

תהליך הגיוס שלנו

כמו שבניין בונים בשלבים, כך גם תהליך הגיוס בנוי מכמה שלבים עיקריים, שתוכנם משתנה בהתאם לאופי התפקיד.

שלב א'

ראיון טלפוני – אחרי שקיבלנו את קורות החיים שלכם ומצאנו שישנה התאמה ראשונית, נקיים אתכם ראיון היכרות טלפוני שבו אתם מוזמנים לשאול כל מה שמעניין אתכם.

טיפים מצוות הגיוס שלנו לקראת ראיון עבודה

רכזת גיוס תדהר אריאל ראובן

טיפ ראשון – הכירו את התפקיד

היכנסו לתיאור המשרה הרלוונטית ועברו עליו ביסודיות. כתבו כיצד הניסיון שלכם תואם את תחומי האחריות ודרישות המשרה. זכרו שלא תמיד תתאפשר התאמה מלאה בין הניסיון שלכם לדרישות התפקיד וחשוב שתדעו להדגיש בראיון את הכישורים והמיומנויות שלכם שיסייעו להצליח בתפקיד.

אריאל ראובן
רכזת גיוס

טיפ שני – הכירו את החברה

היכנסו לאתר שלנו, ולעמודי החברה ברשתות החברתיות life at tidhar בעזרתם תוכלו לקבל מידע עלינו, על העשייה שלנו, האנשים והתרבות שלנו. רוח תדהר שמאפיינות אותנו.
תמיד מומלץ לבדוק האם יש לכם חברים שעובדים בתדהר ולשאול אותם באופן אישי על חווית העבודה 😊

מיה פוטשניק
רכזת גיוס
חן רוקח רכזת גיוס תדהר

טיפ שלישי – היערכות מוקדמת

הגיעו בזמן לראיון, מומלץ אף להקדים בכמה דק' כדי שתוכלו להתחיל את הראיון בנינוחות.
חשוב לנו להכיר אתכם ולא רק את ההתאמה שלכם לתפקיד. חשבו מה תרצו לספר על עצמכם שאינו רשום בקורות החיים (תחביבים, מה אוהבים לעשות בשעות הפנאי, תכונות שחשוב שנכיר וכו').

חן רוקח
רכזת גיוס

טיפ רביעי – שאלו שאלות

בראיון עבודה שני הצדדים לומדים להכיר זה את זה ולכן חשוב שתכינו מראש שאלות המעניינות אתכם. על התפקיד, הצוות והחברה. זו ההזדמנות שלכם לקבל את המידע שיעזור לכם לקבל את ההחלטה הנכונה עבורכם. השאלות שתשאלו יעזרו גם לנו להבין מה הציפיות שלכם ממקום העבודה ואיך אפשר לדייק את התפקיד עבורכם.

הדס מירון
רכזת גיוס
/
left-pattern
right-pattern

משרות פנויות

קבוצת תדהר מחפשת מזכיר/ה לחטיבת הנכסים המניבים של הקבוצה. התפקיד כולל מתן שירותי אדמיניסטרציה שוטפים למנכ"לית החטיבה, ניהול לו"ז, תיאומים וממשקי עבודה עם גורמים שונים


תאור תפקיד:

  • ניהול יומן המנכ"לית ותיאום פגישות
  • מתן מענה אדמיניסטרטיבי שוטף לחטיבה
  • הכנת מסמכים, מצגות ודוחות בהתאם לצורך
  • תיאום בין ממשקים פנימיים וחיצוניים
  • טיפול במשימות משרדיות שוטפות: תיוק, ניהול תכתובות, הזמנות רכש ועוד

דרישות התפקיד:

  • ניסיון אדמיניסטרטיבי קודם – חובה
  • ניסיון בתפקיד דומה – יתרון משמעותי
  • שליטה טובה ביישומי Office – חובה
  • סדר, דיוק, יכולת עבודה עצמאית וריבוי משימות
  • תודעת שירות גבוהה, יחסי אנוש מצוינים ותקשורת בין-אישית טובה
  • זמינות למשרה מלאה במשרדי החברה ברעננה
  • המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד

