קריירה בתדהר

אנחנו תדהר, קבוצת הנדל"ן הפרטית המובילה בישראל.
הקבוצה מתמחה במספר תחומים: יזמות, מגורים, משרדים, התחדשות עירונית, עבודות גמר.
מעל הכל אנחנו ארגון של אנשים.
הצלחת החברה מבוססת על אנשים מצוינים ואכפתיים ועל מערכות יחסים מבוססות אמון.
אנשי תדהר נהנים ממגוון הזדמנויות לגדול, להתפתח ולצמוח במקום שהכי טוב לעבוד בו!
הצטרפו אלינו!

משרות פתוחות

למה תדהר

השייכות לתדהר מהווה עבורנו מקור לעוצמה וגאווה.

אנשינו המצוינים ושיטת העבודה הייחודית שלנו, יוצרים יחד תרבות ארגונית חזקה וערכית.

אנחנו בונים ארגון של מקצוענים ושואפים כל הזמן להוביל ולהוות מודל לחיקוי.

בואו להוביל, לחדש ולצמוח איתנו ביחד בשוק הנדל"ן בישראל.

המקום שהכי טוב לעבוד בו!

אז למה לעבוד בתדהר? קודם כל כי אנחנו אנשים של אנשים.
פסיפס אנושי שנבחר בקפידה בלי להתפשר על איכות וייחוד.

אנשי תדהר גאים להשתייך לקבוצה חזקה ופורצת דרך המשפיעה על הענף כולו.
אנו פועלים בסינרגיה, ערבות הדדית ופירגון, להשגת מטרות הקבוצה ושומרים יחד על הרוח הייחודית של תדהר.

אחד המיקודים המרכזיים שלנו, הוא לאפשר פיתוח אישי ומקצועי בתוך הארגון. מכללת תדהר נותנת מענה מקיף ורחב לעולם הלמידה, הן בעולמות המקצועיים והן בפיתוח מיומנויות חדשות והעשרה אישית.

אנחנו בתדהר מאמינים שהאנשים שלנו הם הנכס הכי חשוב, ופועלים כך מהיום הראשון.
אנחנו אנשים של אנשים ויחד אנו יוצרים קהילה אמיתית התומכת ומטפחת את אנשיה תוך דגש על שוויון, כבוד ההדי, קבלה, גיוון והכלה.
האנשים של תדהר הם הרוח המניעה את החברה, בזכותם אנו ממשיכים להוביל בדרכנו הייחודית את ענף הנדל"ן בישראל.
אנחנו בונים צוותים מובילים ומשפיעים, בהם לכל אחת ואחד יש קול חשוב ומשמעותי.

בתדהר אנחנו מאמינים בחדשנות כדרך חיים.
אנחנו מעזים ופועלים באומץ וביצירתיות, ומעודדים סקרנות, מובילות ועשייה פורצת דרך. אנו מקיימים קשר רציף ותדיר עם סטרטאפים על מנת לקדם שיתופי פעולה והשקעות ולהביא את הבשורה הבאה בענף הנדל"ן. לצד זה אנחנו מאפשרים לאנשי הארגון להציע הצעות ייעול באופן שוטף מתוך הכרה בידע ובניסיון הרב שהם מחזיקים.

אנחנו שמים את אנשינו במרכז ומלווים אותם ברגעים משמעותיים בחייהם בעבודה ומחוצה לה.
אנשינו נהנים ממתנות מפנקות בחגים, מפגשי Happy tidhour, ימי גיבוש, נופש חברה בארץ ובחו"ל, אירועי משפחות, השתתפות בקבוצות ותחרויות ספורט, מנוי freefit בהטבה משמעותית, וזה לא הכל…

מקום 28 בדירוג החברות במשק בענף הבניה והנדל"ן
ע"פ דירוג 100 החברות שהכי טוב לעבוד בהן של CofaceBDI ומגזין TheMarker

תהליך הגיוס שלנו

כמו שבניין בונים בשלבים, כך גם תהליך הגיוס בנוי מכמה שלבים עיקריים, שתוכנם משתנה בהתאם לאופי התפקיד.

שלב א'

ראיון טלפוני – אחרי שקיבלנו את קורות החיים שלכם ומצאנו שישנה התאמה ראשונית, נקיים אתכם ראיון היכרות טלפוני שבו אתם מוזמנים לשאול כל מה שמעניין אתכם.

