למה תדהר
השייכות לתדהר מהווה עבורנו מקור לעוצמה וגאווה.
אנשינו המצוינים ושיטת העבודה הייחודית שלנו, יוצרים יחד תרבות ארגונית חזקה וערכית.
אנחנו בונים ארגון של מקצוענים ושואפים כל הזמן להוביל ולהוות מודל לחיקוי.
בואו להוביל, לחדש ולצמוח איתנו ביחד בשוק הנדל"ן בישראל.
המקום שהכי טוב לעבוד בו!
אז למה לעבוד בתדהר? קודם כל כי אנחנו אנשים של אנשים.
פסיפס אנושי שנבחר בקפידה בלי להתפשר על איכות וייחוד.
אנשי תדהר גאים להשתייך לקבוצה חזקה ופורצת דרך המשפיעה על הענף כולו.
אנו פועלים בסינרגיה, ערבות הדדית ופירגון, להשגת מטרות הקבוצה ושומרים יחד על הרוח הייחודית של תדהר.
אחד המיקודים המרכזיים שלנו, הוא לאפשר פיתוח אישי ומקצועי בתוך הארגון. מכללת תדהר נותנת מענה מקיף ורחב לעולם הלמידה, הן בעולמות המקצועיים והן בפיתוח מיומנויות חדשות והעשרה אישית.
אנחנו בתדהר מאמינים שהאנשים שלנו הם הנכס הכי חשוב, ופועלים כך מהיום הראשון.
אנחנו אנשים של אנשים ויחד אנו יוצרים קהילה אמיתית התומכת ומטפחת את אנשיה תוך דגש על שוויון, כבוד ההדי, קבלה, גיוון והכלה.
האנשים של תדהר הם הרוח המניעה את החברה, בזכותם אנו ממשיכים להוביל בדרכנו הייחודית את ענף הנדל"ן בישראל.
אנחנו בונים צוותים מובילים ומשפיעים, בהם לכל אחת ואחד יש קול חשוב ומשמעותי.
בתדהר אנחנו מאמינים בחדשנות כדרך חיים.
אנחנו מעזים ופועלים באומץ וביצירתיות, ומעודדים סקרנות, מובילות ועשייה פורצת דרך. אנו מקיימים קשר רציף ותדיר עם סטרטאפים על מנת לקדם שיתופי פעולה והשקעות ולהביא את הבשורה הבאה בענף הנדל"ן. לצד זה אנחנו מאפשרים לאנשי הארגון להציע הצעות ייעול באופן שוטף מתוך הכרה בידע ובניסיון הרב שהם מחזיקים.
אנחנו שמים את אנשינו במרכז ומלווים אותם ברגעים משמעותיים בחייהם בעבודה ומחוצה לה.
אנשינו נהנים ממתנות מפנקות בחגים, מפגשי Happy tidhour, ימי גיבוש, נופש חברה בארץ ובחו"ל, אירועי משפחות, השתתפות בקבוצות ותחרויות ספורט, מנוי freefit בהטבה משמעותית, וזה לא הכל…
מקום 28 בדירוג החברות במשק בענף הבניה והנדל"ן
ע"פ דירוג 100 החברות שהכי טוב לעבוד בהן של CofaceBDI ומגזין TheMarker
תהליך הגיוס שלנו
כמו שבניין בונים בשלבים, כך גם תהליך הגיוס בנוי מכמה שלבים עיקריים, שתוכנם משתנה בהתאם לאופי התפקיד.
שלב א'
ראיון טלפוני – אחרי שקיבלנו את קורות החיים שלכם ומצאנו שישנה התאמה ראשונית, נקיים אתכם ראיון היכרות טלפוני שבו אתם מוזמנים לשאול כל מה שמעניין אתכם.
משרות פנויות
מנהל/ת חשבונות ראשי/ת
למלון רוטשילד, מלון בוטיק יוקרתי בלב תל אביב, דרוש/ה מנהל/ת חשבונות מנוסה מעולם המלונאות, בעל/ת יכולות מקצועיות גבוהות, אחריות ודיוק, לניהול התחום הפיננסי היומיומי של המלון ולעבודה בשיתוף פעולה מלא עם הנהלת המלון ורו"ח חיצוני.
- טיפול מלא בספקים ולקוחות – קליטת חשבוניות, התאמות, תשלומים ובקרה שוטפת.