התפקיד כולל:
הכנת בקשות להצעות מחיר לקראת מכרזים
הכנת תקציבי תכנון לפרויקטים הנדסיים
מעקב אחר ניהול התקציב
הכנת חוזי התקשרויות מול יועצים ומתכננים
טיפול חודשי בדרישות תשלום של ספקים, מעקב עד לביצוע התשלום בפועל
עבודה מול ממשקי עבודה פנים וחוץ ארגוניים

 

דרישות התפקיד:
השכלה גבוהה – יתרון
ניסיון של שנתיים ומעלה בארגון גדול בתפקיד דומה
ניסיון בענף התכנון/הבנייה – יתרון משמעותי
שליטה בתוכנות אקסל ו- word
קורס הנהלת חשבונות – יתרון
היכרות עם PRIORITY
יכולת עבודה עם ריבוי ממשקים ותחת לחץ
הובלת תהליכים ויכולת עבודה עצמאית
סדר וארגון, התמודדות עם ריבוי משימות
יכולת תקשורת בין-אישית גבוהה, יחסי אנוש מצויים ויכולת עבודה בצוות
המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.

 

התפקיד כולל:
אישור וניהול חשבונות לתשלום בחטיבת היזמות.
מעקב אחרי אישורי תשלום בזמן ותקשורת מול חותמים ושותפים.
מתן סיוע ותמיכה למשימות רוחביות של מנהלות חשבונות, מתן הדרכה על מערכת ניהול חתימות.
משרה מלאה במשרדי החברה ברעננה.

 

דרישות התפקיד:
ניסיון בתפקיד אדמיניסטרטיבי / בק אופיס.
תעודת הנהלת חשבונות – יתרון.
סדר וארגון, שירותיות ויחסי אנוש טובים – חובה.
המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.

 

התפקיד כולל אחריות על ניהול תחום הנהלת החשבונות של החטיבה, עבודה שוטפת מול מנהלת הכספים וממשקים פנימיים נוספים, והובלה מקצועית של תהליכים פיננסיים תוך הקפדה על דיוק, סדר ועמידה בלוחות זמנים


תאור תפקיד:

ניהול הנהלת החשבונות של החטיבה עד למאזן
הפקת דוחות כספיים תקופתיים
התאמות בנקים, לקוחות, ספקים וכרטיסים
טיפול בהנה”ח שוטפת כולל חשבוניות, תשלומים, דיווחים למוסדות ועוד
תמיכה בהכנת דוחות לרואי החשבון ובתהליכי ביקורת
עבודה שוטפת עם מערכת Priority

דרישות התפקיד:

תעודת הנה”ח סוג 3 – חובה
ניסיון קודם כמנהלת חשבונות ראשית – חובה
ניסיון בחברות נדל”ן/נכסים מניבים – יתרון משמעותי
שליטה מלאה במערכת Priority – חובה
דיוק, אחריות, יסודיות ויכולת עבודה עצמאית ובצוות

תיאור תפקיד:

אחריות לבטיחותם של העובדים והמבקרים באתר, תוך קיום שגרת "בטיחות" והקפדה על נהלי החברה ודרישות החוק.
תכנון וניהול אתר ומשאבי ציוד הנדרשים לביצוע הפרויקט בהתאם ללוז, לתקציב ולבטיחות. לרבות הזמנת חומרים עפ"י צורך ותוך חישוב ותכנון מקדים.
ניהול משימות יומי וקבלת עבודה בסיום מקבלני המשנה.
בקרת איכות באופן שוטף בכלל המלאכות.
חניכה וניהול יעיל של הקבלנים והפועלים לעמידה באיכות, בלו"ז ובתקציב
.

דרישות התפקיד:

הסמכה כמנהל/ת עבודה מוסמך/ת- חובה.
ניסיון כמנהל/ת עבודה בתחום הגמרים.
ניסיון בגמרים של משרדים – יתרון.
מהנדס /ת /הנדסאי /ת בניין – יתרון.
אסרטיביות, חריצות, אמינות וקפדנות.
יחסי אנוש טובים.
שליטה מלאה בעברית.
המשרה פונה לנשים וגברים כאחד.

