למה תדהר
השייכות לתדהר מהווה עבורנו מקור לעוצמה וגאווה.
אנשינו המצוינים ושיטת העבודה הייחודית שלנו, יוצרים יחד תרבות ארגונית חזקה וערכית.
אנחנו בונים ארגון של מקצוענים ושואפים כל הזמן להוביל ולהוות מודל לחיקוי.
בואו להוביל, לחדש ולצמוח איתנו ביחד בשוק הנדל"ן בישראל.
המקום שהכי טוב לעבוד בו!
אז למה לעבוד בתדהר? קודם כל כי אנחנו אנשים של אנשים.
פסיפס אנושי שנבחר בקפידה בלי להתפשר על איכות וייחוד.
אנשי תדהר גאים להשתייך לקבוצה חזקה ופורצת דרך המשפיעה על הענף כולו.
אנו פועלים בסינרגיה, ערבות הדדית ופירגון, להשגת מטרות הקבוצה ושומרים יחד על הרוח הייחודית של תדהר.
אחד המיקודים המרכזיים שלנו, הוא לאפשר פיתוח אישי ומקצועי בתוך הארגון. מכללת תדהר נותנת מענה מקיף ורחב לעולם הלמידה, הן בעולמות המקצועיים והן בפיתוח מיומנויות חדשות והעשרה אישית.
אנחנו בתדהר מאמינים שהאנשים שלנו הם הנכס הכי חשוב, ופועלים כך מהיום הראשון.
אנחנו אנשים של אנשים ויחד אנו יוצרים קהילה אמיתית התומכת ומטפחת את אנשיה תוך דגש על שוויון, כבוד ההדי, קבלה, גיוון והכלה.
האנשים של תדהר הם הרוח המניעה את החברה, בזכותם אנו ממשיכים להוביל בדרכנו הייחודית את ענף הנדל"ן בישראל.
אנחנו בונים צוותים מובילים ומשפיעים, בהם לכל אחת ואחד יש קול חשוב ומשמעותי.
בתדהר אנחנו מאמינים בחדשנות כדרך חיים.
אנחנו מעזים ופועלים באומץ וביצירתיות, ומעודדים סקרנות, מובילות ועשייה פורצת דרך. אנו מקיימים קשר רציף ותדיר עם סטרטאפים על מנת לקדם שיתופי פעולה והשקעות ולהביא את הבשורה הבאה בענף הנדל"ן. לצד זה אנחנו מאפשרים לאנשי הארגון להציע הצעות ייעול באופן שוטף מתוך הכרה בידע ובניסיון הרב שהם מחזיקים.
אנחנו שמים את אנשינו במרכז ומלווים אותם ברגעים משמעותיים בחייהם בעבודה ומחוצה לה.
אנשינו נהנים ממתנות מפנקות בחגים, מפגשי Happy tidhour, ימי גיבוש, נופש חברה בארץ ובחו"ל, אירועי משפחות, השתתפות בקבוצות ותחרויות ספורט, מנוי freefit בהטבה משמעותית, וזה לא הכל…
מקום 28 בדירוג החברות במשק בענף הבניה והנדל"ן
ע"פ דירוג 100 החברות שהכי טוב לעבוד בהן של CofaceBDI ומגזין TheMarker
תהליך הגיוס שלנו
כמו שבניין בונים בשלבים, כך גם תהליך הגיוס בנוי מכמה שלבים עיקריים, שתוכנם משתנה בהתאם לאופי התפקיד.
שלב א'
ראיון טלפוני – אחרי שקיבלנו את קורות החיים שלכם ומצאנו שישנה התאמה ראשונית, נקיים אתכם ראיון היכרות טלפוני שבו אתם מוזמנים לשאול כל מה שמעניין אתכם.
משרות פנויות
כלכלן/ית תכנון ובקרה FP&A
- אחריות על דיווחים תקופתיים להנהלת החברה, לרבות תהליך תקציב ותחזיות רב שנתיות.
- אנליזות וניתוח נתונים פיננסיים ותפעוליים כחלק מתהליכי קבלת החלטות אסטרטגיות ועסקיות.
- ניהול תקציבים ובקרת עלויות
- פיתוח והטמעת כלי ניתוח ובקרה לשיפור תהליכי העבודה.