טיפים מצוות הגיוס שלנו לקראת ראיון עבודה

רכזת גיוס תדהר אריאל ראובן

טיפ ראשון – הכירו את התפקיד

היכנסו לתיאור המשרה הרלוונטית ועברו עליו ביסודיות. כתבו כיצד הניסיון שלכם תואם את תחומי האחריות ודרישות המשרה. זכרו שלא תמיד תתאפשר התאמה מלאה בין הניסיון שלכם לדרישות התפקיד וחשוב שתדעו להדגיש בראיון את הכישורים והמיומנויות שלכם שיסייעו להצליח בתפקיד.

אריאל ראובן
רכזת גיוס

טיפ שני – הכירו את החברה

היכנסו לאתר שלנו, ולעמודי החברה ברשתות החברתיות life at tidhar בעזרתם תוכלו לקבל מידע עלינו, על העשייה שלנו, האנשים והתרבות שלנו. רוח תדהר שמאפיינות אותנו.
תמיד מומלץ לבדוק האם יש לכם חברים שעובדים בתדהר ולשאול אותם באופן אישי על חווית העבודה 😊

מיה פוטשניק
רכזת גיוס
חן רוקח רכזת גיוס תדהר

טיפ שלישי – היערכות מוקדמת

הגיעו בזמן לראיון, מומלץ אף להקדים בכמה דק' כדי שתוכלו להתחיל את הראיון בנינוחות.
חשוב לנו להכיר אתכם ולא רק את ההתאמה שלכם לתפקיד. חשבו מה תרצו לספר על עצמכם שאינו רשום בקורות החיים (תחביבים, מה אוהבים לעשות בשעות הפנאי, תכונות שחשוב שנכיר וכו').

חן רוקח
רכזת גיוס

טיפ רביעי – שאלו שאלות

בראיון עבודה שני הצדדים לומדים להכיר זה את זה ולכן חשוב שתכינו מראש שאלות המעניינות אתכם. על התפקיד, הצוות והחברה. זו ההזדמנות שלכם לקבל את המידע שיעזור לכם לקבל את ההחלטה הנכונה עבורכם. השאלות שתשאלו יעזרו גם לנו להבין מה הציפיות שלכם ממקום העבודה ואיך אפשר לדייק את התפקיד עבורכם.

הדס מירון
רכזת גיוס
/
left-pattern
right-pattern

משרות פנויות

התפקיד כולל:
  • אחריות על דיווחים תקופתיים להנהלת החברה, לרבות תהליך תקציב ותחזיות רב שנתיות.
  • אנליזות וניתוח נתונים פיננסיים ותפעוליים כחלק מתהליכי קבלת החלטות אסטרטגיות ועסקיות.
  • ניהול תקציבים ובקרת עלויות
  • פיתוח והטמעת כלי ניתוח ובקרה לשיפור תהליכי העבודה.
דרישות התפקיד:
  • תואר ראשון בכלכלה / חשבונאות – חובה
  • ניסיון של 3 שנים ומעלה – חובה
  • ניסיון מחברת נדל"ן – יתרון משמעותי
  •  יכולות אנליטיות גבוהות, מיומנות גבוהה במודלים פיננסיים, תחזיות וכלי ניתוח
  • שליטה גבוהה באקסל , Power Point  ומערכות BI – חובה
  • ניסיון בעבודה עם מערכות –  ERP Priority  יתרון
  • יחסי אנוש מעולים ויכולת עבודה בצוות

 

 

התפקיד כולל הובלת פרויקטים משמעותיים בתחום מערכות מים, ביוב וכיבוי אש, לרבות אחריות על ביצוע עבודות האינסטלציה בשטח, פיקוח על קבלני משנה, ניהול צוותי ביצוע ועמידה ביעדי הפרויקט.

 

תחומי אחריות:

  • ניהול ופיקוח על עבודות האינסטלציה באתרי הפרויקטים השונים.
  • עבודה מול קבלני משנה, ספקים ומנהלי פרויקטים.
  • אחריות על בקרת איכות, בטיחות ועמידה בתקנים המחייבים.
  • קריאת תוכניות עבודה, תיאום מול גורמים מקצועיים ומתן פתרונות הנדסיים בשטח.
  • עמידה בלוחות זמנים והבטחת איכות הביצוע בהתאם לסטנדרטים של הקבוצה.

