קריירה בתדהר

אנחנו תדהר, קבוצת הנדל"ן הפרטית המובילה בישראל.
הקבוצה מתמחה במספר תחומים: יזמות, מגורים, משרדים, התחדשות עירונית, עבודות גמר.
מעל הכל אנחנו ארגון של אנשים.
הצלחת החברה מבוססת על אנשים מצוינים ואכפתיים ועל מערכות יחסים מבוססות אמון.
אנשי תדהר נהנים ממגוון הזדמנויות לגדול, להתפתח ולצמוח במקום שהכי טוב לעבוד בו!
הצטרפו אלינו!

משרות פתוחות

למה תדהר

השייכות לתדהר מהווה עבורנו מקור לעוצמה וגאווה.

אנשינו המצוינים ושיטת העבודה הייחודית שלנו, יוצרים יחד תרבות ארגונית חזקה וערכית.

אנחנו בונים ארגון של מקצוענים ושואפים כל הזמן להוביל ולהוות מודל לחיקוי.

בואו להוביל, לחדש ולצמוח איתנו ביחד בשוק הנדל"ן בישראל.

המקום שהכי טוב לעבוד בו!

אז למה לעבוד בתדהר? קודם כל כי אנחנו אנשים של אנשים.
פסיפס אנושי שנבחר בקפידה בלי להתפשר על איכות וייחוד.

אנשי תדהר גאים להשתייך לקבוצה חזקה ופורצת דרך המשפיעה על הענף כולו.
אנו פועלים בסינרגיה, ערבות הדדית ופירגון, להשגת מטרות הקבוצה ושומרים יחד על הרוח הייחודית של תדהר.

אחד המיקודים המרכזיים שלנו, הוא לאפשר פיתוח אישי ומקצועי בתוך הארגון. מכללת תדהר נותנת מענה מקיף ורחב לעולם הלמידה, הן בעולמות המקצועיים והן בפיתוח מיומנויות חדשות והעשרה אישית.

אנחנו בתדהר מאמינים שהאנשים שלנו הם הנכס הכי חשוב, ופועלים כך מהיום הראשון.
אנחנו אנשים של אנשים ויחד אנו יוצרים קהילה אמיתית התומכת ומטפחת את אנשיה תוך דגש על שוויון, כבוד ההדי, קבלה, גיוון והכלה.
האנשים של תדהר הם הרוח המניעה את החברה, בזכותם אנו ממשיכים להוביל בדרכנו הייחודית את ענף הנדל"ן בישראל.
אנחנו בונים צוותים מובילים ומשפיעים, בהם לכל אחת ואחד יש קול חשוב ומשמעותי.

בתדהר אנחנו מאמינים בחדשנות כדרך חיים.
אנחנו מעזים ופועלים באומץ וביצירתיות, ומעודדים סקרנות, מובילות ועשייה פורצת דרך. אנו מקיימים קשר רציף ותדיר עם סטרטאפים על מנת לקדם שיתופי פעולה והשקעות ולהביא את הבשורה הבאה בענף הנדל"ן. לצד זה אנחנו מאפשרים לאנשי הארגון להציע הצעות ייעול באופן שוטף מתוך הכרה בידע ובניסיון הרב שהם מחזיקים.

אנחנו שמים את אנשינו במרכז ומלווים אותם ברגעים משמעותיים בחייהם בעבודה ומחוצה לה.
אנשינו נהנים ממתנות מפנקות בחגים, מפגשי Happy tidhour, ימי גיבוש, נופש חברה בארץ ובחו"ל, אירועי משפחות, השתתפות בקבוצות ותחרויות ספורט, מנוי freefit בהטבה משמעותית, וזה לא הכל…

מקום 28 בדירוג החברות במשק בענף הבניה והנדל"ן
ע"פ דירוג 100 החברות שהכי טוב לעבוד בהן של CofaceBDI ומגזין TheMarker

תהליך הגיוס שלנו

כמו שבניין בונים בשלבים, כך גם תהליך הגיוס בנוי מכמה שלבים עיקריים, שתוכנם משתנה בהתאם לאופי התפקיד.

