קריירה בתדהר

אנחנו תדהר, קבוצת הנדל"ן הפרטית המובילה בישראל.
הקבוצה מתמחה במספר תחומים: יזמות, מגורים, משרדים, התחדשות עירונית, עבודות גמר.
מעל הכל אנחנו ארגון של אנשים.
הצלחת החברה מבוססת על אנשים מצוינים ואכפתיים ועל מערכות יחסים מבוססות אמון.
אנשי תדהר נהנים ממגוון הזדמנויות לגדול, להתפתח ולצמוח במקום שהכי טוב לעבוד בו!
הצטרפו אלינו!

משרות פתוחות

למה תדהר

השייכות לתדהר מהווה עבורנו מקור לעוצמה וגאווה.

אנשינו המצוינים ושיטת העבודה הייחודית שלנו, יוצרים יחד תרבות ארגונית חזקה וערכית.

אנחנו בונים ארגון של מקצוענים ושואפים כל הזמן להוביל ולהוות מודל לחיקוי.

בואו להוביל, לחדש ולצמוח איתנו ביחד בשוק הנדל"ן בישראל.

המקום שהכי טוב לעבוד בו!

אז למה לעבוד בתדהר? קודם כל כי אנחנו אנשים של אנשים.
פסיפס אנושי שנבחר בקפידה בלי להתפשר על איכות וייחוד.

אנשי תדהר גאים להשתייך לקבוצה חזקה ופורצת דרך המשפיעה על הענף כולו.
אנו פועלים בסינרגיה, ערבות הדדית ופירגון, להשגת מטרות הקבוצה ושומרים יחד על הרוח הייחודית של תדהר.

אחד המיקודים המרכזיים שלנו, הוא לאפשר פיתוח אישי ומקצועי בתוך הארגון. מכללת תדהר נותנת מענה מקיף ורחב לעולם הלמידה, הן בעולמות המקצועיים והן בפיתוח מיומנויות חדשות והעשרה אישית.

אנחנו בתדהר מאמינים שהאנשים שלנו הם הנכס הכי חשוב, ופועלים כך מהיום הראשון.
אנחנו אנשים של אנשים ויחד אנו יוצרים קהילה אמיתית התומכת ומטפחת את אנשיה תוך דגש על שוויון, כבוד ההדי, קבלה, גיוון והכלה.
האנשים של תדהר הם הרוח המניעה את החברה, בזכותם אנו ממשיכים להוביל בדרכנו הייחודית את ענף הנדל"ן בישראל.
אנחנו בונים צוותים מובילים ומשפיעים, בהם לכל אחת ואחד יש קול חשוב ומשמעותי.

בתדהר אנחנו מאמינים בחדשנות כדרך חיים.
אנחנו מעזים ופועלים באומץ וביצירתיות, ומעודדים סקרנות, מובילות ועשייה פורצת דרך. אנו מקיימים קשר רציף ותדיר עם סטרטאפים על מנת לקדם שיתופי פעולה והשקעות ולהביא את הבשורה הבאה בענף הנדל"ן. לצד זה אנחנו מאפשרים לאנשי הארגון להציע הצעות ייעול באופן שוטף מתוך הכרה בידע ובניסיון הרב שהם מחזיקים.

אנחנו שמים את אנשינו במרכז ומלווים אותם ברגעים משמעותיים בחייהם בעבודה ומחוצה לה.
אנשינו נהנים ממתנות מפנקות בחגים, מפגשי Happy tidhour, ימי גיבוש, נופש חברה בארץ ובחו"ל, אירועי משפחות, השתתפות בקבוצות ותחרויות ספורט, מנוי freefit בהטבה משמעותית, וזה לא הכל…

מקום 28 בדירוג החברות במשק בענף הבניה והנדל"ן
ע"פ דירוג 100 החברות שהכי טוב לעבוד בהן של CofaceBDI ומגזין TheMarker

תהליך הגיוס שלנו

כמו שבניין בונים בשלבים, כך גם תהליך הגיוס בנוי מכמה שלבים עיקריים, שתוכנם משתנה בהתאם לאופי התפקיד.