 

דרישות התפקיד:

  • ניסיון של לפחות 3 שנים בניהול עבודה בתחום האינסטלציה – חובה.
  • רשיונות או הסמכות בתחום – חובה.
  • ידע וניסיון בקריאת תוכניות טכניות והבנה מעמיקה בתחום מערכות מים וביוב.
  • ניסיון בעבודה מול קבלני משנה וספקים.
  • יכולת ניהול צוותים, אחריות ועמידה בלחצים.
התפקיד כולל:
  • בקרה, קליטה ואישור ת.מ, חשבונות חשבוניות ספקים.
  • מקור ידע מקצועי למזכירות האתרים.
  • הכנת חוזי התקשרות עם קבלנים.
  • עדכון שוטף של מסמכי ההתקשרות בבסיס הידע של החברה, בהתאם לתקנים.
  • עריכת מסמכי התקשרות והתאמתם למצב בשטח/ להתקשרות עם הספק.
דרישות:
  • ניסיון בעבודה מול ספקים וקבלני משנה.
  • ניסיון קודם בקריאה והפקת חוזים.
  • היכרות ושליטה בתוכנת – Priority יתרון.
  • רקע בהנהלת חשבונות – יתרון משמעותי.
  • שליטה מעולה בעברית, לטובת ניסוח חוזים.
  • יכולת למידה עצמית.
  • המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
התפקיד כולל:
  • ליווי הלקוחות משלב רכישת הדירה עד למסירה בהיבט של השינויים ובחירת חומרי הגמר.
  • תאום אדריכלי עם לקוחות החברה והטמעת השינויים והתוספות לתוכניות, ביצוע ותמחור בהתאם.
  • ביצוע תאום מערכות.
  • שליטה בתקנים ופרטי ביצוע שונים.
  • קשר שוטף עם ספקים, קבלנים.
  • עבודת צוות עם מנהלי עבודה ומנהלי פרויקטים.
  • ליווי הלקוחות עד למסירת הדירה.
דרישות:
  • הנדסאי/ת אדריכלות / עיצוב פנים  – חובה.
  • ניסיון קודם בשינויי דיירים בחברת בניה – יתרון.
  • שליטה ב- Revit – חובה.
  • רישיון נהיגה – חובה.
  • יסודיות ושירותיות ברמה גבוהה.
  • יכולת ארגון ותכנון.
  • *משרה המשלבת שטח ומטה*
המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.

הצטרפו לקבוצת תדהר לתפקיד אדמיניסטרטיבי משמעותי, בלב העשייה של אחד מהפרויקטים התל אביביים שלנו – באווירה משפחתית, מקצועית ודינמית.

מה בתפקיד?

  • ניהול ותיאום יומנים של מנהלי הפרויקטים (באתרי הביצוע)
  • הזנה ואישור תעודות משלוח של כלל הספקים (כולל ספקי מוצרי גמר)
  • אישור חשבוניות והפקת חשבון מכין
  • אישור שעות עבודה של פועלים ומנופאים (כולל בקרה ואישור מול מנהלי עבודה ופרויקטים)
  • תמיכה בהפקת חשבונות קבלנים
  • עזרה בהכנת מכרזים ותיקי דיירים, לרבות טפסי טרום מסירה והקלדתם במערכת שירות הלקוחות (באתרי הביצוע)
  • תפעול שוטף של המשרד – הזמנות, ציוד, תעודות משלוח, מענה למיילים ועוד
  • סדר, ניקיון וארגון במשרדי האתר (למזכירות באתר)
  • עבודה שוטפת מול ספקים, קבלנים וגורמים פנים־ארגוניים
  • ארגון אירועים בחיי הפרויקט – חגים, ימי הולדת וכו
  • ניהול משימות ייעודיות בהתאם לצורכי הפרויקט

מה חשוב לנו?

  • ניסיון קודם בתחום האדמיניסטרציה – יתרון משמעותי
  • שליטה מלאה ב־Office – חובה
  • ניסיון בעבודה עם חשבוניות, תעודות משלוח או הנהלת חשבונות – יתרון
  • אחריות אישית גבוהה, סדר וארגון, ראש גדול ויכולת ניהול עצמי
  • שירותיות, יחסי אנוש מעולים ויכולת עבודה בצוות

מה תקבלו?
סביבת עבודה משפחתית ותומכת, אנשים טובים, תנאים מעולים והזדמנות להיות חלק מקבוצה מובילה בענף הבנייה בישראל – שמאמינה באנשים שלה, בצמיחה אישית ובמצוינות בכל עשייה.