- תואר ראשון בכלכלה / חשבונאות – חובה
- ניסיון של 3 שנים ומעלה – חובה
- ניסיון מחברת נדל"ן – יתרון משמעותי
- יכולות אנליטיות גבוהות, מיומנות גבוהה במודלים פיננסיים, תחזיות וכלי ניתוח
- שליטה גבוהה באקסל , Power Point ומערכות BI – חובה
- ניסיון בעבודה עם מערכות – ERP Priority יתרון
- יחסי אנוש מעולים ויכולת עבודה בצוות
מנהל/ת עבודה בתחום האינסטלציה
התפקיד כולל הובלת פרויקטים משמעותיים בתחום מערכות מים, ביוב וכיבוי אש, לרבות אחריות על ביצוע עבודות האינסטלציה בשטח, פיקוח על קבלני משנה, ניהול צוותי ביצוע ועמידה ביעדי הפרויקט.
תחומי אחריות:
- ניהול ופיקוח על עבודות האינסטלציה באתרי הפרויקטים השונים.
- עבודה מול קבלני משנה, ספקים ומנהלי פרויקטים.
- אחריות על בקרת איכות, בטיחות ועמידה בתקנים המחייבים.
- קריאת תוכניות עבודה, תיאום מול גורמים מקצועיים ומתן פתרונות הנדסיים בשטח.
- עמידה בלוחות זמנים והבטחת איכות הביצוע בהתאם לסטנדרטים של הקבוצה.
דרישות התפקיד:
- ניסיון של לפחות 3 שנים בניהול עבודה בתחום האינסטלציה – חובה.
- רשיונות או הסמכות בתחום – חובה.
- ידע וניסיון בקריאת תוכניות טכניות והבנה מעמיקה בתחום מערכות מים וביוב.
- ניסיון בעבודה מול קבלני משנה וספקים.
- יכולת ניהול צוותים, אחריות ועמידה בלחצים.
אחראי/ת תפעול והתקשרויות
- בקרה, קליטה ואישור ת.מ, חשבונות חשבוניות ספקים.
- מקור ידע מקצועי למזכירות האתרים.
- הכנת חוזי התקשרות עם קבלנים.
- עדכון שוטף של מסמכי ההתקשרות בבסיס הידע של החברה, בהתאם לתקנים.
- עריכת מסמכי התקשרות והתאמתם למצב בשטח/ להתקשרות עם הספק.
- ניסיון בעבודה מול ספקים וקבלני משנה.
- ניסיון קודם בקריאה והפקת חוזים.
- היכרות ושליטה בתוכנת – Priority יתרון.
- רקע בהנהלת חשבונות – יתרון משמעותי.
- שליטה מעולה בעברית, לטובת ניסוח חוזים.
- יכולת למידה עצמית.
- המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
מתאם/ת שינויי דיירים
- ליווי הלקוחות משלב רכישת הדירה עד למסירה בהיבט של השינויים ובחירת חומרי הגמר.
- תאום אדריכלי עם לקוחות החברה והטמעת השינויים והתוספות לתוכניות, ביצוע ותמחור בהתאם.
- ביצוע תאום מערכות.
- שליטה בתקנים ופרטי ביצוע שונים.
- קשר שוטף עם ספקים, קבלנים.
- עבודת צוות עם מנהלי עבודה ומנהלי פרויקטים.
- ליווי הלקוחות עד למסירת הדירה.
- הנדסאי/ת אדריכלות / עיצוב פנים – חובה.
- ניסיון קודם בשינויי דיירים בחברת בניה – יתרון.
- שליטה ב- Revit – חובה.
- רישיון נהיגה – חובה.
- יסודיות ושירותיות ברמה גבוהה.
- יכולת ארגון ותכנון.
- *משרה המשלבת שטח ומטה*
מזכיר/ת פרויקטים לתל אביב
הצטרפו לקבוצת תדהר לתפקיד אדמיניסטרטיבי משמעותי, בלב העשייה של אחד מהפרויקטים התל אביביים שלנו – באווירה משפחתית, מקצועית ודינמית.
מה בתפקיד?
- ניהול ותיאום יומנים של מנהלי הפרויקטים (באתרי הביצוע)
- הזנה ואישור תעודות משלוח של כלל הספקים (כולל ספקי מוצרי גמר)
- אישור חשבוניות והפקת חשבון מכין
- אישור שעות עבודה של פועלים ומנופאים (כולל בקרה ואישור מול מנהלי עבודה ופרויקטים)
- תמיכה בהפקת חשבונות קבלנים
- עזרה בהכנת מכרזים ותיקי דיירים, לרבות טפסי טרום מסירה והקלדתם במערכת שירות הלקוחות (באתרי הביצוע)
- תפעול שוטף של המשרד – הזמנות, ציוד, תעודות משלוח, מענה למיילים ועוד
- סדר, ניקיון וארגון במשרדי האתר (למזכירות באתר)
- עבודה שוטפת מול ספקים, קבלנים וגורמים פנים־ארגוניים
- ארגון אירועים בחיי הפרויקט – חגים, ימי הולדת וכו
- ניהול משימות ייעודיות בהתאם לצורכי הפרויקט
מה חשוב לנו?