שלב א'

ראיון טלפוני – אחרי שקיבלנו את קורות החיים שלכם ומצאנו שישנה התאמה ראשונית, נקיים אתכם ראיון היכרות טלפוני שבו אתם מוזמנים לשאול כל מה שמעניין אתכם.

left-pattern
right-pattern

משרות פנויות

התפקיד כולל :
אחריות להשגת כל יעדי הפרויקטים ושיפורם בהיבטי תקציב, לו"ז ואיכות
עבודה בהתאם לשיטה ולכלים הניהוליים של תדהר גמרים ועמידה בכלל הנהלים.
שמירה קפדנית על תקציבי ההוצאות במטרה לצמצמם והצגת תמונה עדכנית באופן שוטף להנהלת החברה.
ניהול הצוותים והעצמת העובדים.
אחריות לרמת השירות ללקוח בפרויקטים. יצירת ערך ללקוח ושביעות רצון

דרישות:
ניסיון קודם בניהול פרויקטים של 5-7 שנים לפחות בתחום עבודות הגמר.
תואר ראשון בהנדסה אזרחית /אדריכלות – יתרון.
מקצוענות.
תפקוד תחת לחץ וריבוי משימות.
יכולת קבלת החלטות ופתרון בעיות
יכולת ניהול, עבודה בצוות.
יחסי אנוש מעולים- חובה
המשרה פונה לנשים וגברים כאחד.

תיאור התפקיד:
אחריות ועריכת הדיווח הכספי לפי IFRS ברמה רבעונית ושנתית.
אחריות על דיווחים ניהוליים, טיפול מלא בהלוואות קורפורייט, תחזיות להנהלה, דירוגים.
טיפול בסוגיות מורכבות בהיבטים: חשבונאיים, מיסויים, מימוניים ומשפטיים.
ביצוע בקרה ושגרות במחלקת הכספים.
אחריות על היבטי המס בחברה – דוחות מס, שומות ועוד.
הבנה רוחבית בכלל החטיבות והפעילויות: ביצוע, יזמות, נכסים מניבים ומלונאות.
עבודה שוטפת מול רואי החשבון המבקרים והיועצים של החברה.
דיווח ישיר למנהל הדיווח והמיסוי של הקבוצה.

 

דרישות התפקיד:
רו"ח מוסמך, יוצא BIG4.
נסיון בעבודה לפי תקני חשבונאות  IFRS
ניסיון במשרה דומה של שנתיים לפחות מארגון בינוני / גדול.
שליטה מלאה בכלי Office בדגש על Excel
ניסיון בחברות נדל"ן – יתרון משמעותי.
ידע וניסיון בעבודה עם SAP / Priority – יתרון.

 

התפקיד כולל :
-מנהל עבודה בפרויקטים -התקנות פרטי אלומיניום
-ניהול צוותי קבלנים
-תיאם בשטח מול ספקים
-ביצוע הזמנות
-ניהול ישיבות
-בדק לקוחות ניהול תיקונים

דרישות :;
הנדסאי בניין – חובה
ניסיון בחברות אלומיניום תכנון ביצוע – חובה
ידע במחשב; אסקל
הכרות עם מערכת פריוריטי
הכרות עם תוכנת אלומיניום ג"נרי / אופרה
ממשקי עבודה רבים עם צוות המחלקה ומנהלי עבודה בשטח
התנהלות מול קבלני משנה
המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד

התפקיד כולל :
אחריות על התפעול הלוגיסטי של האתר
תכנון ותזמון הזמנת חומרים וציוד בהתאם לSLS
תפעול ותיזמון ספקים
ארגון אתר
ניהול חצר האתר
אחריות על מחסן האתר
ניפוק והחזרה של ציוד
הזמנת חומרי בניה וציוד בניה
קיום רשימות מעקב בהתאם לנהלי החברה
ניהול משימות בהתאם ללוז הפרויקט והנחיות מנהל/ת הפרויקט

דרישות :
ניסיון בתפקידי לוגיסטיקה באתרי בנייה – חובה
הנדסאי בניין- יתרון משמעותי
היכרות וניסיון עם תוכנת הפריורטי- חובה
ניסיון בניהול צוות
סדר וארגון
גמישות מחשבתית
יחסי אנוש מעולים ונכונות לעבודת צוות
זמינות למשרה מלאה
המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד

 

תיאור התפקיד:
השוואת הצעות מחיר מקבלנים
ניהול DATA רוחבי
הקמה וניהול תקציב
קריאת מפרטי מכרז
הכרת תוכניות אדריכלות ומערכות
ניהול הצעות קבלנים בצורה רוחבית

 

דרישות התפקיד:
השכלה – הנדסת תעו"נ/אזרחית או מנהל עסקים
חשיבה ויכולת אנליטית
יסודיות, תכנון וארגון, ראיה מערכתית

 

התפקיד כולל:

פיתוח, שיפור וייעול תהליכים פנימיים במערכת הכספים

הכשרה של צוותי הנח"ש בהיבטים טכנולוגיים ופיננסיים

שיתוף פעולה עם מחלקת מערכות מידע (IT) ומחלקות נוספות בארגון לשם קידום פתרונות ותהליכים

ניתוח והצגת המלצות לשיפור מערכות ותהליכים

סיוע בהסבות ובדיקות פריוריטי

 

 

דרישות התפקיד:

תואר בחשבונאות
ניסיון בתפקיד חשב/ת – 3 שנים לפחות
ניסיון בהובלת פרויקטים של הטמעת מערכות פיננסיות או תהליכי טרנספורמציה דיגיטלית במחלקות כספים.
הבנה מעמיקה של תחום הכספים, לרבות ידע בחשבונאות, תקציב ובקרה.
יכולת עבודה עם מערכות ERP  – עדיפות לפריוריטי
כישורים אנליטיים גבוהים ויכולת מצוינת לפתרון בעיות מורכבות
יחסי אנוש מעולים ויכולת עבודה בצוות רב-תחומי

תיאור התפקיד:

תאום ותכנון מול היועצים לביצוע הנדסי אופטימלי.
התאמת תכניות הברזל לייעול וחסכון בביצוע.
תכנון ותחזוקת לוח זמנים של ביצוע הפרויקט.
תכנון וניהול האתר ומשאבי הציוד הנדרשים לביצוע הפרויקטים בהתאם ללו"ז, לתקציב ולבטיחות.
ניהול התוכניות לביצוע והפצתם לקבלנים השונים.
אחריות לביצוע הפרויקט ע"פי תקנות וחוקי הבניה.
אחריות על תהליך הוצאת טופס 4.

דרישות

תואר ראשון בהנדסה אזרחית / בניין – חובה.
ניסיון של לפחות שלוש שנים בתפקיד מהנדס/ת ביצוע – חובה.
ניסיון בתחום המגורים / מגדלים – יתרון משמעותי.
תפקוד תחת לחץ וריבוי משימות.
יחסי אנוש מעולים.
יכולת עבודה בצוות.
המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.

לחטיבת לקוחות בקבוצת תדהר דרוש/ה מזכיר/ת מחלקה.
התפקיד כולל:
ניהול משרד שוטף, מענה טלפוני, ניהול יומנים מורכבים של מנהלים בכירים בארגון, אחריות על תיאום חדרי ישיבות, מתן שירות למנהלים במידת הצורך ועוד.
משרה מלאה בימים א-ה, העבודה במשרדי החברה ברעננה.
דרישות:
ניסיון בתפקיד דומה בדגש על ניהול יומנים – חובה
שליטה מלאה בתוכנות Office – חובה.
תודעת שירות גבוהה ויחסי אנוש מעולים – חובה.
המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.

התפקיד כולל:

עבודת בק אופיס מול גורמים רבים וממשקים פנימיים וחיצוניים .
ניהול הקשר עם עורכי הדין של הפרויקט
קיום קשר קבוע מול מחלקת שיווק ,מנהלי התכנון, חטיבת הכספים.
ניהול הממשק מול בעלי נכסים ומול בעלי דירות בהתחדשות עירונית.