 

התפקיד כולל תפעול סביבת העבודה במטה החברה, תוך דגש על יעילות תפעולית ושירות לעובדים, עבודה ותיאום מול ספקים וגורמים פנימיים, ומתן מענה יומיומי לצורכי העובדים.

תחומי אחריות:

  • תפעול שוטף של צרכי משרד המטה: ניקיון, ציוד משרדי, מטבחונים, קפה, אזורים ציבוריים וחדרי ישיבות.
  • טיפול בבקשות שירות, תיאום מול צוות אחזקה, ניקיון, ביטחון ושאר ספקי שירות.
  • ניהול מלאי שוטף של ציוד משרדי, מטבחונים וחומרי ניקיון.
  • תפעול הצעות מחיר, מעקב אחר הזמנות וחשבוניות.
  • סיוע בבניית נהלים, תקציב שנתי, מו״מ מול ספקים, בקרה על הסכמים וחוזים.

 

דרישות תפקיד:

  • ניסיון קודם של 2-3 שנים בתפקיד אדמיניסטרטיבי/תפעול Facilities Coordinator – חובה.
  • שליטה בכלי Office – חובה. שליטה במערכת פריוריטי – יתרון משמעותי.
  • יכולת תיעדוף משימות, עבודה עצמאית ושירותיות גבוהה.
  • מיומנויות בין־אישיות גבוהות, יכולת עבודה מול ממשקים מרובים.
  • תואר ראשון רלוונטי – יתרון.
תאור התפקיד:
  • טיפול במיילים,  ניהול יומן,  ניהול ותפעול משרד שוטף.
  • טיפול בחשבוניות, רכש ותעודות משלוח.
  • עבודה מול ספקים / קבלנים.
  •  ניהול ודאגה לצוות האתר.

דרישות התפקיד:

  • ניסיון בתחום האדמיניסטרציה – חובה.
  • שליטה וידע מלאים בתוכנות ה office – חובה.
  • מגורים באזור המרכז – יתרון משמעותי.
  • ניסיון בתחום הנהלת החשבונות – יתרון משמעותי.
  • ניסיון בתוכנת פריוריטי – יתרון משמעותי.
  • אחריות, תודעת שירות ויחסי אנוש מעולים.
  • נכונות למשרה חלקית בת"א (שעות עבודה 09:00-15:00)
התפקיד כולל אחריות מלאה על תחום השכר מקצה לקצה – החל מקליטת נתוני עובדים חדשים ועד להפקת תלושי שכר, סיומי העסקה, הכנת 161 ודוחות סגירה חודשיים. מתן מענה מקצועי לעובדים ומנהלים בנושאי שכר, זכויות סוציאליות ודיני עבודה. עבודה שוטפת מול גורמים ממשקים חיצונים ופנימיים. כגון ביטוח לאומי, מס הכנסה, קרנות השתלמות ופנסיה והנהלת חשבונות, משאבי אנוש.

תחומי אחריות עיקריים:

            •           הפקת שכר חודשי לעובדים שעתיים וחודשיים
            •           טיפול בנוכחות, מחלה, חופשה והיעדרויות
            •           חישובי שכר מורכבים, הפרשות סוציאליות ובקרת נתונים
            •           טיפול בעובדים חדשים ומסיימים, כולל טפסי 161 והפרשות סופיות
            •           תמיכה וייעוץ מקצועי לעובדים בנושאי שכר ודיני עבודה
            •           עבודה צמודה עם מחלקת הנהלת חשבונות לצורך התאמות, בקרות ורישום הנהלת חשבונות
דרישות התפקיד:
            •           תעודת חשב/ת שכר מוסמך/ת – חובה
            •           ניסיון של 3 שנים כחשב/ת שכר בארגון בינוני-גדול – חובה
            •           ידע וניסיון מעשי בעבודה עם חילן – חובה
            •           שליטה טובה באקסל
            •           ניסיון בהנהלת חשבונות – יתרון משמעותי
            •           היכרות עם דיני עבודה, הסכמים קיבוציים וחוקי שכר
            •           אחריות, דיוק, שירותיות, יכולת עבודה עצמאית ודיסקרטיות
            •           יכולת עבודה תחת לחץ/לו"ז קצר
            •           עבודה בצוות

תיאור התפקיד:

  • ניהול ופיקוח על ביצוע מערכות הבניין בשלבי ההקמה והגמר.
  • עבודה שוטפת מול קבלנים, ספקים ומנהלי עבודה בתחום החשמל, המיזוג והאינסטלציה.
  • תיאום והנעת גורמים מקצועיים להבטחת עמידה בלוחות זמנים ובדרישות האיכות.
  • פתרון בעיות הנדסיות ותפעוליות בזמן אמת בשטח.
  • עבודה בסביבה דינמית ומשתנה, עם אחריות גבוהה על ממשקי העבודה בפרויקט.
  • משרה מלאה בימים א’-ה’ + ימי ו’ לסירוגין (תפקיד שטח).

דרישות התפקיד:

  • ניסיון מוכח בניהול פרויקטים בענף הבנייה, עם דגש על פרויקטיי מגורים.
  • ידע וניסיון בעבודה עם מערכות חשמל, מיזוג אוויר ואינסטלציה.
  • מהנדס/ת / הנדסאי/ת חשמל עם רישיון חשמל בתוקף – חובה.
  • יכולות ניהול והובלה גבוהות, כולל מתן הנחיות מקצועיות לצוותים בשטח.
  • יחסי אנוש מצוינים ויכולת עבודה בתנאי לחץ.

תיאור התפקיד:

  • ניהול ופיקוח על ביצוע מערכות הבניין בשלבי ההקמה והגמר.
  • עבודה שוטפת מול קבלנים, ספקים ומנהלי עבודה בתחום החשמל, המיזוג והאינסטלציה.
  • תיאום והנעת גורמים מקצועיים להבטחת עמידה בלוחות זמנים ובדרישות האיכות.
  • פתרון בעיות הנדסיות ותפעוליות בזמן אמת בשטח.
  • עבודה בסביבה דינמית ומשתנה, עם אחריות גבוהה על ממשקי העבודה בפרויקט.
  • משרה מלאה בימים א’-ה’ + ימי ו’ לסירוגין (תפקיד שטח).

דרישות התפקיד:

  • ניסיון מוכח בניהול פרויקטים בענף הבנייה, עם דגש על פרויקטיי מגורים.
  • ידע וניסיון בעבודה עם מערכות חשמל, מיזוג אוויר ואינסטלציה.
  • מהנדס/ת / הנדסאי/ת חשמל עם רישיון חשמל בתוקף – חובה.
  • יכולות ניהול והובלה גבוהות, כולל מתן הנחיות מקצועיות לצוותים בשטח.
  • יחסי אנוש מצוינים ויכולת עבודה בתנאי לחץ.

תאור התפקיד:

  • עזרה שוטפת למחלקת הרכש בפרויקט
  • עבודה מול ספקים בחו"ל
  • מעקב אחר הזמנות משלוח מקצה לקצה תוך התמקצעות מתמדת בהבנת החומרים, מקורם, מחיריהם ואיפיונם, אחריות ושליטה בתהליך.
  • שמירה על עדכניות הפריטים והמחירונים
  • יצירת קשרי אמון, יחסי עבודה טובים ושביעות רצון של גורמי החברה וגורמי חוץ