- ניהול הכנסות המלון: פדיונות, התאמות מול מערכות המלון, אחריות על סגירת יום וחודש.
- ביצוע פקודות יומן, רישומים חשבונאיים והתאמות כרטיסים.
- הפקת דו"חות שוטפים: הוצאות, הכנסות, דוח מע"מ, חובות, ספקים ולקוחות.
- עבודה יומיומית מול מערכות מלונאיות (PMS/POS) ומערכת הנה"ח.
- תמיכה בבניית תקציב המלון וב בקרת הוצאות.
- עבודה בשיתוף פעולה מול הנהלת המלון ורואה חשבון מלווה.
- תעודת הנהלת חשבונות סוג 2/3 – חובה.
- ניסיון של לפחות 3 שנים בהנהלת חשבונות בתחום המלונאות – חובה!
- שליטה במערכות מלונאיות Optima / Opera או דומות – חובה.
- שליטה מלאה ב-Excel – חובה.
- ניסיון בגבייה, התאמות, ניהול קופה וסגירת חודש מתחילתו ועד סופו – חובה.
- יכולת ניהולית בתהליכי עבודה חשבונאיים ועבודה מול ממשקים פנימיים במלון.
- אחריות, סדר ודיוק ברמה גבוהה מאוד.
- משרה מלאה, א'-ה' בת"א.
תמחירן/ית לחטיבת מערכות
לחטיבת המערכות דרוש/ה תמחירן/ית מקצועי/ת לתפקיד מאתגר הכולל אחריות על ניתוחים כלכליים, בניית הצעות מחיר והובלת תהליכי תמחור לפרויקטים רחבי היקף. התפקיד משלב עבודה עם ממשקים מרובים בארגון ודורש יכולת עבודה עצמאית וירידה לפרטים.
- הכנת תמחורים לפרויקטים מורכבים בתחום החשמל ו/או מיזוג אוויר ו/או אינסטלציה
- ניתוח עלויות, בדיקות כדאיות והשוואת ביצועים מול תקציבים
- עבודה שוטפת עם מנהלי פרויקטים, רכש, מכירות ופיתוח עסקי
- ליווי ותמיכה בהכנת הצעות מחיר למכרזים
- פיתוח והטמעת כלים ושיטות לשיפור תהליכי התמחור
- הפקת דוחות ניהוליים וניתוחים לפי דרישה
- השכלה בתחומי ההנדסה – חובה
- ניסיון של 4-5 שנים לפחות בתפקיד דומה – חובה
- ניסיון בתמחור פרויקטים בתחום המערכות – יתרון משמעותי
- שליטה מצוינת באקסל – חובה; שליטה בכלי BI (כגון Power BI) – יתרון
- יכולת אנליטית גבוהה, חשיבה מסחרית וראייה מערכתית
- יכולת ניהול עצמית, סדר וארגון, ועבודה עם ריבוי ממשקים
- אנגלית ברמה גבוהה – חובה
אנליסט/ית שכר והטבות
קבוצת תדהר מחפשת אנליסט/ית שכר והטבות לתפקיד משמעותי ומרכזי בתחום ה־Compensation & Benefits, הכולל ניתוח, בקרה והובלת תהליכים ארגוניים רחבי היקף.
במסגרת התפקיד:
- ניתוח, פיתוח, ויישום מדיניות השכר וההטבות
- הטמעת תהליכי שכר שנתיים, בנייה ותמיכה במודלי תגמול שונים
- בניית תקציבי שכר, ביצוע ניתוחים ותחזיות
- הפקת דוחות תקופתיים ומתן תובנות למנהלים
- עבודה שוטפת עם מערכות HR ומתן תמיכה אנליטית לצוות מש"א
- ניתוחי שוק, השוואות שכר ובחינת מגמות רלוונטיות
- תואר ראשון רלוונטי (כלכלה / מנהל עסקים / חשבונאות) – חובה
- ניסיון קודם כאנליסט/ית שכר והטבות / אנליסט/ית HR – חובה
- שליטה גבוהה ב־Excel וב־PowerPoint
- ניסיון בעבודה עם מערכות HR ו-BI – יתרון משמעותי
- חשיבה אנליטית חזקה, דיוק ויכולת ניתוח מעמיקה
- יכולת עבודה מול ממשקים רבים ותקשורת מצוינת
מתמחה בראיית חשבון (מסלול חברות)
אנו חברת נדל"ן יזמית ומשקיעה, המתמחה בפרויקטים למגורים ומסחר, ונמצאת בשלב צמיחה מואץ לקראת הנפקה ראשונה לציבור (IPO).