תיאור תפקיד:

ניהול תהליכי גבייה שוטפת לרבות מעקב אחר לקוחות והוצאת דרישות תשלום בהתאם לחוזים ואישורים.
שליחה ובקרה על חשבוניות מס וחשבוניות חלקיות.
התאמות לקוחות וכרטסות.
עבודה שוטפת מול ממשקים פנים וחוץ ארגוניים.
הכנת דוחות גבייה חודשיים.
סיוע בהפקת דוחות גיול לקוחות, דוחות חובות אבודים ודוחות גבייה לפי פרויקטים.

דרישות התפקיד:

ניסיון בתחום הגבייה של שנתיים ומעלה – חובה
תעודת הנה"ח – חובה
ניסיון על תוכנת פריוריטי
שליטה בתוכנות Office
שירותיות ויחסי אנוש מעולים
אסרטיבית
המשרה פונה לנשים וגברים כאחד

תיאור התפקיד:

אחריות ועריכת הדיווח הכספי לפי IFRS ברמה רבעונית ושנתית.
אחריות על דיווחים ניהוליים, מצגות, תזרים, גבייה ותשלומים.
טיפול בסוגיות מורכבות בהיבטים: חשבונאיים, מיסויים, ומשפטיים.
ביצוע בקרה ושגרות במחלקת הכספים.
אחריות על היבטי המס בחברה – דוחות מס, שומות ועוד.
עבודה שוטפת מול רואי החשבון המבקרים והיועצים של החברה.
דיווח ישיר למנהל הכספים של המחלקה.

דרישות:

רו"ח מוסמך/ת, יוצא/ת BIG4 – חובה.
ניסיון בעבודה לפי תקני חשבונאות IFRS – חובה.
היכרות עם תקני הרגולציה והרשות לני"ע – יתרון משמעותי.
ניסיון במשרה דומה של שנתיים לפחות.
שליטה מלאה בכלי Office בדגש על Excel.
ניסיון בחברות נדל"ן פרויקטאליות – יתרון משמעותי.
ידע וניסיון בעבודה עם  Priority יתרון.
המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.

 

תיאור תפקיד:

התפקיד כולל ניהול כלל הפעילות הפיננסית של חטיבת הנכסים המניבים של תדהר, לרבות אחריות על הדוחות הכספיים, התקציבים, התזרים והתנהלות מול גורמים פיננסיים. זוהי פונקציה מרכזית בחטיבת הכספים, המשלבת הבנה עסקית רחבה עם יכולת להוביל תהליכים פיננסיים מורכבים, ולתמוך בהחלטות האסטרטגיות של הנהלת החברה.

תחומי אחריות עיקריים:

  • ניהול הפעילות הפיננסית של החטיבה.
  • הכנה ובקרה של דוחות כספיים, תכנון תקציב, תזרים מזומנים ודוחות ניהוליים
  • ליווי עסקאות מימון וניהול קשרים מול בנקים וגורמים פיננסיים
  • עבודה שוטפת מול רואי חשבון, יועצים חיצוניים והנהלת החברה
  • הובלת תהליכי ייעול ושיפור תשתיות פיננסיות, כולל שימוש שוטף במערכת Priority
  • ניהול והובלת צוות מקצועי

דרישות התפקיד:

  • ניסיון קודם בתחום הנדל”ן המניב – חובה
  • ניסיון בעבודה בחברה ציבורית – יתרון משמעותי
  • ניסיון ניהולי – חובה
  • שליטה מלאה במערכת Priority – חובה
  • ידע וניסיון בתחום המימון – יתרון משמעותי

קבוצת תדהר ממשיכה לגדול ואנחנו מחפשים ראש/ת צוות מחשוב למערך התמיכה הטכנית בחברה!

מה תעשו אצלנו:

  • ניהול שוטף והובלה מקצועית של צוות טכנאי מחשוב
  • מתן תמיכה טכנית למשתמשים – חומרה, תוכנה, ציוד קצה ורשת
  • התקנת תחנות קצה, הכנת אימג'ים, תחזוקת מערכות הפעלה ותוכנות אופיס
  • פתרון תקלות מורכבות וסיוע טכני לחברי הצוות
  • עבודה מול גורמים פנימיים, מנהלי אתרים, צוותי IT וספקים חיצוניים
  • ניהול מלאי ציוד מחשוב ומעקב אחר תקינות
  • קליטת עובדים חדשים ותמיכה בפרויקטים טכנולוגיים
  • שמירה על רמת שירות גבוהה ויעדי SLA ברורים

המשרה הינה מלאה במשרדי החברה ברעננה וכוללת רכב.