דרישות התפקיד

  • סטודנט/ית להנדסת תעו"ן / כלכלה / מנהל עסקים בעל/ת יתרת לימודים של שנה לפחות
  • זמינות לעבודה 3 פעמים בשבוע לפחות
  • זמינות מיידית
  • נכונות לעבודה בתל אביב והאזור
  • אנגלית ברמה גבוהה חובה
  • שליטה בתוכנת אקסל – חובה
  • שירותיות, מוסר עבודה גבוה, אחריות, סדר וארגון
התפקיד כולל:
  • מתן שירות אישי ומלא ללקוחות הפרויקטים.
  • טיפול בפניות הלקוחות בערוצי התקשורת השונים.
  • עבודת ממשקים רבה, תפקיד רחב, מגוון ומאתגר.
  • העבודה במשרה מלאה במשרדי החברה ברעננה.
דרישות:
  • ניסיון קודם בתפקידי שירות – חובה
  • שליטה מלאה ביישומי המחשב – יתרון
  • יחסי אנוש מעולים, שירותיות, אדיבות וסבלנות
  • המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד
התפקיד כולל:  
  • ליווי הפרוייקט תוך כדי ביצוע ואחריות על תהליך קבלת הפרוייקט לבדק
  • ניהול התהליך במערכת CRM החל משלב הקמת הפרויקט, הקמת הקבלנים וניהול הקריאות
  • הקמת הזמנות רכש רלוונטיות בכפוף לנוהל רכש בחברה
  • הכנת תוכניות עבודה לטיפול בקריאות מורכבות וליווי צמוד לאורך כל תהליך הטיפול
  • קיום ממשק עבודה קבוע ושוטף עם מחלקת הנדסת גמרים
דרישות: 
  • הנדסאי/ת בניין – יתרון.
  • ניסיון בתפקיד דומה – 3 שנים.
  • יכולת עבודה בתנאי לחץ.
  • תקשורת בין אישית ברמה גבוהה.
  • קבלת החלטות ופתרון בעיות.
  • יכולת ירידה לפרטים, גמישות מחשבתית.
  • המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
תאור התפקיד:
  • הקמה ובקרת ספקים
  • בקרת חשבוניות לפני תשלום
  • תקשורת מול בנקים
  • הכנת תשלומים
  • מענה טלפוני לבירורים מול ספקים
  • תפקיד משמעותי במחלקה, מגוון, כולל מרכיבי בקרה וממשקים רבים בתוך הארגון
דרישות התפקיד:
  • תעודת הנה"ח סוג 2
  • ניסיון של שלוש שנים כמנהל/ת חשבונות
  • ניסיון בתוכנת פריוריטי / SAP

תפקיד מרכזי בהובלת תהליכים עסקיים ואסטרטגיים, הכולל אחריות על ניתוח נתונים כלכליים והובלת תהליכי תכנון ובקרה בחטיבה.

מה בתפקיד?
  • ריכוז וניתוח נתונים עסקיים וכלכליים של הנכסים המניבים בחטיבה.
  • הכנת חומרים, דוחות ומצגות למנכ"לית ולדרג הנהלה בכיר.
  • ליווי עסקאות והשכרות בהיבטים אנליטיים וכלכליים.
  • בנייה ובקרה של תוכניות עבודה ותקציבים שנתיים.
  • תמיכה בתהליכי קבלת החלטות אסטרטגיים.
  • עבודה שוטפת מול גורמי פנים (כספים, משפטי, תפעול) ויועצים חיצוניים.

מה אנחנו מחפשים?

  • תואר ראשון בכלכלה / מנהל עסקים / שמאות מקרקעין – חובה.
  • תואר שני – יתרון.
  • ניסיון של 3 שנים בניתוח כלכלי, שמאות, הערכות שווי או תחומים עסקיים משיקים.
  • שליטה גבוהה באקסל ויכולת הפקת תובנות עסקיות מנתונים.
  • ראייה עסקית רחבה והבנה של עולם הנדל"ן המניב.
  • יכולת ביטוי גבוהה בכתב ובעל-פה.
  • בעל/ת חשיבה אנליטית חדה, סדר ודיוק, ראייה מערכתית ועסקית, גישה פרואקטיבית, יכולת עבודה עצמאית לצד שיתוף פעולה עם גורמים רבים, ורצון אמיתי להשפיע ולעבוד בסביבה דינמית ומתפתחת

בכפיפות למנכ"ל המניבים, אחריות כוללת להובלת כלל פעילות השיווק של הנכסים המניבים אל מול הלקוחות והשוכרים, תוך חיזוק ערך המותג, הגדלת תפוסות ושימור לקוחות.

תחומי אחריות מרכזיים:
  • ניהול הממשק מול שוכרים בפרוטפוליו – הובלה וניהול מו"מ על הסכמי שכירות והסכמי ניהול.
  • ניהול ובקרה של נתוני שטחים, תפוסות, פדיונות ומחירי שכ"ד.
  • עבודה שוטפת מול שוכרים, מתווכים, ברוקרים, מנהלי נכסים, חברות ניהול וספקים.
  • בניית אסטרטגיית השיווק לנכסי הקבוצה ויישומה בפועל.
  • עבודה צמודה עם מטה חטיבה – פיתוח עסקי, תפעול, כספים, גביה
מה אנחנו מחפשים:
  • ניסיון של 4+ שנים בשיווק נכסים מניבים / משרדים / מסחר / תעשייה / לוגיסטיקה.
  • היכרות מעמיקה עם תחום הנדל"ן המניב ועם שוכרים בענף.
  • יכולת גבוהה בניהול מו"מ ובהובלת תהליכים עסקיים.
  • ראייה עסקית רחבה והבנה של עולם הנדל"ן המניב.
  • שליטה מלאה בישומי מחשב ובין היתר בתכנות ניהול נכסים, לידים ובאקסל – חובה.
  • יתרון לבעלי רקע או הסמכה בתחום השמאות.
  • תואר ראשון בשיווק / מנהל עסקים / כלכלה / ראיית חשבון / משפטים – חובה; תואר שני – יתרון.
תיאור התפקיד:
אחריות כוללת לניהול ותפעול סביבת העבודה במטה החברה, תוך דגש על יעילות תפעולית וחווית העובדים. התפקיד כולל עבודה עם ספקים, קבלנים, עובדים ומנהלים בכירים, וניהול מגוון תחומים. 