אנו מחפשים מתמחה שיצטרף לצוות החשבות והכספים, שיוביל את תהליכי הדיווח הפיננסי וההיערכות הרגולטורית להנפקה.
אנו מציעים מסלול התמחות מלא ורשמי לתקופה של שנתיים, שבסיומו יינתן אישור מלא על תקופת ההתמחות לצורך קבלת רישיון רואה חשבון.
זוהי הזדמנות ייחודית לקבל חשיפה מקסימלית לעולם הנדל"ן וכן לדיווח הציבורי, ניהול סיכונים ופרויקטים פיננסיים גדולים.
תאור התפקיד ותחומי אחריות עיקריים:
המתמחה ישתלב בליבת הפעילות הפיננסית של החברה וידווח ישירות לחשב/ת הראשי/ת. התפקיד כולל אחריות הן בתחום החשבונאות והן בתחום הכלכלי:
א. אחריות בתחום החשבונאות והדיווח (Focus: IPO Readiness)
- סיוע בדוחות כספיים: סיוע מלא בהכנה וריכוז של דוחות כספיים רבעוניים ושנתיים בהתאם לתקינה (IFRS), תוך דגש על יישום תקנים חדשים (כגון IFRS 15 ו-IFRS 16).
- חשבונאות נדל"ן: טיפול וניתוח בסוגיות חשבונאיות ספציפיות לענף הנדל"ן: מדידת מלאי פרויקטים, הכרה בהכנסות לפי שלבי ביצוע, ושערוכים.
- תהליכי סגירה חודשית: ביצוע התאמות מורכבות, רישום פקודות יומן, ניתוח חשבונות מאזן והבטחת סגירה מהירה ומדויקת של הספרים.
- בקרה ורגולציה: הכנת חומרים לביקורת חיצונית שוטפת והכנת מסמכים ייעודיים לתשקיף ההנפקה. סיוע בבניית ובחינת בקרות פנימיות (SOX) לקראת הפיכה לחברה ציבורית.
ב. אחריות בתחום הכלכלי והאנליטי
- ניתוח פרויקטים ורווחיות: השתתפות בניתוח כלכלי של פרויקטי נדל"ן חדשים וקיימים (Cash Flow, IRR).
- תקציב ובקרה: מעקב ובקרה אחר ביצוע תקציב הפרויקטים והוצאות החברה, וניתוח סטיות תקציביות.
- תזרים מזומנים (Cash Flow): סיוע בבנייה ובקרה של מודל תזרים מזומנים ברמה החודשית והרבעונית.
- דוחות ניהוליים: הכנת מצגות ודוחות אנליטיים להנהלת החברה ולדירקטוריון, הכוללים נתוני ביצוע, רווחיות פרויקטים ומדדי מפתח (KPI's).
דרישות וכישורים נדרשים
- התחייבות להתמחות מלאה של שנתיים – חובה.
- אישור התמחות: אישור להתחלת התמחות בראיית חשבון (מסלול חברות) – חובה.
- השכלה: סטודנט/ית/בוגר/ת תואר ראשון בחשבונאות.
- אקסל (Excel): שליטה מעולה בתוכנת Excel (כולל פונקציות מתקדמות, ניתוח נתונים).
- תקינה: ידע תיאורטי ו/או עניין מובהק בתקינת IFRS ובסוגיות חשבונאיות ספציפיות לענף הנדל"ן.
- שפה: אנגלית ברמה גבוהה (קריאה וכתיבה), לעבודה מול שותפים ומשקיעים פוטנציאליים.
- כישורים אישיים: יסודיות ודייקנות, יכולת למידה מהירה בסביבה דינמית, יכולת עבודה תחת לחץ, ויוזמה גבוהה.
נציג/ת תמיכה Help Desk
נציג/ת תמיכה Help Desk
- אחריות על מתן תמיכה טכנית שוטפת (Tier 1/2) לכ-1,000 משתמשי קצה במערכות מחשוב וציוד קצה ארגוני.