דרישות התפקיד:

  • ניסיון של 3 שנים לפחות בתמיכה טכנית/  Help Desk בארגון בינוני/ גדול- חובה
  • ניסיון ניהולי והובלת צוות – חובה
  • שליטה מלאה בWindows, Active Directory, Microsoft 365
  • ידע באבחון תקלות חומרה/תוכנה, ניהול הרשאות, מדפסות, רשתות בסיסיות
  • תעודת הסמכה מקצועית בתחום המחשוב (כגון טכנאי( PC / MCSA –
  • יכולת עבודה עצמאית בסביבה דינמית, סדר ודיוק גבוהים
  • תקשורת בינאישית מעולה, שירותיות גבוהה, סבלנות ועמידה בלחצים

המשרה פונה לנשים וגברים כאחד

תיאור התפקיד:

אחריות על דיווחים תקופתיים להנהלת החברה, לרבות תהליך תקציב ותחזיות רב שנתיות.
אנליזות וניתוח נתונים פיננסיים ותפעוליים כחלק מתהליכי קבלת החלטות אסטרטגיות ועסקיות.
ניהול תקציבים ובקרת עלויות.
פיתוח והטמעת כלי ניתוח ובקרה לשיפור תהליכי העבודה.

 

דרישות התפקיד:

תואר ראשון בכלכלה / חשבונאות – חובה
ניסיון של 5 שנים ומעלה – חובה
ניסיון מחברת נדל"ן – יתרון משמעותי
יכולות אנליטיות גבוהות, מיומנות גבוהה במודלים פיננסיים, תחזיות וכלי ניתוח
שליטה גבוהה באקסל ובמערכות BI – חובה
ניסיון בעבודה עם מערכות  ERP Priority– יתרון
יחסי אנוש מעולים ויכולת עבודה בצוות
המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.

התפקיד כולל:
ניהול, קידום וליווי תכניות בניין עיר (תב"עות), הובלת צוותי תכנון, יועצים ואנשי מקצוע.
עבודה מול לשכות תכנון מחוזיות, מקומיות, משרדי ממשלה וגורמי רישוי.
ייצוג במוסדות התכנון
התפקיד כולל ניהול מספר פרויקטים במקביל תוך כדי בקרה על איכות התכנון, עמידה בלוחות זמנים, ניהול תקציבים, ניהול ממשקים פנים ארגוניים ועוד.

 

דרישות התפקיד:
השכלה – אדריכל/ית / מתכנן/ת ערים ואזורים – חובה
ניסיון מעשי בתחום של 3 שנים, הכולל ניסיון בהובלת תכנון וניהול פרויקטים בתכנון סטטוטורי
תקשורת בין אישית ברמה גבוהה ויחסי אנוש טובים
יכולת להתמודד עם ריבוי משימות, יכולת עבודה עצמאית, יוזמה ויצירתיות
מיומנויות ניהול והובלת תהליכים מורכבים.
יכולת ראיה מרחבית לצד ירידה לפרטים הקטנים

התפקיד כולל:

  • טיפול במיילים, תיאומי פגישות עבור מנהלי הפרויקט.
  • טיפול בחשבוניות, רכש ותעודות משלוח.
  • עבודה מול ספקים / קבלנים.
  • ניהול שוטף של משימות משרד.
  • ניהול ודאגה לצוות האתר.