תחומי אחריות עיקריים:

  • ניהול בניין ומערכות: תחזוקה מונעת ושוטפת, בקרה על מערכות חשמל, מיזוג, מים, בטיחות אש ובקרת מבנה.
  • ניהול סביבת עבודה: משרדים, ניקיון, ציוד משרדי, גינון, חניון וכיו"ב.
  • ניהול צי רכב: ניהול קציני בטיחות הרכב, תפעול ותחזוקת צי הרכב של החברה, ביטוחים, רישוי, מערכות בקרה והתקשרות עם חברות ליסינג.
  • תכנון וניהול פרויקטים: שיפוצים, מעבר משרדים, הרחבות והתאמות, לפי צרכי החברה.
  • בטיחות וביטחון: אחריות על יישום נהלי בטיחות וביטחון במטה החברה.
  • תקציב ובקרה: בניית תקציב שנתי, מו״מ מול ספקים, בקרה על הסכמים וחוזים.
דרישות התפקיד:
  • ניסיון קודם של 3+ שנים בניהול סביבת עבודה / ניהול תפעול/אחזקה בארגון בינוני-גדול – חובה.
  • ידע וניסיון בניהול מערכות בניין, חוזים ותקציבים – חובה.
  • יכולת הובלת פרויקטים מורכבים ותהליכים חוצי ארגון.
  • שליטה בכלי Office – חובה. שליטה במערכת פריוריטי – יתרון משמעותי.
  • תואר אקדמי רלוונטי (ניהול, תפעול ולוגיסטיקה, מנהל עסקים וכיו"ב) – יתרון.
  • מיומנויות בין־אישיות גבוהות, שירותיות מעל הכל ויכולת עבודה תחת לחץ ומול ממשקים מרובים.
תאור התפקיד:
  • ניהול ותפעול מודלי ביצוע כולל בקרת איכות וממשקים בין גורמי התכנון והביצוע
  • ניהול ושליטה במידע BIM והנגשתו
  • ניהול ופיתוח ידע ה-BIM בתחום השלד והלוגיסטיקה (תבניות, ארגון אתר וכו'), פיתוח כלים והדרכת עובדים
  • הנדסת VDC שלד כולל תכנון מעטפות הבניין, שלביות ביצוע וניהול מודלי 4D
דרישות התפקיד:
  • מהנדס/ת או אדריכל/ית עם שנה ניסיון
  • שליטה ברמה גבוהה ברוויט, דיינמו, אקסל
  • יתרון לניסיון בעבודה עם תוכנות 4D (בקסל, נאוויס…)
  • ניסיון מעשי בתכנון ו/או ביצוע של פרויקטי מגורים
  • אהבה הן להנדסה ותכנון והן לטכנולוגיה ודאטה
  • יכולת ניהול עצמית והנעת גורמים נוספים
  • עבודה משולבת במשרדי החברה ברעננה, משרדי החברה ביבנה ובאתרי החברה
תאור התפקיד:
  • תפקיד המשלב תכנון הנדסי לייצור על פי מתודת BIM
  • תהליך ה – VDC מבוסס על תכנון מבוסס מודל של הפרויקט, החל מגורמי הביצוע וגורמי התכנון ומביא את התוכניות לרמת ייצור.
  • אחריות על הפרויקט משלב תכנון יועצים יחד עם צוות הביצוע והקבלנים באתר ועד לביצוע בפועל.
  • התפקיד כולל אחריות על מספר פרויקטים במקביל, מתן פתרון הנדסי לאיזורים מורכבים בפרויקט וניהול ותחזוקה שוטפת של המודל.
דרישות התפקיד:
  • תואר ראשון בהנדסה אזרחית – חובה.
  • ניסיון בתחום – יתרון.
  • ניסיון ב REVIT – חובה.
  • זמינות למשרה מלאה – חובה.
  • המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.