שלב א'

ראיון טלפוני – אחרי שקיבלנו את קורות החיים שלכם ומצאנו שישנה התאמה ראשונית, נקיים אתכם ראיון היכרות טלפוני שבו אתם מוזמנים לשאול כל מה שמעניין אתכם.

left-pattern
right-pattern

משרות פנויות

התפקיד כולל :

ניהול ותכנון הפרויקטים על שלביהם השונים, ניהול צוות מתכננים,
התנהלות מול מזמין העבודה, ניהול לו"ז, ניהול תקציב, ניהול ותיאום בין כל הפרויקט לפי שלביות הפרויקט ועוד.

דרישות:
מהנדס.ת אזרחי / אדריכל.ית – חובה
ניסיון של לפחות 6 שנים בהובלת פרויקטים בחברה יזמית / משרדי אדריכלים
ניסיון בניהול צוותי עבודה
יכולת ניתוח וקבלת החלטות
ספורטיביות ויכולת הסתגלות מהירה
​​​​​​​המשרה פונה לנשים ודברים כאחד

התפקיד כולל : 
קבוצת תדהר מגייסת מזכיר/ת אתר עבור פרויקט מידטאון בירושלים.
התפקיד כולל טיפול במיילים, תיאומי פגישות עבור מנהלי הפרויקט.
טיפול בחשבוניות, רכש ותעודות משלוח.
עבודה מול ספקים / קבלנים.
ניהול שוטף של משימות משרד.
ניהול ודאגה לצוות האתר.

דרישות:
ניסיון בתחום האדמיניסטרציה – יתרון משמעותי.
שליטה וידע מלאים בתוכנות ה office – חובה.
ניסיון בתחום הנהלת החשבונות- יתרון משמעותי.
ניסיון בתוכנת פריוריטי- יתרון משמעותי.
אחריות, תודעת שירות ויחסי אנוש מעולים
המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.

התפקיד כולל : 
התפקיד כולל ביצוע הזמנות רכש, עבודה שוטפת עם ספקים וקבלנים בארץ ובחו"ל
ביצוע מכרזים, ניהול מו"מ והכנת הסכמים עם ספקים וקבלנים.
הפקת דו"חות, הצעות מחיר, עמידה בתקציב ובלו"ז
תחזוקה והרחבת מתמדת של מאגר הספקים
התמקצעות מתמדת בהבנת החומרים, מקורם, מחיריהם ואיפיונם
שמירה על עדכניות הפריטים והמחירונים
יצירת קשרי אמון, יחסי עבודה טובים ושביעות רצון של גורמי החברה וגורמי חוץ אשר מתקשרים בחוזה מול החברה

דרישות:
ניסיון של שנתיים לפחות בתפקיד קניין רכש – חובה 
הנדסאי /ת בניין או תעשיה וניהול – יתרון.
ניסיון קודם בעבודה מול ספקים.
אנגלית ברמה גבוהה – יתרון.
שליטה ביישומי האופיס
יחסי אנוש מעולים ויכולת עבודה בתנאי לחץ ובריבוי ממשקים
יכולת למידה גבוהה, כושר ביטוי בעל פה/כתב
המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.

התפקיד כולל : 
ניהול פרויקטים של מערכות אלומיניום בפרויקטי בנייה גדולים, כולל תכנון, ביצוע ופיקוח.
תיאום מול קבלני משנה, ספקים ויועצים חיצוניים בתחום האלומיניום.
מעקב אחר התקדמות הפרויקט, ביצוע בקרת איכות, ומתן פתרונות בזמן אמת לאתגרים בשטח.
עבודה מול ממשקים רבים 
ניהול מו”מ עם ספקים וקבלנים בתחום האלומיניום.
מעקב אחר התקדמות הפרויקט, ביצוע בקרת איכות, ומתן פתרונות בזמן אמת לאתגרים בשטח.
הבטחת עמידה בסטנדרטים גבוהים של איכות, בטיחות ולוחות זמנים בפרויקט.

דרישות:
ניסיון של 3 שנים לפחות בניהול פרויקטים בתחום האלומיניום בבנייה.
מהנדס בניין / הנסאי – חובה
ניסיון בניהול פרויקטים מורכבים בתחום האלומיניום, כולל הבנה טכנית מעמיקה של מערכות אלומיניום מתקדמות.
כולת להוביל צוותי עבודה וממשקים רבים במקביל.
יכולת פתרון בעיות בשטח ועמידה בלחצים.
המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד

תיאור התפקיד:

  • תכנון מערכות אינסטלציה למבני מגורים ומסחר, משלב התכנון הראשוני ועד שלב המסירה.
  • ניהול פרויקטים בתחום הביצוע, כולל פיקוח על קבלני משנה והבטחת עמידה בסטנדרטים גבוהים.
  • עבודה שוטפת מול ספקים וקבלנים, ניהול חוזים ומשא ומתן מסחרי.
  • עמידה בדרישות רגולטוריות ורישיונות בתחום האינסטלציה.