דרישות:

  • ניסיון בתחום האדמיניסטרציה – יתרון משמעותי.
  • שליטה וידע מלאים בתוכנות ה office – חובה.
  • ניסיון בתחום הנהלת החשבונות- יתרון משמעותי.
  • ניסיון בתוכנת פריוריטי- יתרון משמעותי.
  • אחריות, תודעת שירות ויחסי אנוש מעולים
תיאור התפקיד:

בקרה וליווי פרויקטים מרגע זכיה בפרויקט עד סיכום הפרויקט לאחר המסירה ללקוח.
בניית ובקרת תקציב במהלך חיי הפרויקט, בקרת הכנסות מול הוצאות.
תכנון ובקרת לוחות זמנים.
התראות על מגמות חריגות וסטיות תקציב /לו"ז.
הצגת השינויים שקרו בפרויקט בפני ההנהלה עם מנהלי פרויקטים (לוחות זמנים, תקציבים).
עבודה מול מספר רב של ממשקים.
העברת הדרכות למנהלי פרויקטים ומהנדסים החדשים על מערכות ושיטות עבודה עפ"י מדיניות החברה.
התפקיד כולל פגישות עם מנהלי פרויקטים באתרים לצורך בקרה שוטפת על הפרויקט.

דרישות:

סטודנט/ית שנה ד' בהנדסה אזרחית / בוגר הנדסה אזרחית
אקסל ברמה גבוהה.
יכולת ירידה לפרטים.
יכולת למידה עצמית גבוהה.
אסרטיביות ויכולת לעבוד מול מספר ממשקים במקביל.
המשרה פונה לנשים וגברים כאחד.

 

תיאור התפקיד:
מנהל/ת המימון והתזרים של הקבוצה אחראי/ת על ניהול תזרימי, גיוסי אשראי, ערבויות ומסגרות מימון של קבוצת תדהר. התפקיד כולל הובלה מקצועית של תחום המימון והתזרים, תוך עבודה שוטפת מול בנקים, גופי מימון, יועצים פיננסיים, מחלקות פנים-ארגוניות, והנהלה בכירה. בנוסף, מנהל/ת המימון והתזרים יהיה/תהיה שותף/ה מרכזי/ת בהיערכות הפיננסית לקראת הנפקת הקבוצה.

 

תחומי אחריות:
תכנון, ניהול ובקרה של תזרים המזומנים הקבוצתי

גיוס אשראי וניהול מסגרות מול בנקים, מוסדות מימון וחברות ביטוח

ניהול מערך ערבויות קבוצתי – כולל ניהול שוטף, עדכון ודיווח

בנייה וניהול של מבני מימון לפרויקטים

הפעלת מערכות הבנקאות המקוונת וניהול הרשאות

תמיכה והובלה מקצועית בתהליכים הקשורים להנפקה – דיווחים, רגולציה, ממשקי עבודה עם יועצים חיצוניים

עבודה שוטפת מול מחלקות כספים, משפטית, בקרה, חשבות והנהלת הקבוצה

 

דרישות התפקיד:
תואר ראשון בכלכלה / חשבונאות / מנהל עסקים – חובה

ניסיון של לפחות 5 שנים בתפקיד מנהל/ת מימון ותזרים או תפקיד דומה – חובה

ניסיון בתחום המימון והגזברות בקבוצת חברות או בתחום הנדל"ן – יתרון

ניסיון קודם בחברה ציבורית או בליווי תהליך הנפקה – יתרון משמעותי

שליטה מלאה באקסל, מערכות ERP ובמערכות בנקאיות

עצמאות, יוזמה, סדר ודיוק, יכולת הנעת ממשקים ויחסי אנוש מצוינים

התפקיד כולל:

  • טיפול בקריאות מורכבות של חברת הגמרים (משרדים) תוך השגת שביעות רצון הלקוחות, ומתן מענה לקריאות חירום.  
  • קיום שגרת עבודה מול הביצוע ומחלקת איכות הגמר.
  • יצירת תוכניות עבודה ומפרטים לביצוע תיקונים וטיפול בליקויים משמעותיים.
  • בקרה בפרויקטים לפני מסירה.
  • תקשורת רציפה עם הלקוחות וחברות האחזקה.
  • מעקב וטיפול בלו"ז מנהלי עבודה.

דרישות:

  • הנדסאי/ת בניין – חובה.
  • ניסיון בתפקיד דומה במבני מסחר.
  • יכולת עבודה בתנאי לחץ.
  • תקשורת בין אישית ברמה גבוהה ויכולת עבודה בצוות.
  • קבלת החלטות ופתרון בעיות.
  • יכולת ניהול קונפליקטים.
  • המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.