 

דרישות:

סטודנט/ית למשפטים/מנהל עסקים עם התמחות בנדל"ן/כלכלה/הנדסת תעשיה וניהול – יתרת לימודים של שנתיים.
יכולת עמידה ב -130/ 100 שעות חודשיות, במהלך היום בהתאם לשנת הלימודים
יכולת עבודה בצוות
תקשורת בין אישית מעולה

תיאור התפקיד:
ניהול התכנון משלב המכרז ועד מסירת פרויקט ללקוח.
ניהול והדרכה של צוותי היועצים השונים לטובת יצירת המוצר האידאלי ללקוחות שלנו.
הובלה לפתרון בעיות לצוותי הביצוע שלנו.
הכרות מלאה עם כול פרטי הפרויקט.
שימוש בכלי BIM מתקדמים.

דרישות התפקיד:
מהנדס /ת אזרחי /ת / בניין או אדריכל /ית או סטודנט/ית בשנה האחרונה ללימודים – חובה.
ניסיון בניהול ותכנון פרויקטים בתחום ההנדסה-יתרון.
הכרות וניסיון עם Revit- יתרון.
יחסי אנוש מעולים, יכולת ניהול והובלת אנשים ורצון ללמוד ולהתפתח
*המשרה רלוונטית גם לסטודנט/ית בשנה האחרונה ללימודים!*

המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד

תיאור התפקיד:

תאום ותכנון מול היועצים לביצוע הנדסי אופטימלי.
התאמת תכניות הברזל לייעול וחסכון בביצוע.
תכנון ותחזוקת לוח זמנים של ביצוע הפרויקט.
תכנון וניהול האתר ומשאבי הציוד הנדרשים לביצוע הפרויקטים בהתאם ללו"ז, לתקציב ולבטיחות.
ניהול התוכניות לביצוע והפצתם לקבלנים השונים.
אחריות לביצוע הפרויקט ע"פי תקנות וחוקי הבניה.
אחריות על תהליך הוצאת טופס 4.

דרישות

תואר ראשון בהנדסה אזרחית / בניין – חובה.
ניסיון של לפחות שלוש- ארבע שנים בתפקיד מהנדס/ת ביצוע – חובה.
ניסיון בפרויקטי מגורים בשיטת ברנוויץ – חובה.
תפקוד תחת לחץ וריבוי משימות.
יחסי אנוש מעולים.
יכולת עבודה בצוות.
המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.

תיאור התפקיד:

ניהול ופיקוח על קבלני המשנה.
ניהול העבודה בשטח, מניהול הזמנות וחומר.
תיאום בין גורמים באתר.
קריאת תוכניות והוצאת כתבי כמויות.
אחריות לבטיחותם של העובדים והמבקרים באתר, תוך קיום שגרת "בטיחות".
הקפדה על נהלי החברה ודרישות החוק.
הבנת הפרויקט בהיבטים של לוחות זמנים, חומרים, דגשים הנדסיים ומגבלות.

דרישות

ניסיון של 3-4 שנים לפחות כמנהל/ת עבודה גמרים למגורים.
תעודת מנהל/ת עבודה מוסמך/ת.
הנדסאי /ת בניין – יתרון.
אסרטיביות, חריצות, אמינות וקפדנות.
יחסי אנוש טובים.
שליטה מלאה בעברית.

תיאור התפקיד:
אחריות על הקשר עם הלקוח בכל ההיבט של התשלומים.
מתן מענה ללקוחות, שליחת התראות תשלומים, קליטת חשבוניות.
עדכון פרטי הלקוח, חוזים והסכמים במערכות השונות.
טיפול בקשר עם שותפים ויזמים.
מעקב אחרי דוחות פיגורים ועוד.

דרישות התפקיד:
ניסיון בשירות לקוחות ו/או עבודת בק אופיס – יתרון
היכרות עם מערכת פריוריטי – יתרון
ניסיון בעבודה על מערכות מחשב
שירותיות, יכולת עבודה בצוות, יחסי אנוש טובים, מוטיבציה גבוהה.

המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד

תיאור התפקיד:

הובלת הפרויקט מתחילתו ועד למסירה.
ניהול צוותי עבודה מקצועיים בתחום.
ניהול ותאום הביצוע בין כל הגורמים על פי השלבים השונים של הפרויקט.
היערכות ביצועית כוח אדם, כלים, קבלנים, חומרים וכו'.
הבנה הנדסית עמוקה של הפעילות.
תיאום וייצוג מול הרשויות.