תאור התפקיד:

  • בקרה וליווי פרויקטים מרגע זכיה בפרויקט עד סיכום הפרויקט לאחר המסירה ללקוח.
  • בניית ובקרת תקציב במהלך חיי הפרויקט, בקרת הכנסות מול הוצאות.
  • תכנון ובקרת לוחות זמנים.
  • התראות על מגמות חריגות וסטיות תקציב /לו"ז.
  • הצגת השינויים שקרו בפרויקט בפני ההנהלה עם מנהלי פרויקטים (לוחות זמנים, תקציבים).
  • עבודה מול מספר רב של ממשקים.
  • העברת הדרכות למנהלי פרויקטים ומהנדסים החדשים על מערכות ושיטות עבודה עפ"י מדיניות החברה.
  • התפקיד כולל פגישות עם מנהלי פרויקטים באתרים לצורך בקרה שוטפת על הפרויקט.

דרישות:

  • בוגר/ת תואר ראשון / סטודנט/ית שנה ד בהנדסה אזרחית
  • אקסל ברמה גבוהה.
  • יכולת ירידה לפרטים.
  • יכולת למידה עצמית גבוהה.
  • אסרטיביות ויכולת לעבוד מול מספר ממשקים במקביל.
  • המשרה פונה לנשים וגברים כאחד.
מתפעל מנופאי
שליחת קורות חיים

    *שדות המסומנים ב-* הינם חובה.







    ניתן להעלות קבצים מסוג doc, docx, pdf, txt

    מתפעל מנופאי
    שליחת קורות חיים

    קיבלנו את קורות החיים שלך, תודה!
    נעבור עליהם ונחזור אליך במידה ותהיה התאמה
    שיהיה בהצלחה

    מתפתחים בתדהר

    תדהר מהווה עבור אנשינו בית מקצועי וחם ומציעה הזדמנויות רבות לצמיחה והתפתחות אישית. בזכות תהליכי למידה ושיפור מתמיד, כולנו בונים יחד ארגון של מקצוענים. בהמשך תוכלו לקרוא דוגמאות על תהליכי התפתחות בתדהר.

    "

    חן חלבי, מנהל חדשנות קבוצת תדהר

    עובד כארבע שנים בתדהר, התחיל את דרכו כמהנדס מערכות בחברת הגמרים וכיום הוא מנהל החדשנות בארגון.

    "ההון האנושי בתדהר הוא סוד הצלחתה. חדוות עשייה, נכונות לעזור ומחויבות הדדית בין אנשי הארגון, מקדמות את הארגון ומאפשרות לכלל אנשיו להרגיש חלק משמעותי בהתפתחותו. תחום החדשנות שאני מנהל עוסק ביצירת ערך לארגון וללקוחותיו באמצעות שני חלקים עיקריים: הראשון, להיות ארגון פורץ דרך, לשלב טכנולוגיות וכלים חדשניים שמובילים לשיפור מתמיד של הארגון. השני, תרבות ארגונית מבוססת יצירתיות, נועזות וחשיבה מחוץ לקופסא. אני מאמין שהשילוב של אנשים איכותיים ויצירתיים, יחד עם שייכות ומחוברות גבוהה לארגון, הוא זה שהופך את תדהר למה שהיא"

    "

    נדב גלאי – משנה למנכ"ל תדהר בניה

    עובד כ-17 שנים בתדהר. התחיל את דרכו כמנהל פרויקט ביצוע והתקדם במגוון תפקידים ניהוליים בשטח. לאחר מכן קודם לתפקיד סמנכ"ל פיתוח עסקי, וכיום ממלא תפקיד משנה למנכ"ל תדהר בניה.

    "תדהר הינה חברה ששואפת למצוינות ארגונית בכל התחומים, ההון האנושי המצוין הוא לב ליבו של הארגון שביחד עם התרבות הארגונית המיוחדת של הארגון נותן אופק רחב להתפתחות בעץ הארגוני הרחב של הארגון. אני שחקן לטווח ארוך שמאמין בריצה לטווח ארוך. הידיעה שתדהר תמיד בגב שלך כעובד היא עוגן משמעותי להישארות רבת שנים בארגון".