- טיפול בתקלות חומרה במחשבים ניידים (אבחון, תיקון ושדרוג).
- ניהול מלאי ציוד המחשוב ומחסן החברה, והכנת עמדות עבודה לעובדים חדשים.
- עבודה ותיעוד שוטפים במערכת לניהול קריאות (Ticketing System).
- מתן תמיכה לעובדי חוץ תוך יציאה לאתרי החברה, לפי הצורך.
- מתן שירות מקצועי, מהיר ואדיב, תוך הקפדה על שביעות רצון גבוהה.
- ניסיון של שנתיים לפחות בתמיכת Help Desk בארגון גדול – חובה.
- ידע מעמיק בסביבת Active Directory, Office 365 ותשתיות Microsoft- חובה.
- רישיון נהיגה בתוקף – חובה (לצורך ניידות בין אתרים).
- ידע מעמיק ב-Troubleshooting ותיקון חומרת מחשבים ניידים.
- ניסיון בניהול מלאי ציוד מחשוב ובקרת מחסן.
- תודעת שירות ויחסי אנוש מצוינים, יכולת עבודה תחת לחץ וריבוי משימות.
- יתרון משמעותי: תעודות הסמכה רלוונטיות בתחום המחשוב.
מנהל/ת עבודה שלד לפרויקט החברה בירושלים
- ניהול ופיקוח על צוותים של קבלני המשנה
- ניהול הזמנות וחומר
- תיאום בין גורמים באתר
- קריאת תוכניות והוצאת כמויות.
- תעודת מנהל/ת עבודה מוסמך/ת – חובה
- לפחות 3 שנות ניסיון כמנהל/ת עבודה שלד – חובה
- ניסיון מוכח בביצוע למגורים ו/או משרדים – חובה
- הנדסאי/ת בניין – יתרון
- אסרטיביות, חריצות, אמינות וקפדנות
- יחסי אנוש טובים
- המשרה פונה לנשים וגברים כאחד
מנהל/ת חשבונות עד מאזן
התפקיד כולל:
- ניהול חשבונות, התאמות בנקים
- הגשת חומר לרו"ח עד מאזן
- גביה מלקוחות
- דיווח לרשויות
- בקרת חשבוניות
- מתן שירות ללקוחות ועבודת ממשקים מרובה.
- תעודת הנה"ח – חובה
- ניסיון של 5 שנים בתפקיד דומה
- ניסיון בהגשת חומר לרו"ח עד מאזן – חובה
- ניסיון בחברות גדולות – חובה
- ניסיון בתוכנת פריוריטי – יתרון משמעותי
כלכלן/ית תכנון ובקרה FP&A
- אחריות על דיווחים תקופתיים להנהלת החברה, לרבות תהליך תקציב ותחזיות רב שנתיות.
- אנליזות וניתוח נתונים פיננסיים ותפעוליים כחלק מתהליכי קבלת החלטות אסטרטגיות ועסקיות.
- ניהול תקציבים ובקרת עלויות
- פיתוח והטמעת כלי ניתוח ובקרה לשיפור תהליכי העבודה.
- תואר ראשון בכלכלה / חשבונאות – חובה
- ניסיון של 3 שנים ומעלה – חובה
- ניסיון מחברת נדל"ן – יתרון משמעותי
- יכולות אנליטיות גבוהות, מיומנות גבוהה במודלים פיננסיים, תחזיות וכלי ניתוח
- שליטה גבוהה באקסל , Power Point ומערכות BI – חובה
- ניסיון בעבודה עם מערכות – ERP Priority יתרון
- יחסי אנוש מעולים ויכולת עבודה בצוות
מנהל/ת עבודה בתחום האינסטלציה
התפקיד כולל הובלת פרויקטים משמעותיים בתחום מערכות מים, ביוב וכיבוי אש, לרבות אחריות על ביצוע עבודות האינסטלציה בשטח, פיקוח על קבלני משנה, ניהול צוותי ביצוע ועמידה ביעדי הפרויקט.
תחומי אחריות:
- ניהול ופיקוח על עבודות האינסטלציה באתרי הפרויקטים השונים.
- עבודה מול קבלני משנה, ספקים ומנהלי פרויקטים.
- אחריות על בקרת איכות, בטיחות ועמידה בתקנים המחייבים.
