קבוצת תדהר משקיעה מאמץ ומשאבים על מנת לספק ללקוחותיה שירות שוויוני, מכובד, נגיש ומקצועי.
החברה פועלת ומקדמת את נושא הנגישות על-פי המוגדר בחקיקת הנגישות ורואה בלקוחות עם מוגבלות לקוחות שווי זכויות, הזכאים ליהנות מנגישות מלאה לנכסי ושירותי החברה.
מטרתו של חלק זה באתר הינו יידוע בדבר הסדרי הנגישות של החברה.
החברה תמשיך ותפעל לשיפור נגישות השירות אותו היא מעניקה ללקוחותיה.
יידוע כלל עובדי החברה – כלל עובדי החברה יודעו אודות חובות החוק תוך דגש על איסור אפליה, מתן שירות שוויוני בסביבה מכילה, ועל הסדרי הנגישות של החברה ללקוחות עם מוגבלות.
הדרכות שירות לעובדים – עובדי השירות הוכשרו במתן שירות לאנשים עם מוגבלויות כמו גם מנהלי המוקדים.
מוקדי שירות טלפוני – מוקדי השירות שלנו זמינים ונגישים עבור כלל לקוחותינו, לרבות אנשים עם מוגבלות. המענה הקולי מותאם והינו ללא מוזיקת רקע, בקצב איטי ובשפה פשוטה.
מסירת מידע בפורמט נגיש – החברה מעמידה עבור לקוחותיה אפשרות לקבלת מידע בפורמטים נגישים. מסירת המידע הינה ללא עלות ומיועדת עבור אנשים עם מוגבלות. לפניות ומידע בנושא נגישות ניתן ליצור קשר עם רכז הנגישות של החברה אייל משולם, בכתובת המייל: [email protected] או בטלפון: 050-7538149
נגישות משרדי החברה
משרדי חברת תדהר נמצאים ברחוב התדהר 14 ברעננה
משרדי החברה נגישים על מנת לשרת את כלל אנשי ואורחי החברה באופן שוויוני ומכובד ומאפשרים תנועה קלה גם לבעלי מוגבלויות.
האמצעים הנגישים במשרדים הם:
חניית נכים
עליה באמצעות מעלית
שירותי נכים
נגישות באינטרנט
קבוצת תדהר רואה חשיבות עליונה בהנגשת אתר האינטרנט שלה לאנשים עם מוגבלות. אתר נגיש משפר את הנוחות וקלות השימוש בו לאנשים עם מוגבלות. האתר נבנה בהתאם לתקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות (התאמות נגישות לשירות), תשע”ג-2013 ולתקן W3C’s Web Content Accessibility Guidelines 2.0, level AA.
להלן תיאור חלק מהפעולות שבוצעו במסגרת הנגשת האתר:
תפריט נגישות – בתחילת כל עמוד תמצאו תפריט נגישות המאפשר לכם:
- לשנות את גודל הגופן.
- לשנות את ניגודיות הצבעים.
- לדלג ישירות לתוכן העמוד.
- תפריט הראשי ולחיפוש, באמצעות שימוש במקלדת.
- לעצור תנועה של טקסטים ותמונות, לצמצום עומס והסחות דעת.
כל הפעולות באתר ניתנות לביצוע באמצעות מקלדת באופן הבא: לחיצה על מקש Tab מעבירה לקישור הבא ולחיצה על מקש Enter מפעילה את הקישור. לחיצה על Shift-Tab מעבירה לקישור הקודם.
התאמות למשתמשים עיוורים – האתר מותאם לגולשים המשתמשים בתוכנות קורא מסך.
האתר כולל:
- כותרות
- טקסטים חלופיים לתמונות
- חלוקת האתר לאזורי ניווט ואזור תוכן מרכז ואפשרות לדילוג ביניהם
- שימוש ב ARIA לשיפור יכולת הפרוש של קורא המסך.
סייגים לנגישות ופניות בנושא נגישות
אנו ממשיכים להשקיע מאמצים רבים בהנגשת האתר. עם זאת, ייתכן כי ויתגלו חלקים באתר שטרם נגישים. אם נתקלתם בבעיה או שיש לכם הערה או שאלה, נשמח אם תכתבו לקבוצת תדהר בכתובת התדהר 14 רעננה מיקוד: 43665 טל’ *3604.
באפשרותך לצפות בהנחיות להנגשת אתרי אינטרנט 2.1:
אפליקציה
התאמות הנגישות באפליקציות הסלולאריות של החברה בוצעו עפ"י המלצות התקן הישראלי (ת"י 5568) לנגישות תכנים באינטרנט ברמת AA וכן עפ"י מסמך WCAG2.0 הבינלאומי. במקומות בהם התקן לא התאים, בוצעו התאמות נגישות בהתאם ליכולות הנגישות של מערכות ההפעלה. אפליקציות החברה נבדקו בפלטפורמות ובסביבות העבודה הבאות: במערכת הפעלה iOS -הבדיקות בוצעו במכשיר iPhone המריץ גרסת iOS 17 במערכת הפעלה Android – הבדיקות בוצעו במכשיר פיקסל המריץ גרסת __אנדרואיד 14
אופן השימוש:
שימוש באפליקציה עם קורא מסך: במערכת הפעלה iOS – הבדיקות בוצעו עם קורא מסך Voice Over במערכת הפעלה Android – הבדיקות בוצעו עם קורא מסך TalkBack ניתן לגלוש בעזרת מחוות Swipe להעברת הפוקוס מרכיב לרכיב, או באמצעות "Touch By Explore" – מעבר עם האצבע על הרכיבים במסך והפעלתם. בשימוש במכשירים בעלי מערכת ההפעלה Android מומלץ להפעיל את האפשרות "גלילה אוטומטית ברשימות" היכן שניתן הוגדרו רכיבים מוכרים כגון: צ'ק בוקס, רשימה, כותרות וכיו"ב. ניתן לנווט בין רכיבים אלו באמצעות שימוש בבורר של המכשיר – רוטור במכשירי iOS ותפריט לוקאלי במכשירי Android. ניתן להשתמש במחוות מקובלות בהתאם למערכת ההפעלה. לדוגמה "L הפוכה" כדי לחזור אחורה במכשירי Android.
דרכי יצירת קשר
קבוצת תדהר תשמח לקבל פניות לקבלת מידע ו/או הצעות לשיפור על מנת לשפר את השירות ללקוח.
לפניות ומידע בנושא נגישות ניתן ליצור קשר עם רכז הנגישות של החברה אייל משולם, או בכתובת המייל: [email protected]
או בטלפון: 050-7538149
גלישה נעימה!
הצהרת הנגישות עודכנה ביום: 11.1.2024