דרישות:

מהנדס/ת אזרחי/ת מוסמך/ת – חובה.
ניסיון כמנהל פרויקט בביצוע לפחות 3 שנים
יכולות ניהוליות וכושר ארגון גבוהים.
לקיחת יוזמות ואחריות ותרגום לביצוע.
אסרטיביות.
תפקוד טוב בתנאי לחץ.
המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.

תיאור התפקיד:

מתן שירות אישי ומלא ללקוחות פרוייקטי הדיור שלנו
העבודה במוקד שירות לקוחות
טיפול בפניות הדיירים בערוצי התקשורת השונים, התנהלות שוטפת מול ספקים חיצוניים ופנימיים
עבודת ממשקים רבה, תפקיד רחב, מגוון ומאתגר

דרישות:

ניסיון קודם בשירות /אדמיניסטרציה – חובה
שליטה מלאה ביישומי המחשב – חובה
יחסי אנוש מעולים, שירותיות, אדיבות וסבלנות
המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד

תיאור התפקיד:

הובלה וניהול של פרויקטים,
ניהול לוחות הזמנים ותקציבי הפרויקטים.
סנכרון ותיאום בין כל הגורמים המעורבים בפרויקט.
ניהול מו"מ והתקשרויות.
ניהול סיכוני הפרויקטים, הצפת מגמות חריגות ומשברים.
ניהול והובלת צוות הפרויקט.

דרישות:

ניסיון קודם בניהול פרויקטים של 3 שנים לפחות בתחום עבודות הגמר.
תואר ראשון בהנדסה אזרחית /אדריכלות – יתרון.
מקצוענות.
תפקוד תחת לחץ וריבוי משימות.
יכולת ניהול, עבודה בצוות.
יחסי אנוש מעולים- חובה
המשרה פונה לנשים וגברים כאחד.

תיאור התפקיד:

ניהול ופיקוח על קבלני המשנה.
ניהול העבודה בשטח, מניהול הזמנות וחומר.
תיאום בין גורמים באתר.
קריאת תוכניות והוצאת כתבי כמויות.
אחריות לבטיחותם של העובדים והמבקרים באתר, תוך קיום שגרת "בטיחות".
הקפדה על נהלי החברה ודרישות החוק.
הבנת הפרויקט בהיבטים של לוחות זמנים, חומרים, דגשים הנדסיים ומגבלות.

דרישות

ניסיון של 3-4 שנים לפחות כמנהל/ת עבודה גמרים למגורים.
תעודת מנהל/ת עבודה מוסמך/ת.
הנדסאי /ת בניין – יתרון.
אסרטיביות, חריצות, אמינות וקפדנות.
יחסי אנוש טובים.
שליטה מלאה בעברית.

תיאור התפקיד:

אחריות לניהול מערך התזרים השוטף של החברה לרבות:
-מעקב אחר הכנסות והוצאות
-ניהול תחזיות תזרים ודיווח
-פתיחת חשבונות בנק
-ניהול מו"מ עם בנקים
-הטמעת מערכת גזברות
מעקב ובקרה אחר תשלומים

דרישות:

-תואר ראשון בתחום פיננסי
-ניסיון קודם בתפקיד דומה של חמש שנים ומעלה
– ניסיון קודם בניהול תזרים מזומנים בארגון נדל"ן או בנקאות.
– הבנה מעמיקה של מערכות פיננסיות ובנקאיות.
– יכולת עבודה בסביבה דינאמית ורבת משימות.
– ידע בהטמעת מערכות טכנולוגיות לניהול מערכת גזברות
-המשרה פונה לנשים וגברים כאחד

תיאור התפקיד:

בקרה וליווי פרויקטים מרגע זכיה בפרויקט עד סיכום הפרויקט לאחר המסירה ללקוח.
בניית ובקרת תקציב במהלך חיי הפרויקט, בקרת הכנסות מול הוצאות.
תכנון ובקרת לוחות זמנים.
התראות על מגמות חריגות וסטיות תקציב /לו"ז.
הצגת השינויים שקרו בפרויקט בפני ההנהלה עם מנהלי פרויקטים (לוחות זמנים, תקציבים).
עבודה מול מספר רב של ממשקים.
העברת הדרכות למנהלי פרויקטים ומהנדסים החדשים על מערכות ושיטות עבודה עפ"י מדיניות החברה.
התפקיד כולל פגישות עם מנהלי פרויקטים באתרים לצורך בקרה שוטפת על הפרויקט.