דרישות :

  • רשיון בתחום באינסטלציה- חובה
  • ניסון בתכנון מערכות אינסטלציה למבני מגורים ומסחר.
  • נסיון בניהול פרויקטים בתחום הביצוע
  • יכולות  לניהול חוזים ומשא ומתן מסחרי.
  • המשרה פונה לגברים ונשים כאחד.

התפקיד כולל:
הכרת הפרויקט משלב התכניות
ביצוע ההכנות ביציקות בצורה מקצועית ויעילה
חניכה והכשרה של פועלים
ניהול ופיקוח קבלני משנה
עבודות חשמל בדירות ובשטחים הציבוריים

דרישות התפקיד:
רישיון חשמל – חובה (מוסמך/ראשי)
ניסיון בעבודות חשמל בבנייני מגורים
יחסי אנוש מצוינים, אחריות, אסרטיביות וסמכותיות.

 

 

תיאור התפקיד:
אחריות כוללת על מערך הנהלת חשבונות בחברת האם.
ניהול חשבונות ראשי בתחום המניבים בדגש על הנחיית מנה"ש בעבודה שוטפת.
מעורבות בסוגיות חשבונאיות ומס רוחביות המשפיעות על הדיווח הכספי בקבוצה.
רישום וניהול פקודות יומן מורכבות.
התחשבנויות שוטפות וגביית דמי ניהול מחברות הקבוצה ושותפים.
תקשורת שוטפת מול צוותי הכספים של יתר החטיבות (ביצוע יזמות ומניבים).
התנהלות שוטפת מול הבנקים, מעקב וטיפול שוטף בהלוואות ממוסדיים וערבויות.
דיווחים לשלטונות המס.
תהליך סגירת תקופה הכולל: סגירת מאזן, רישומי מלאי והיווני עלויות, שערוכי נכסים, יצירת הפרשות ועוד.

 

דרישות התפקיד:
מנה"ח סוג 3 -חובה
ניסיון בתוכנת סאפ B1 / פריוריטי – חובה
ניסיון של 10 שנים בתפקיד דומה – חובה
ניסיון מחברות גדולות – חובה
ניסיון מתחום הנדל"ן – יתרון

 

תיאור התפקיד:
אחריות על הקשר עם הלקוח בכל ההיבט של התשלומים.
מתן מענה ללקוחות, שליחת התראות תשלומים, קליטת חשבוניות.
עדכון פרטי הלקוח, חוזים והסכמים במערכות השונות.
טיפול בקשר עם שותפים ויזמים.
מעקב אחרי דוחות פיגורים ועוד.

דרישות התפקיד:
ניסיון בשירות לקוחות ו/או עבודת בק אופיס – יתרון
היכרות עם מערכת פריוריטי – יתרון
ניסיון בעבודה על מערכות מחשב
שירותיות, יכולת עבודה בצוות, יחסי אנוש טובים, מוטיבציה גבוהה.

התפקיד כולל:
מתן שירות אישי ומלא ללקוחות פרוייקטי הדיור שלנו.
טיפול בפניות הדיירים בערוצי התקשורת השונים, התנהלות שוטפת מול ספקים חיצוניים ופנימיים.
עבודת ממשקים רבה, תפקיד רחב, מגוון ומאתגר.
העבודה במשרה מלאה במשרדי החברה ברעננה.

דרישות:
ניסיון קודם בשירות/אדמיניסטרציה – חובה
שליטה מלאה ביישומי המחשב – חובה
יחסי אנוש מעולים, שירותיות, אדיבות וסבלנות

התפקיד כולל:
ניהול משרד שוטף, מענה טלפוני, ניהול יומנים מורכבים של מנהלים בכירים בארגון.
אחריות על תיאום חדרי ישיבות, תפעול תכנית ההדרכה של החטיבה,
מתן שירות למנהלים במידת הצורך ועוד.