- קריאת תוכניות עבודה, תיאום מול גורמים מקצועיים ומתן פתרונות הנדסיים בשטח.
- עמידה בלוחות זמנים והבטחת איכות הביצוע בהתאם לסטנדרטים של הקבוצה.
דרישות התפקיד:
- ניסיון של לפחות 3 שנים בניהול עבודה בתחום האינסטלציה – חובה.
- רשיונות או הסמכות בתחום – חובה.
- ידע וניסיון בקריאת תוכניות טכניות והבנה מעמיקה בתחום מערכות מים וביוב.
- ניסיון בעבודה מול קבלני משנה וספקים.
- יכולת ניהול צוותים, אחריות ועמידה בלחצים.
מתאם/ת שינויי דיירים
- ליווי הלקוחות משלב רכישת הדירה עד למסירה בהיבט של השינויים ובחירת חומרי הגמר.
- תאום אדריכלי עם לקוחות החברה והטמעת השינויים והתוספות לתוכניות, ביצוע ותמחור בהתאם.
- ביצוע תאום מערכות.
- שליטה בתקנים ופרטי ביצוע שונים.
- קשר שוטף עם ספקים, קבלנים.
- עבודת צוות עם מנהלי עבודה ומנהלי פרויקטים.
- ליווי הלקוחות עד למסירת הדירה.
- הנדסאי/ת אדריכלות / עיצוב פנים – חובה.
- ניסיון קודם בשינויי דיירים בחברת בניה – יתרון.
- שליטה ב- Revit – חובה.
- רישיון נהיגה – חובה.
- יסודיות ושירותיות ברמה גבוהה.
- יכולת ארגון ותכנון.
- *משרה המשלבת שטח ומטה*
מזכיר/ת פרויקטים לתל אביב
הצטרפו לקבוצת תדהר לתפקיד אדמיניסטרטיבי משמעותי, בלב העשייה של אחד מהפרויקטים התל אביביים שלנו – באווירה משפחתית, מקצועית ודינמית.
מה בתפקיד?
- ניהול ותיאום יומנים של מנהלי הפרויקטים (באתרי הביצוע)
- הזנה ואישור תעודות משלוח של כלל הספקים (כולל ספקי מוצרי גמר)
- אישור חשבוניות והפקת חשבון מכין
- אישור שעות עבודה של פועלים ומנופאים (כולל בקרה ואישור מול מנהלי עבודה ופרויקטים)
- תמיכה בהפקת חשבונות קבלנים
- עזרה בהכנת מכרזים ותיקי דיירים, לרבות טפסי טרום מסירה והקלדתם במערכת שירות הלקוחות (באתרי הביצוע)
- תפעול שוטף של המשרד – הזמנות, ציוד, תעודות משלוח, מענה למיילים ועוד
- סדר, ניקיון וארגון במשרדי האתר (למזכירות באתר)
- עבודה שוטפת מול ספקים, קבלנים וגורמים פנים־ארגוניים
- ארגון אירועים בחיי הפרויקט – חגים, ימי הולדת וכו
- ניהול משימות ייעודיות בהתאם לצורכי הפרויקט
מה חשוב לנו?
- ניסיון קודם בתחום האדמיניסטרציה – יתרון משמעותי
- שליטה מלאה ב־Office – חובה
- ניסיון בעבודה עם חשבוניות, תעודות משלוח או הנהלת חשבונות – יתרון
- אחריות אישית גבוהה, סדר וארגון, ראש גדול ויכולת ניהול עצמי
- שירותיות, יחסי אנוש מעולים ויכולת עבודה בצוות
מה תקבלו?
סביבת עבודה משפחתית ותומכת, אנשים טובים, תנאים מעולים והזדמנות להיות חלק מקבוצה מובילה בענף הבנייה בישראל – שמאמינה באנשים שלה, בצמיחה אישית ובמצוינות בכל עשייה.
רכז/ת תפעול סביבת עבודה
התפקיד כולל תפעול סביבת העבודה במטה החברה, תוך דגש על יעילות תפעולית ושירות לעובדים, עבודה ותיאום מול ספקים וגורמים פנימיים, ומתן מענה יומיומי לצורכי העובדים.
תחומי אחריות:
- תפעול שוטף של צרכי משרד המטה: ניקיון, ציוד משרדי, מטבחונים, קפה, אזורים ציבוריים וחדרי ישיבות.