- ניסיון קודם בתחום האדמיניסטרציה – יתרון משמעותי
- שליטה מלאה ב־Office – חובה
- ניסיון בעבודה עם חשבוניות, תעודות משלוח או הנהלת חשבונות – יתרון
- אחריות אישית גבוהה, סדר וארגון, ראש גדול ויכולת ניהול עצמי
- שירותיות, יחסי אנוש מעולים ויכולת עבודה בצוות
מה תקבלו?
סביבת עבודה משפחתית ותומכת, אנשים טובים, תנאים מעולים והזדמנות להיות חלק מקבוצה מובילה בענף הבנייה בישראל – שמאמינה באנשים שלה, בצמיחה אישית ובמצוינות בכל עשייה.
רכז/ת תפעול סביבת עבודה
התפקיד כולל תפעול סביבת העבודה במטה החברה, תוך דגש על יעילות תפעולית ושירות לעובדים, עבודה ותיאום מול ספקים וגורמים פנימיים, ומתן מענה יומיומי לצורכי העובדים.
תחומי אחריות:
- תפעול שוטף של צרכי משרד המטה: ניקיון, ציוד משרדי, מטבחונים, קפה, אזורים ציבוריים וחדרי ישיבות.
- טיפול בבקשות שירות, תיאום מול צוות אחזקה, ניקיון, ביטחון ושאר ספקי שירות.
- ניהול מלאי שוטף של ציוד משרדי, מטבחונים וחומרי ניקיון.
- תפעול הצעות מחיר, מעקב אחר הזמנות וחשבוניות.
- סיוע בבניית נהלים, תקציב שנתי, מו״מ מול ספקים, בקרה על הסכמים וחוזים.
דרישות תפקיד:
- ניסיון קודם של 2-3 שנים בתפקיד אדמיניסטרטיבי/תפעול Facilities Coordinator – חובה.
- שליטה בכלי Office – חובה. שליטה במערכת פריוריטי – יתרון משמעותי.
- יכולת תיעדוף משימות, עבודה עצמאית ושירותיות גבוהה.
- מיומנויות בין־אישיות גבוהות, יכולת עבודה מול ממשקים מרובים.
- תואר ראשון רלוונטי – יתרון.
מזכיר/ת פרוייקט
- טיפול במיילים, ניהול יומן, ניהול ותפעול משרד שוטף.
- טיפול בחשבוניות, רכש ותעודות משלוח.
- עבודה מול ספקים / קבלנים.
- ניהול ודאגה לצוות האתר.
דרישות התפקיד:
- ניסיון בתחום האדמיניסטרציה – חובה.
- שליטה וידע מלאים בתוכנות ה office – חובה.
- מגורים באזור המרכז – יתרון משמעותי.
- ניסיון בתחום הנהלת החשבונות – יתרון משמעותי.
- ניסיון בתוכנת פריוריטי – יתרון משמעותי.
- אחריות, תודעת שירות ויחסי אנוש מעולים.
- נכונות למשרה חלקית בת"א (שעות עבודה 09:00-15:00)
חשב/ת שכר
תחומי אחריות עיקריים:
מנהל/ת עבודה מערכות
תיאור התפקיד:
- ניהול ופיקוח על ביצוע מערכות הבניין בשלבי ההקמה והגמר.
- עבודה שוטפת מול קבלנים, ספקים ומנהלי עבודה בתחום החשמל, המיזוג והאינסטלציה.
- תיאום והנעת גורמים מקצועיים להבטחת עמידה בלוחות זמנים ובדרישות האיכות.
- פתרון בעיות הנדסיות ותפעוליות בזמן אמת בשטח.
- עבודה בסביבה דינמית ומשתנה, עם אחריות גבוהה על ממשקי העבודה בפרויקט.
- משרה מלאה בימים א’-ה’ + ימי ו’ לסירוגין (תפקיד שטח).
דרישות התפקיד:
- ניסיון מוכח בניהול פרויקטים בענף הבנייה, עם דגש על פרויקטיי מגורים.