דרישות:

סטודנט/ית שנה ד' בהנדסה אזרחית / בוגר הנדסה אזרחית
אקסל ברמה גבוהה.
יכולת ירידה לפרטים.
יכולת למידה עצמית גבוהה.
אסרטיביות ויכולת לעבוד מול מספר ממשקים במקביל.
המשרה פונה לנשים וגברים כאחד.

 

תיאור התפקיד:

לקבוצת תדהר דרוש /ה כלכלן /ית בקר /ית למחלקת הכספים, בתחום היזמות והנכסים המניבים.
התפקיד כולל ביצוע בקרה תקציבית לאורך כל שלבי ייזום הפרויקט והנכס המניב, עבדה מול שמאים ובנקים, ביצוע תחזיות רב שנתיות ותמיכה כלכלית בתחומים נוספים בארגון.

דרישות

תואר ראשון בכלכלה /הנדסה תעשייה וניהול – חובה.
תעודת שמאי – יתרון משמעותי.
ניסיון קודם ככלכלן /ית בחברה עסקית, עדיפות בתחום הנדל"ן – יתרון.
ניסיון קודם בבקרה תקציבית – יתרון.
שליטה מלאה בExcel חובה
יכולת עבודה בצוות, ירידה לפרטים, ראש גדול, אחריות, עצמאות וריבוי משימות.
המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד

גם אם אין משרה שמתאימה עבורך כרגע, נשמח לקבל קורות חיים.

 

 

מתפעל מנופאי
שליחת קורות חיים

    *שדות המסומנים ב-* הינם חובה.







    ניתן להעלות קבצים מסוג doc, docx, pdf, txt

    מתפעל מנופאי
    שליחת קורות חיים

    קיבלנו את קורות החיים שלך, תודה!
    נעבור עליהם ונחזור אליך במידה ותהיה התאמה
    שיהיה בהצלחה

    טיפים מצוות הגיוס שלנו לקראת ראיון עבודה

    לינוי גבאי - רכזת גיוס

    טיפ ראשון – שאלו שאלות

    בראיון עבודה, שני הצדדים לומדים להכיר זה את זה ולכן חשוב שתכינו מראש שאלות המעניינות אתכם על התפקיד, הצוות והחברה. זו ההזדמנות שלכם לקבל מענה לכל מה שיעזור לכם לקבל את הנכונה עבורכם.
    השאלות שתשאלו יעזרו לנו להבין מה הציפיות שלכם ממקום העבודה ואיך אפשר לדייק את התפקיד עבורכם.

    לינוי גבאי
    רכזת גיוס
    רכזת גיוס תדהר אריאל ראובן

    טיפ שני – הכירו את התפקיד

    היכנסו לתיאור המשרה הרלוונטית ועברו עליו ביסודיות. כתבו כיצד הניסיון שלכם תואם את תחומי האחריות ודרישות המשרה. זכרו שלא תמיד תתאפשר התאמה מלאה בין הניסיון שלכם לדרישות התפקיד וחשוב שתדעו להדגיש בראיון את הכישורים והמיומנויות שלכם שיסייעו להצליח בתפקיד.