- טיפול בבקשות שירות, תיאום מול צוות אחזקה, ניקיון, ביטחון ושאר ספקי שירות.
- ניהול מלאי שוטף של ציוד משרדי, מטבחונים וחומרי ניקיון.
- תפעול הצעות מחיר, מעקב אחר הזמנות וחשבוניות.
- סיוע בבניית נהלים, תקציב שנתי, מו״מ מול ספקים, בקרה על הסכמים וחוזים.
דרישות תפקיד:
- ניסיון קודם של 2-3 שנים בתפקיד אדמיניסטרטיבי/תפעול Facilities Coordinator – חובה.
- שליטה בכלי Office – חובה. שליטה במערכת פריוריטי – יתרון משמעותי.
- יכולת תיעדוף משימות, עבודה עצמאית ושירותיות גבוהה.
- מיומנויות בין־אישיות גבוהות, יכולת עבודה מול ממשקים מרובים.
- תואר ראשון רלוונטי – יתרון.
מזכיר/ת פרוייקט
- טיפול במיילים, ניהול יומן, ניהול ותפעול משרד שוטף.
- טיפול בחשבוניות, רכש ותעודות משלוח.
- עבודה מול ספקים / קבלנים.
- ניהול ודאגה לצוות האתר.
דרישות התפקיד:
- ניסיון בתחום האדמיניסטרציה – חובה.
- שליטה וידע מלאים בתוכנות ה office – חובה.
- מגורים באזור המרכז – יתרון משמעותי.
- ניסיון בתחום הנהלת החשבונות – יתרון משמעותי.
- ניסיון בתוכנת פריוריטי – יתרון משמעותי.
- אחריות, תודעת שירות ויחסי אנוש מעולים.
- נכונות למשרה חלקית בת"א (שעות עבודה 09:00-15:00)
חשב/ת שכר
תחומי אחריות עיקריים:
מנהל/ת עבודה מערכות
תיאור התפקיד:
- ניהול ופיקוח על ביצוע מערכות הבניין בשלבי ההקמה והגמר.
- עבודה שוטפת מול קבלנים, ספקים ומנהלי עבודה בתחום החשמל, המיזוג והאינסטלציה.
- תיאום והנעת גורמים מקצועיים להבטחת עמידה בלוחות זמנים ובדרישות האיכות.
- פתרון בעיות הנדסיות ותפעוליות בזמן אמת בשטח.
- עבודה בסביבה דינמית ומשתנה, עם אחריות גבוהה על ממשקי העבודה בפרויקט.
- משרה מלאה בימים א’-ה’ + ימי ו’ לסירוגין (תפקיד שטח).
דרישות התפקיד:
- ניסיון מוכח בניהול פרויקטים בענף הבנייה, עם דגש על פרויקטיי מגורים.
- ידע וניסיון בעבודה עם מערכות חשמל, מיזוג אוויר ואינסטלציה.
- מהנדס/ת / הנדסאי/ת חשמל עם רישיון חשמל בתוקף – חובה.
- יכולות ניהול והובלה גבוהות, כולל מתן הנחיות מקצועיות לצוותים בשטח.
- יחסי אנוש מצוינים ויכולת עבודה בתנאי לחץ.
מנהל/ת פרוייקט מערכות
תיאור התפקיד:
- ניהול ופיקוח על ביצוע מערכות הבניין בשלבי ההקמה והגמר.
- עבודה שוטפת מול קבלנים, ספקים ומנהלי עבודה בתחום החשמל, המיזוג והאינסטלציה.
- תיאום והנעת גורמים מקצועיים להבטחת עמידה בלוחות זמנים ובדרישות האיכות.
- פתרון בעיות הנדסיות ותפעוליות בזמן אמת בשטח.
- עבודה בסביבה דינמית ומשתנה, עם אחריות גבוהה על ממשקי העבודה בפרויקט.
- משרה מלאה בימים א’-ה’ + ימי ו’ לסירוגין (תפקיד שטח).
דרישות התפקיד:
- ניסיון מוכח בניהול פרויקטים בענף הבנייה, עם דגש על פרויקטיי מגורים.
- ידע וניסיון בעבודה עם מערכות חשמל, מיזוג אוויר ואינסטלציה.