- ידע וניסיון בעבודה עם מערכות חשמל, מיזוג אוויר ואינסטלציה.
- מהנדס/ת / הנדסאי/ת חשמל עם רישיון חשמל בתוקף – חובה.
- יכולות ניהול והובלה גבוהות, כולל מתן הנחיות מקצועיות לצוותים בשטח.
- יחסי אנוש מצוינים ויכולת עבודה בתנאי לחץ.
מנהל/ת פרוייקט מערכות
תיאור התפקיד:
- ניהול ופיקוח על ביצוע מערכות הבניין בשלבי ההקמה והגמר.
- עבודה שוטפת מול קבלנים, ספקים ומנהלי עבודה בתחום החשמל, המיזוג והאינסטלציה.
- תיאום והנעת גורמים מקצועיים להבטחת עמידה בלוחות זמנים ובדרישות האיכות.
- פתרון בעיות הנדסיות ותפעוליות בזמן אמת בשטח.
- עבודה בסביבה דינמית ומשתנה, עם אחריות גבוהה על ממשקי העבודה בפרויקט.
- משרה מלאה בימים א’-ה’ + ימי ו’ לסירוגין (תפקיד שטח).
דרישות התפקיד:
- ניסיון מוכח בניהול פרויקטים בענף הבנייה, עם דגש על פרויקטיי מגורים.
- ידע וניסיון בעבודה עם מערכות חשמל, מיזוג אוויר ואינסטלציה.
- מהנדס/ת / הנדסאי/ת חשמל עם רישיון חשמל בתוקף – חובה.
- יכולות ניהול והובלה גבוהות, כולל מתן הנחיות מקצועיות לצוותים בשטח.
- יחסי אנוש מצוינים ויכולת עבודה בתנאי לחץ.
מתאם/ת רכש ואספקות
תאור התפקיד:
- עזרה שוטפת למחלקת הרכש בפרויקט
- עבודה מול ספקים בחו"ל
- מעקב אחר הזמנות משלוח מקצה לקצה תוך התמקצעות מתמדת בהבנת החומרים, מקורם, מחיריהם ואיפיונם, אחריות ושליטה בתהליך.
- שמירה על עדכניות הפריטים והמחירונים
- יצירת קשרי אמון, יחסי עבודה טובים ושביעות רצון של גורמי החברה וגורמי חוץ
דרישות התפקיד
- סטודנט/ית להנדסת תעו"ן / כלכלה / מנהל עסקים בעל/ת יתרת לימודים של שנה לפחות
- זמינות לעבודה 3 פעמים בשבוע לפחות
- זמינות מיידית
- נכונות לעבודה בתל אביב והאזור
- אנגלית ברמה גבוהה חובה
- שליטה בתוכנת אקסל – חובה
- שירותיות, מוסר עבודה גבוה, אחריות, סדר וארגון
נציג/ת קשרי לקוחות
- מתן שירות אישי ומלא ללקוחות הפרויקטים.
- טיפול בפניות הלקוחות בערוצי התקשורת השונים.
- עבודת ממשקים רבה, תפקיד רחב, מגוון ומאתגר.
- העבודה במשרה מלאה במשרדי החברה ברעננה.
- ניסיון קודם בתפקידי שירות – חובה
- שליטה מלאה ביישומי המחשב – יתרון
- יחסי אנוש מעולים, שירותיות, אדיבות וסבלנות
- המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד
מנהל/ת תפעול בדק
- ליווי הפרוייקט תוך כדי ביצוע ואחריות על תהליך קבלת הפרוייקט לבדק
- ניהול התהליך במערכת CRM החל משלב הקמת הפרויקט, הקמת הקבלנים וניהול הקריאות
- הקמת הזמנות רכש רלוונטיות בכפוף לנוהל רכש בחברה
- הכנת תוכניות עבודה לטיפול בקריאות מורכבות וליווי צמוד לאורך כל תהליך הטיפול
- קיום ממשק עבודה קבוע ושוטף עם מחלקת הנדסת גמרים
- הנדסאי/ת בניין – יתרון.
- ניסיון בתפקיד דומה – 3 שנים.
- יכולת עבודה בתנאי לחץ.
- תקשורת בין אישית ברמה גבוהה.
- קבלת החלטות ופתרון בעיות.
- יכולת ירידה לפרטים, גמישות מחשבתית.
- המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
מנהל/ת חשבונות ספקים
- הקמה ובקרת ספקים
- בקרת חשבוניות לפני תשלום
- תקשורת מול בנקים
- הכנת תשלומים
- מענה טלפוני לבירורים מול ספקים
- תפקיד משמעותי במחלקה, מגוון, כולל מרכיבי בקרה וממשקים רבים בתוך הארגון
- תעודת הנה"ח סוג 2
- ניסיון של שלוש שנים כמנהל/ת חשבונות
- ניסיון בתוכנת פריוריטי / SAP
ראש/ת מטה – נכסים מניבים
תפקיד מרכזי בהובלת תהליכים עסקיים ואסטרטגיים, הכולל אחריות על ניתוח נתונים כלכליים והובלת תהליכי תכנון ובקרה בחטיבה.
- ריכוז וניתוח נתונים עסקיים וכלכליים של הנכסים המניבים בחטיבה.
- הכנת חומרים, דוחות ומצגות למנכ"לית ולדרג הנהלה בכיר.
- ליווי עסקאות והשכרות בהיבטים אנליטיים וכלכליים.
- בנייה ובקרה של תוכניות עבודה ותקציבים שנתיים.
- תמיכה בתהליכי קבלת החלטות אסטרטגיים.
- עבודה שוטפת מול גורמי פנים (כספים, משפטי, תפעול) ויועצים חיצוניים.
מה אנחנו מחפשים?
- תואר ראשון בכלכלה / מנהל עסקים / שמאות מקרקעין – חובה.
- תואר שני – יתרון.
- ניסיון של 3 שנים בניתוח כלכלי, שמאות, הערכות שווי או תחומים עסקיים משיקים.
- שליטה גבוהה באקסל ויכולת הפקת תובנות עסקיות מנתונים.
- ראייה עסקית רחבה והבנה של עולם הנדל"ן המניב.
- יכולת ביטוי גבוהה בכתב ובעל-פה.
- בעל/ת חשיבה אנליטית חדה, סדר ודיוק, ראייה מערכתית ועסקית, גישה פרואקטיבית, יכולת עבודה עצמאית לצד שיתוף פעולה עם גורמים רבים, ורצון אמיתי להשפיע ולעבוד בסביבה דינמית ומתפתחת
מנהל/ת שיווק – נכסים מניבים
בכפיפות למנכ"ל המניבים, אחריות כוללת להובלת כלל פעילות השיווק של הנכסים המניבים אל מול הלקוחות והשוכרים, תוך חיזוק ערך המותג, הגדלת תפוסות ושימור לקוחות.
- ניהול הממשק מול שוכרים בפרוטפוליו – הובלה וניהול מו"מ על הסכמי שכירות והסכמי ניהול.
- ניהול ובקרה של נתוני שטחים, תפוסות, פדיונות ומחירי שכ"ד.
- עבודה שוטפת מול שוכרים, מתווכים, ברוקרים, מנהלי נכסים, חברות ניהול וספקים.
- בניית אסטרטגיית השיווק לנכסי הקבוצה ויישומה בפועל.
- עבודה צמודה עם מטה חטיבה – פיתוח עסקי, תפעול, כספים, גביה
- ניסיון של 4+ שנים בשיווק נכסים מניבים / משרדים / מסחר / תעשייה / לוגיסטיקה.
- היכרות מעמיקה עם תחום הנדל"ן המניב ועם שוכרים בענף.
- יכולת גבוהה בניהול מו"מ ובהובלת תהליכים עסקיים.
- ראייה עסקית רחבה והבנה של עולם הנדל"ן המניב.
- שליטה מלאה בישומי מחשב ובין היתר בתכנות ניהול נכסים, לידים ובאקסל – חובה.
- יתרון לבעלי רקע או הסמכה בתחום השמאות.
- תואר ראשון בשיווק / מנהל עסקים / כלכלה / ראיית חשבון / משפטים – חובה; תואר שני – יתרון.
מנהל/ת תפעול סביבת עבודה
תחומי אחריות עיקריים:
- ניהול בניין ומערכות: תחזוקה מונעת ושוטפת, בקרה על מערכות חשמל, מיזוג, מים, בטיחות אש ובקרת מבנה.
- ניהול סביבת עבודה: משרדים, ניקיון, ציוד משרדי, גינון, חניון וכיו"ב.
- ניהול צי רכב: ניהול קציני בטיחות הרכב, תפעול ותחזוקת צי הרכב של החברה, ביטוחים, רישוי, מערכות בקרה והתקשרות עם חברות ליסינג.
- תכנון וניהול פרויקטים: שיפוצים, מעבר משרדים, הרחבות והתאמות, לפי צרכי החברה.