דרישות התפקיד:
ניסיון של 3 שנים לפחות בתפקיד דומה – חובה.
שליטה מלאה בתוכנות Office – חובה.
אנגלית ברמה גבוהה – יתרון משמעותי.
תודעת שירות גבוהה ויחסי אנוש מעולים – חובה.
המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.

התפקיד כולל:
בקרה וליווי פרויקטים מרגע זכיה בפרויקט עד סיכום הפרויקט לאחר המסירה ללקוח.
בניית ובקרת תקציב במהלך חיי הפרויקט, בקרת הכנסות מול הוצאות.
תכנון ובקרת לוחות זמנים.
התראות על מגמות חריגות וסטיות תקציב /לו"ז.
הצגת השינויים שקרו בפרויקט בפני ההנהלה עם מנהלי פרויקטים (לוחות זמנים, תקציבים).
עבודה מול מספר רב של ממשקים.
העברת הדרכות למנהלי פרויקטים ומהנדסים החדשים על מערכות ושיטות עבודה עפ"י מדיניות החברה.
התפקיד כולל פגישות עם מנהלי פרויקטים באתרים לצורך בקרה שוטפת על הפרויקט.

דרישות:
סטודנט שנה ד בהנדסה אזרחית
אקסל ברמה גבוהה.
יכולת ירידה לפרטים.
יכולת למידה עצמית גבוהה.
אסרטיביות ויכולת לעבוד מול מספר ממשקים במקביל.
המשרה פונה לנשים וגברים כאחד.

התפקיד כולל :
ניהול מקצועי של מחלקת בדק גמרים משלב קבלת הפרוייקט לבדק ועד סיום תקופת האחריות
ליווי הפרוייקט תוך כדי ביצוע ואחריות על תהליך קבלת הפרוייקט לבדק
ניהול התהליך במערכת CRM החל משלב הקמת הפרויקט, הקמת הקבלנים וניהול הקריאות
הקמת הזמנות רכש רלוונטיות בכפוף לנוהל רכש בחברה
הכנת תוכניות עבודה לטיפול בקריאות מורכבות וליווי צמוד לאורך כל תהליך הטיפול
קיום ממשק עבודה קבוע ושוטף עם מחלקת הנדסת גמרים

דרישות :
הנדסאי/ת בניין / אדריכלות או מהנדס/ת בניין- חובה.
ניסיון בתפקיד דומה – 3 שנים.
יכולת עבודה בתנאי לחץ.
תקשורת בין אישית ברמה גבוהה.
קבלת החלטות ופתרון בעיות.
יכולת ירידה לפרטים, גמישות מחשבתית.
המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.

התפקיד כולל :
ניהול תהליכים הנדסיים בחברה והטמעתם בכל תחומי הביצוע בתדהר גמרים.
אחריות להשגת יעדי הפרויקטים בהיבט הנדסה תוך שיפור רווחיות ויעילות בטווח הקצר והארוך, שיפור לוחות זמנים ושיפור האיכות.
אחריות להטמעת ואכיפת מדיניות החברה ונהלים בתחומים המקצועיים תוך שיפור הידע והיכולות ההנדסיות בקרב אנשי החברה
הובלת תרבות של איכות ומקצוענות
תמיכה באתרי הגמרים בביצוע מלאכות שאינן סטנדרטיות אשר בהן משולבים מאפיינים הנדסייים (מטבחים, מעבדות, אלמנטי שלד כגון גלריות ומדרגות)

דרישות :
ניסיון קודם בניהול פרויקטים של 5-7 שנים לפחות בתחום עבודות הגמר.
תואר ראשון בהנדסה אזרחית – חובה
מקצוענות.
יכולות אנליטיות ויצירתיות.
תפקוד תחת לחץ וריבוי משימות.
יכולת קבלת החלטות ופתרון בעיות
יכולת עבודה בצוות.
יחסי אנוש מעולים- חובה
המשרה פונה לנשים וגברים כאחד.

התפקיד כולל :
– תכנון והכנת תכניות SLS לפרויקטים שונים, כולל תכניות בטיחות, לוגיסטיקה וביטחון.
– סנכרון ותיאום בין צוותי הביצוע, היועצים והמחלקות השונות .
– ביצוע בקרה ועדכונים שוטפים לתוכניות בהתאם להתקדמות הפרויקט.
– השתתפות בפגישות תכנון ובקרה, והצגת התוכניות להנהלה ולאישור.
– הבטחת עמידה בסטנדרטים ובנהלים של החברה בכל שלבי הפרויקט.
– ניהול ותיעוד כל התוכניות והמסמכים הרלוונטיים במערכות החברה.