התפקיד כולל:
קבוצת תדהר מגייסת מנהל/ת  מכירות לפרויקט מוביל בירושלים.
התפקיד כולל טיפול בפניות נכנסות של לקוחות קיימים וחדשים וניהול תהליכי המכירה עד שלב חתימת הסכם המכר.

דרישות:

ניסיון במכירות בתחום הנדל"ן -חובה.
היכרות עם פרוייקטי נדל"ן חדשים באזור ירושלים -חובה.
כושר ביטוי גבוה בכתב ובע"פ בעברית ובאנגלית – חובה.
מגורים באזור ירושלים – יתרון משמעותי.
יכולת עמידה ביעדים ועבודה תחת לחץ.
יצירתיות, שירותיות ויכולת עבודה בצוות.
זמינות לעבודה במשרה מלאה- המשרה כוללת עבודה בימי שישי.
המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.

תיאור תפקיד:

הובלת תהליך תאום מערכות מול צוות מתכננים בסביבת מודל מידע – BIM
בקרת תוכניות בתחום המערכות האלקטרומכניות למבנים: מערכות מיזוג אוויר, אינסטלציה וחשמל
בניית והכנת מודל פתחים
הכנת תוכנית סופרפוזיציה, מבטים וחתכים לביצוע


דרישות התפקיד:

הנדסאי/ת /מהנדס/ת אדריכלות/בניין/מערכות בעל/ת ניסיון קודם של שנתיים לפחות בתאום מערכות
ניסיון באיתור, בקרה ופתרון התנגשויות.
ניסיון בהקמת מודל פתחים והפקת תוכניות סופרפוזיציה.
שליטה מלאה ברמה גבוהה ב-REVIT
שליטה בסיסית ב NAVISWORKS
המשרה פונה לנשים וגברים כאחד

תיאור התפקיד:

– תאום ותכנון מול היועצים לביצוע הנדסי אופטימלי.
– התאמת תוכניות הברזל לייעול וחסכון בביצוע.
– תכנון ותחזוקת לוח זמנים של ביצוע הפרויקט.
– תכנון וניהול האתר ומשאבי הציוד הנדרשים לביצוע הפרויקטים בהתאם ללו"ז, לתקציב ולבטיחות.
– ניהול התוכניות לביצוע והפצתם לקבלנים השונים.
– אחריות לביצוע הפרויקט עפ"י תקנות וחוקי הבניה.
– אחריות על תהליך הוצאת טופס 4.

 

דרישות התפקיד:

תואר ראשון בהנדסה אזרחית / בניין – חובה.
ניסיון של לפחות שנתיים בתפקיד מהנדס/ת ביצוע – חובה.
ניסיון בתחום המגורים / מגדלים – יתרון משמעותי.
תפקוד תחת לחץ וריבוי משימות.
יחסי אנוש מעולים.
יכולת עבודה בצוות.
המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.

תיאור התפקיד:

ניהול הלוגיסטיקה באתר: אחריות על הזמנת חומרים וציוד, ניהול מלאי

ניפוק, תחזוקה, הכרת כלים חשמליים ותיקונם במחסן

ניהול כל חצר האתר, עבודה מול קב"ט החברה.

 

דרישות התפקיד:

הנדסאי/ת בניין – יתרון

ניסיון בעולם הלוגיסטיקה / המחסנים – חובה

זיקה לעולם הטכני, שירותיות – חובה

אפשרויות קידום נרחבות למתאימים/ות!

המשרה פונה לנשים וגברים כאחד


קבוצת תדהר מגייסת מזכיר/ת אתר עבור פרויקט ביונד בגבעתיים.
התפקיד כולל:
טיפול במיילים, ניהול יומן , ניהול ותפעול משרד שוטף.
טיפול בחשבוניות, רכש ותעודות משלוח.
עבודה מול ספקים / קבלנים.
ניהול ודאגה לצוות האתר.