- בטיחות וביטחון: אחריות על יישום נהלי בטיחות וביטחון במטה החברה.
- תקציב ובקרה: בניית תקציב שנתי, מו״מ מול ספקים, בקרה על הסכמים וחוזים.
- ניסיון קודם של 3+ שנים בניהול סביבת עבודה / ניהול תפעול/אחזקה בארגון בינוני-גדול – חובה.
- ידע וניסיון בניהול מערכות בניין, חוזים ותקציבים – חובה.
- יכולת הובלת פרויקטים מורכבים ותהליכים חוצי ארגון.
- שליטה בכלי Office – חובה. שליטה במערכת פריוריטי – יתרון משמעותי.
- תואר אקדמי רלוונטי (ניהול, תפעול ולוגיסטיקה, מנהל עסקים וכיו"ב) – יתרון.
- מיומנויות בין־אישיות גבוהות, שירותיות מעל הכל ויכולת עבודה תחת לחץ ומול ממשקים מרובים.
מהנדס/ת VDC שלד
- ניהול ותפעול מודלי ביצוע כולל בקרת איכות וממשקים בין גורמי התכנון והביצוע
- ניהול ושליטה במידע BIM והנגשתו
- ניהול ופיתוח ידע ה-BIM בתחום השלד והלוגיסטיקה (תבניות, ארגון אתר וכו'), פיתוח כלים והדרכת עובדים
- הנדסת VDC שלד כולל תכנון מעטפות הבניין, שלביות ביצוע וניהול מודלי 4D
- מהנדס/ת או אדריכל/ית עם שנה ניסיון
- שליטה ברמה גבוהה ברוויט, דיינמו, אקסל
- יתרון לניסיון בעבודה עם תוכנות 4D (בקסל, נאוויס…)
- ניסיון מעשי בתכנון ו/או ביצוע של פרויקטי מגורים
- אהבה הן להנדסה ותכנון והן לטכנולוגיה ודאטה
- יכולת ניהול עצמית והנעת גורמים נוספים
- עבודה משולבת במשרדי החברה ברעננה, משרדי החברה ביבנה ובאתרי החברה
מהנדס/ת VDC
- תפקיד המשלב תכנון הנדסי לייצור על פי מתודת BIM
- תהליך ה – VDC מבוסס על תכנון מבוסס מודל של הפרויקט, החל מגורמי הביצוע וגורמי התכנון ומביא את התוכניות לרמת ייצור.
- אחריות על הפרויקט משלב תכנון יועצים יחד עם צוות הביצוע והקבלנים באתר ועד לביצוע בפועל.
- התפקיד כולל אחריות על מספר פרויקטים במקביל, מתן פתרון הנדסי לאיזורים מורכבים בפרויקט וניהול ותחזוקה שוטפת של המודל.
- תואר ראשון בהנדסה אזרחית – חובה.
- ניסיון בתחום – יתרון.
- ניסיון ב REVIT – חובה.
- זמינות למשרה מלאה – חובה.
- המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.
בקרת פרוייקטים
תאור התפקיד:
- בקרה וליווי פרויקטים מרגע זכיה בפרויקט עד סיכום הפרויקט לאחר המסירה ללקוח.
- בניית ובקרת תקציב במהלך חיי הפרויקט, בקרת הכנסות מול הוצאות.
- תכנון ובקרת לוחות זמנים.
- התראות על מגמות חריגות וסטיות תקציב /לו"ז.
- הצגת השינויים שקרו בפרויקט בפני ההנהלה עם מנהלי פרויקטים (לוחות זמנים, תקציבים).
- עבודה מול מספר רב של ממשקים.
- העברת הדרכות למנהלי פרויקטים ומהנדסים החדשים על מערכות ושיטות עבודה עפ"י מדיניות החברה.
- התפקיד כולל פגישות עם מנהלי פרויקטים באתרים לצורך בקרה שוטפת על הפרויקט.
דרישות:
- בוגר/ת תואר ראשון / סטודנט/ית שנה ד בהנדסה אזרחית
- אקסל ברמה גבוהה.
- יכולת ירידה לפרטים.
- יכולת למידה עצמית גבוהה.
- אסרטיביות ויכולת לעבוד מול מספר ממשקים במקביל.
- המשרה פונה לנשים וגברים כאחד.
קיבלנו את קורות החיים שלך, תודה!
נעבור עליהם ונחזור אליך במידה ותהיה התאמה
שיהיה בהצלחה