דרישות :
– תואר ראשון בהנדסה אזרחית / הנדסאי בניין / הנדסאי אדריכלות.
– הכרות עם שלבים בפרויקט בניה .
– ידע וניסיון בתכנון בטיחות, לוגיסטיקה וביטחון.
– יכולת עבודה בצוות ותקשורת בין אישית מצוינת.
– שליטה בתוכנות תכנון : Revit, AutoCAD, הכרות עם ACC ו- BIM360.
– יכולת עבודה תחת לחץ ועמידה בלוחות זמנים.
– המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחר.

תיאור התפקיד:
ניהול מודלי תכנון הביצוע והממשק עם התכנון.
ניהול ושליטה בכמויות.
תכנון הנדסי בD4.
תכנון התארגנות הלוגיסטית של האתר.
הנגשת המידע לצוות הפרויקט ומתן פתרונות טכנולוגיים לצרכי האתר.
עבודה במשרה מלאה באתר החברה בירושלים. 

דרישות התפקיד:
מהנדס/ת בניין / אדריכל/ית – חובה.
שליטה בתוכנת Revit ברמה גבוהה מאד – חובה.
שליטה באקסל וניהול DATA ברמה גבוהה מאד – חובה.
הבנה טובה של תהליכי תכנון וביצוע, ניסיון בתחומי הנדסה.
שליטה בתוכנות D4 (בקסל, נאוויס וכד') – יתרון משמעותי.
המשרה פונה לנשים וגברים כאחד.
​​​​​​​

תיאור התפקיד:
ניהול ופיקוח על צוותים של קבלני המשנה
ניהול הזמנות וחומר
תיאום בין גורמים באתר
קריאת תוכניות והוצאת כמויות.

דרישות:
תעודת מנהל/ת עבודה מוסמך/ת- חובה
לפחות 3 שנות ניסיון כמנהל/ת עבודה שלד- חובה
ניסיון מוכח בביצוע למגורים ו/או משרדים- חובה
הנדסאי/ת בניין – יתרון.
אסרטיביות, חריצות, אמינות וקפדנות.
יחסי אנוש טובים.
המשרה פונה לנשים וגברים כאחד
המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
תיאור התפקיד:
התפקיד כולל ביצוע הזמנות רכש, עבודה שוטפת עם ספקים וקבלנים בארץ ובחו"ל בתחום המערכות- חשמל, אינסטלציה ומיזוג.
ביצוע מכרזים, הפקת דו"חות, הצעות מחיר, עמידה בתקציב ובלו"ז.
תחזוקה והרחבת מתמדת של מאגר הספקים,
התמקצעות מתמדת בהבנת החומרים, מקורם, מחיריהם ואפיונם
שמירה על עדכניות הפריטים והמחירונים
יצירת קשרי אמון, יחסי עבודה טובים ושביעות רצון של גורמי החברה וגורמי חוץ אשר מתקשרים בחוזה מול החברה.

משרה מלאה ביבנה.

דרישות:
ניסיון של לפחות 3 שנים כקניין/ית רכש- חובה
ניסיון ברכש בתחום המערכות – אינסטלציה, חשמל- חובה
ידע וניסיון ביבוא- חובה
אנגלית ברמה גבוה – חובה
יכולת ניהול משא ומתן והבנה מסחרית טובה – חובה
תואר ראשון רלוונטי- חובה
יחסי אנוש מעולים ויכולת עבודה בתנאי לחץ ובריבוי ממשקים.
המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.

התפקיד כולל :
אחריות להשגת כל יעדי הפרויקטים ושיפורם בהיבטי תקציב, לו"ז ואיכות
עבודה בהתאם לשיטה ולכלים הניהוליים של תדהר גמרים ועמידה בכלל הנהלים.
שמירה קפדנית על תקציבי ההוצאות במטרה לצמצמם והצגת תמונה עדכנית באופן שוטף להנהלת החברה.
ניהול הצוותים והעצמת העובדים.
אחריות לרמת השירות ללקוח בפרויקטים. יצירת ערך ללקוח ושביעות רצון

דרישות:
ניסיון קודם בניהול פרויקטים של 5-7 שנים לפחות בתחום עבודות הגמר.
תואר ראשון בהנדסה אזרחית /אדריכלות – יתרון.
מקצוענות.
תפקוד תחת לחץ וריבוי משימות.
יכולת קבלת החלטות ופתרון בעיות
יכולת ניהול, עבודה בצוות.
יחסי אנוש מעולים- חובה
המשרה פונה לנשים וגברים כאחד.