    אריאל ראובן
    רכזת גיוס

    טיפ שלישי – הכירו את החברה

    היכנסו לאתר שלנו, ולעמודי החברה ברשתות החברתיות life at tidhar בעזרתם תוכלו לקבל מידע עלינו, על העשייה שלנו, האנשים והתרבות שלנו. רוח תדהר שמאפיינות אותנו.
    תמיד מומלץ לבדוק האם יש לכם חברים שעובדים בתדהר ולשאול אותם באופן אישי על חווית העבודה 😊

    מיה פוטשניק
    רכזת גיוס
    חן רוקח רכזת גיוס תדהר

    טיפ רביעי – היערכות מוקדמת

    הגיעו בזמן לראיון, מומלץ אף להקדים בכמה דק' כדי שתוכלו להתחיל את הראיון בנינוחות.
    חשוב לנו להכיר אתכם ולא רק את ההתאמה שלכם לתפקיד. חשבו מה תרצו לספר על עצמכם שאינו רשום בקורות החיים (תחביבים, מה אוהבים לעשות בשעות הפנאי, תכונות שחשוב שנכיר וכו').

    חן רוקח
    רכזת גיוס
    /

    מתפתחים בתדהר

    תדהר מהווה עבור אנשינו בית מקצועי וחם ומציעה הזדמנויות רבות לצמיחה והתפתחות אישית. בזכות תהליכי למידה ושיפור מתמיד, כולנו בונים יחד ארגון של מקצוענים. בהמשך תוכלו לקרוא דוגמאות על תהליכי התפתחות בתדהר.

    "

    חן חלבי, מנהל חדשנות

    עובד כשלוש שנים בתדהר, התחיל את דרכו כמהנדס מערכות וכיום הוא מנהל החדשנות בארגון.

    "ההון האנושי בתדהר הוא סוד הצלחתה. חדוות עשייה, נכונות לעזור ומחויבות הדדית בין אנשי הארגון, מקדמות את הארגון ומאפשרות לכלל אנשיו להרגיש חלק משמעותי בהתפתחותו. תחום החדשנות שאני מנהל עוסק ביצירת ערך לארגון וללקוחותיו באמצעות שני חלקים עיקריים: הראשון, להיות ארגון פורץ דרך, לשלב טכנולוגיות וכלים חדשניים שמובילים לשיפור מתמיד של הארגון. השני, תרבות ארגונית מבוססת יצירתיות, נועזות וחשיבה מחוץ לקופסא. אני מאמין שהשילוב של אנשים איכותיים ויצירתיים, יחד עם שייכות ומחוברות גבוהה לארגון, הוא זה שהופך את תדהר למה שהיא"

    "

    יעל איתם – מנהלת תכנון הנדסי

    עובדת בתדהר כ-4 שנים, התחילה כבקרית פרויקטים בביצוע, לאחר מכן קודמה לתפקיד מהנדסת ביצוע וכיום היא מנהלת תכנון הנדסי.

    "בתדהר יש מגוון רחב של תפקידים ותחומי עניין. ישנן משרות הן בצד הביצוע והן בצד היזם. והרבה פעמים את יכולה למצוא את עצמך מתקדמת במסלול שאפילו לא כיוונת אליו. כגודל המגוון כך מרחב הלמידה וההתנסות. אני מרגישה שאני כל הזמן לומדת הרבה בזכות בעלי התפקידים הרוחביים שמסייעים בהבנה המקצועית. יש סדר וארגון, עובדים לפי תהלכים מאוד סדורים ומקצועיים. ומעל כל זה, יש פה אנשים עם יחסי אנוש מעולים שגורמים ליום העבודה לעבור בכיף"

    "

    נדב גלאי – משנה למנכ"ל תדהר בניה

    עובד כ-17 שנים בתדהר. התחיל את דרכו כמנהל פרויקט ביצוע והתקדם במגוון תפקידים ניהוליים בשטח. לאחר מכן קודם לתפקיד סמנכ"ל פיתוח עסקי, וכיום ממלא תפקיד משנה למנכ"ל תדהר בניה.

    "תדהר הינה חברה ששואפת למצוינות ארגונית בכל התחומים, ההון האנושי המצוין הוא לב ליבו של הארגון שביחד עם התרבות הארגונית המיוחדת של הארגון נותן אופק רחב להתפתחות בעץ הארגוני הרחב של הארגון. אני שחקן לטווח ארוך שמאמין בריצה לטווח ארוך. הידיעה שתדהר תמיד בגב שלך כעובד היא עוגן משמעותי להישארות רבת שנים בארגון".