 

דרישות:

ניסיון בתחום האדמיניסטרציה – יתרון משמעותי.
שליטה וידע מלאים בתוכנות ה office – חובה.
ניסיון בתחום הנהלת החשבונות- יתרון משמעותי.
ניסיון בתוכנת פריוריטי- יתרון משמעותי.
אחריות, תודעת שירות ויחסי אנוש מעולים.
​​​​​​​נכונות למשרה חלקית.

מתפעל מנופאי
שליחת קורות חיים

    *שדות המסומנים ב-* הינם חובה.







    ניתן להעלות קבצים מסוג doc, docx, pdf, txt

    מתפעל מנופאי
    שליחת קורות חיים

    קיבלנו את קורות החיים שלך, תודה!
    נעבור עליהם ונחזור אליך במידה ותהיה התאמה
    שיהיה בהצלחה

    מתפתחים בתדהר

    תדהר מהווה עבור אנשינו בית מקצועי וחם ומציעה הזדמנויות רבות לצמיחה והתפתחות אישית. בזכות תהליכי למידה ושיפור מתמיד, כולנו בונים יחד ארגון של מקצוענים. בהמשך תוכלו לקרוא דוגמאות על תהליכי התפתחות בתדהר.

    "

    חן חלבי, מנהל חדשנות קבוצת תדהר

    עובד כארבע שנים בתדהר, התחיל את דרכו כמהנדס מערכות בחברת הגמרים וכיום הוא מנהל החדשנות בארגון.

    "ההון האנושי בתדהר הוא סוד הצלחתה. חדוות עשייה, נכונות לעזור ומחויבות הדדית בין אנשי הארגון, מקדמות את הארגון ומאפשרות לכלל אנשיו להרגיש חלק משמעותי בהתפתחותו. תחום החדשנות שאני מנהל עוסק ביצירת ערך לארגון וללקוחותיו באמצעות שני חלקים עיקריים: הראשון, להיות ארגון פורץ דרך, לשלב טכנולוגיות וכלים חדשניים שמובילים לשיפור מתמיד של הארגון. השני, תרבות ארגונית מבוססת יצירתיות, נועזות וחשיבה מחוץ לקופסא. אני מאמין שהשילוב של אנשים איכותיים ויצירתיים, יחד עם שייכות ומחוברות גבוהה לארגון, הוא זה שהופך את תדהר למה שהיא"

    "

    יעל איתם – מנהלת תכנון הנדסי

    עובדת בתדהר כ-4 שנים, התחילה כבקרית פרויקטים בביצוע, לאחר מכן קודמה לתפקיד מהנדסת ביצוע וכיום היא מנהלת תכנון הנדסי.

    "בתדהר יש מגוון רחב של תפקידים ותחומי עניין. ישנן משרות הן בצד הביצוע והן בצד היזם. והרבה פעמים את יכולה למצוא את עצמך מתקדמת במסלול שאפילו לא כיוונת אליו. כגודל המגוון כך מרחב הלמידה וההתנסות. אני מרגישה שאני כל הזמן לומדת הרבה בזכות בעלי התפקידים הרוחביים שמסייעים בהבנה המקצועית. יש סדר וארגון, עובדים לפי תהלכים מאוד סדורים ומקצועיים. ומעל כל זה, יש פה אנשים עם יחסי אנוש מעולים שגורמים ליום העבודה לעבור בכיף"

    "

    נדב גלאי – משנה למנכ"ל תדהר בניה

    עובד כ-17 שנים בתדהר. התחיל את דרכו כמנהל פרויקט ביצוע והתקדם במגוון תפקידים ניהוליים בשטח. לאחר מכן קודם לתפקיד סמנכ"ל פיתוח עסקי, וכיום ממלא תפקיד משנה למנכ"ל תדהר בניה.

    "תדהר הינה חברה ששואפת למצוינות ארגונית בכל התחומים, ההון האנושי המצוין הוא לב ליבו של הארגון שביחד עם התרבות הארגונית המיוחדת של הארגון נותן אופק רחב להתפתחות בעץ הארגוני הרחב של הארגון. אני שחקן לטווח ארוך שמאמין בריצה לטווח ארוך. הידיעה שתדהר תמיד בגב שלך כעובד היא עוגן משמעותי להישארות רבת שנים בארגון".