תיאור התפקיד:
אחריות ועריכת הדיווח הכספי לפי IFRS ברמה רבעונית ושנתית.
אחריות על דיווחים ניהוליים, טיפול מלא בהלוואות קורפורייט, תחזיות להנהלה, דירוגים.
טיפול בסוגיות מורכבות בהיבטים: חשבונאיים, מיסויים, מימוניים ומשפטיים.
ביצוע בקרה ושגרות במחלקת הכספים.
אחריות על היבטי המס בחברה – דוחות מס, שומות ועוד.
הבנה רוחבית בכלל החטיבות והפעילויות: ביצוע, יזמות, נכסים מניבים ומלונאות.
עבודה שוטפת מול רואי החשבון המבקרים והיועצים של החברה.
דיווח ישיר למנהל הדיווח והמיסוי של הקבוצה.

 

דרישות התפקיד:
רו"ח מוסמך, יוצא BIG4.
נסיון בעבודה לפי תקני חשבונאות  IFRS
ניסיון במשרה דומה של שנתיים לפחות מארגון בינוני / גדול.
שליטה מלאה בכלי Office בדגש על Excel
ניסיון בחברות נדל"ן – יתרון משמעותי.
ידע וניסיון בעבודה עם SAP / Priority – יתרון.

 

התפקיד כולל :
-מנהל עבודה בפרויקטים -התקנות פרטי אלומיניום
-ניהול צוותי קבלנים
-תיאם בשטח מול ספקים
-ביצוע הזמנות
-ניהול ישיבות
-בדק לקוחות ניהול תיקונים

דרישות :;
הנדסאי בניין – חובה
ניסיון בחברות אלומיניום תכנון ביצוע – חובה
ידע במחשב; אסקל
הכרות עם מערכת פריוריטי
הכרות עם תוכנת אלומיניום ג"נרי / אופרה
ממשקי עבודה רבים עם צוות המחלקה ומנהלי עבודה בשטח
התנהלות מול קבלני משנה
המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד

גם אם אין משרה שמתאימה עבורך כרגע, נשמח לקבל קורות חיים.

 

 

מתפעל מנופאי
שליחת קורות חיים

    *שדות המסומנים ב-* הינם חובה.







    ניתן להעלות קבצים מסוג doc, docx, pdf, txt

    מתפעל מנופאי
    שליחת קורות חיים

    קיבלנו את קורות החיים שלך, תודה!
    נעבור עליהם ונחזור אליך במידה ותהיה התאמה
    שיהיה בהצלחה

    טיפים מצוות הגיוס שלנו לקראת ראיון עבודה

    לינוי גבאי - רכזת גיוס

    טיפ ראשון – שאלו שאלות

    בראיון עבודה, שני הצדדים לומדים להכיר זה את זה ולכן חשוב שתכינו מראש שאלות המעניינות אתכם על התפקיד, הצוות והחברה. זו ההזדמנות שלכם לקבל מענה לכל מה שיעזור לכם לקבל את הנכונה עבורכם.
    השאלות שתשאלו יעזרו לנו להבין מה הציפיות שלכם ממקום העבודה ואיך אפשר לדייק את התפקיד עבורכם.

    לינוי גבאי
    רכזת גיוס
    רכזת גיוס תדהר אריאל ראובן

    טיפ שני – הכירו את התפקיד

    היכנסו לתיאור המשרה הרלוונטית ועברו עליו ביסודיות. כתבו כיצד הניסיון שלכם תואם את תחומי האחריות ודרישות המשרה. זכרו שלא תמיד תתאפשר התאמה מלאה בין הניסיון שלכם לדרישות התפקיד וחשוב שתדעו להדגיש בראיון את הכישורים והמיומנויות שלכם שיסייעו להצליח בתפקיד.