- מהנדס/ת / הנדסאי/ת חשמל עם רישיון חשמל בתוקף – חובה.
- יכולות ניהול והובלה גבוהות, כולל מתן הנחיות מקצועיות לצוותים בשטח.
- יחסי אנוש מצוינים ויכולת עבודה בתנאי לחץ.
נציג/ת קשרי לקוחות
- מתן שירות אישי ומלא ללקוחות הפרויקטים.
- טיפול בפניות הלקוחות בערוצי התקשורת השונים.
- עבודת ממשקים רבה, תפקיד רחב, מגוון ומאתגר.
- העבודה במשרה מלאה במשרדי החברה ברעננה.
- ניסיון קודם בתפקידי שירות – חובה
- שליטה מלאה ביישומי המחשב – יתרון
- יחסי אנוש מעולים, שירותיות, אדיבות וסבלנות
- המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד
מנהל/ת תפעול בדק תדהר גמרים
- ליווי הפרוייקט תוך כדי ביצוע ואחריות על תהליך קבלת הפרוייקט לבדק
- ניהול התהליך במערכת CRM החל משלב הקמת הפרויקט, הקמת הקבלנים וניהול הקריאות
- הקמת הזמנות רכש רלוונטיות בכפוף לנוהל רכש בחברה
- הכנת תוכניות עבודה לטיפול בקריאות מורכבות וליווי צמוד לאורך כל תהליך הטיפול
- קיום ממשק עבודה קבוע ושוטף עם מחלקת הנדסת גמרים
- הנדסאי/ת בניין – יתרון.
- ניסיון בתפקיד דומה – 3 שנים.
- יכולת עבודה בתנאי לחץ.
- תקשורת בין אישית ברמה גבוהה.
- קבלת החלטות ופתרון בעיות.
- יכולת ירידה לפרטים, גמישות מחשבתית.
- המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
מנהל/ת חשבונות ספקים
- הקמה ובקרת ספקים
- בקרת חשבוניות לפני תשלום
- תקשורת מול בנקים
- הכנת תשלומים
- מענה טלפוני לבירורים מול ספקים
- תפקיד משמעותי במחלקה, מגוון, כולל מרכיבי בקרה וממשקים רבים בתוך הארגון
- תעודת הנה"ח סוג 2
- ניסיון של שלוש שנים כמנהל/ת חשבונות
- ניסיון בתוכנת פריוריטי / SAP
ראש/ת מטה – נכסים מניבים
תפקיד מרכזי בהובלת תהליכים עסקיים ואסטרטגיים, הכולל אחריות על ניתוח נתונים כלכליים והובלת תהליכי תכנון ובקרה בחטיבה.
- ריכוז וניתוח נתונים עסקיים וכלכליים של הנכסים המניבים בחטיבה.
- הכנת חומרים, דוחות ומצגות למנכ"לית ולדרג הנהלה בכיר.
- ליווי עסקאות והשכרות בהיבטים אנליטיים וכלכליים.
- בנייה ובקרה של תוכניות עבודה ותקציבים שנתיים.
- תמיכה בתהליכי קבלת החלטות אסטרטגיים.
- עבודה שוטפת מול גורמי פנים (כספים, משפטי, תפעול) ויועצים חיצוניים.
מה אנחנו מחפשים?
- תואר ראשון בכלכלה / מנהל עסקים / שמאות מקרקעין – חובה.
- תואר שני – יתרון.
- ניסיון של 3 שנים בניתוח כלכלי, שמאות, הערכות שווי או תחומים עסקיים משיקים.
- שליטה גבוהה באקסל ויכולת הפקת תובנות עסקיות מנתונים.
- ראייה עסקית רחבה והבנה של עולם הנדל"ן המניב.
- יכולת ביטוי גבוהה בכתב ובעל-פה.
- בעל/ת חשיבה אנליטית חדה, סדר ודיוק, ראייה מערכתית ועסקית, גישה פרואקטיבית, יכולת עבודה עצמאית לצד שיתוף פעולה עם גורמים רבים, ורצון אמיתי להשפיע ולעבוד בסביבה דינמית ומתפתחת
קיבלנו את קורות החיים שלך, תודה!
נעבור עליהם ונחזור אליך במידה ותהיה התאמה
שיהיה בהצלחה