    אריאל ראובן
    רכזת גיוס

    טיפ שלישי – הכירו את החברה

    היכנסו לאתר שלנו, ולעמודי החברה ברשתות החברתיות life at tidhar בעזרתם תוכלו לקבל מידע עלינו, על העשייה שלנו, האנשים והתרבות שלנו. רוח תדהר שמאפיינות אותנו.
    תמיד מומלץ לבדוק האם יש לכם חברים שעובדים בתדהר ולשאול אותם באופן אישי על חווית העבודה 😊

    מיה פוטשניק
    רכזת גיוס
    חן רוקח רכזת גיוס תדהר

    טיפ רביעי – היערכות מוקדמת

    הגיעו בזמן לראיון, מומלץ אף להקדים בכמה דק' כדי שתוכלו להתחיל את הראיון בנינוחות.
    חשוב לנו להכיר אתכם ולא רק את ההתאמה שלכם לתפקיד. חשבו מה תרצו לספר על עצמכם שאינו רשום בקורות החיים (תחביבים, מה אוהבים לעשות בשעות הפנאי, תכונות שחשוב שנכיר וכו').

    חן רוקח
    רכזת גיוס
    /

    מתפתחים בתדהר

    תדהר מהווה עבור אנשינו בית מקצועי וחם ומציעה הזדמנויות רבות לצמיחה והתפתחות אישית. בזכות תהליכי למידה ושיפור מתמיד, כולנו בונים יחד ארגון של מקצוענים. בהמשך תוכלו לקרוא דוגמאות על תהליכי התפתחות בתדהר.

    "

    חן חלבי, מנהל חדשנות

    עובד כשלוש שנים בתדהר, התחיל את דרכו כמהנדס מערכות וכיום הוא מנהל החדשנות בארגון.

    "ההון האנושי בתדהר הוא סוד הצלחתה. חדוות עשייה, נכונות לעזור ומחויבות הדדית בין אנשי הארגון, מקדמות את הארגון ומאפשרות לכלל אנשיו להרגיש חלק משמעותי בהתפתחותו. תחום החדשנות שאני מנהל עוסק ביצירת ערך לארגון וללקוחותיו באמצעות שני חלקים עיקריים: הראשון, להיות ארגון פורץ דרך, לשלב טכנולוגיות וכלים חדשניים שמובילים לשיפור מתמיד של הארגון. השני, תרבות ארגונית מבוססת יצירתיות, נועזות וחשיבה מחוץ לקופסא. אני מאמין שהשילוב של אנשים איכותיים ויצירתיים, יחד עם שייכות ומחוברות גבוהה לארגון, הוא זה שהופך את תדהר למה שהיא"

    "

    יעל איתם – מנהלת תכנון הנדסי

    עובדת בתדהר כ-4 שנים, התחילה כבקרית פרויקטים בביצוע, לאחר מכן קודמה לתפקיד מהנדסת ביצוע וכיום היא מנהלת תכנון הנדסי.

    "בתדהר יש מגוון רחב של תפקידים ותחומי עניין. ישנן משרות הן בצד הביצוע והן בצד היזם. והרבה פעמים את יכולה למצוא את עצמך מתקדמת במסלול שאפילו לא כיוונת אליו. כגודל המגוון כך מרחב הלמידה וההתנסות. אני מרגישה שאני כל הזמן לומדת הרבה בזכות בעלי התפקידים הרוחביים שמסייעים בהבנה המקצועית. יש סדר וארגון, עובדים לפי תהלכים מאוד סדורים ומקצועיים. ומעל כל זה, יש פה אנשים עם יחסי אנוש מעולים שגורמים ליום העבודה לעבור בכיף"

    "

    נדב גלאי – משנה למנכ"ל תדהר בניה

    עובד כ-17 שנים בתדהר. התחיל את דרכו כמנהל פרויקט ביצוע והתקדם במגוון תפקידים ניהוליים בשטח. לאחר מכן קודם לתפקיד סמנכ"ל פיתוח עסקי, וכיום ממלא תפקיד משנה למנכ"ל תדהר בניה.

    "תדהר הינה חברה ששואפת למצוינות ארגונית בכל התחומים, ההון האנושי המצוין הוא לב ליבו של הארגון שביחד עם התרבות הארגונית המיוחדת של הארגון נותן אופק רחב להתפתחות בעץ הארגוני הרחב של הארגון. אני שחקן לטווח ארוך שמאמין בריצה לטווח ארוך. הידיעה שתדהר תמיד בגב שלך כעובד היא עוגן משמעותי להישארות רבת שנים בארגון".