התפקיד כולל תפעול סביבת העבודה במטה החברה, תוך דגש על יעילות תפעולית ושירות לעובדים, עבודה ותיאום מול ספקים וגורמים פנימיים, ומתן מענה יומיומי לצורכי העובדים.
תחומי אחריות:
- תפעול שוטף של צרכי משרד המטה: ניקיון, ציוד משרדי, מטבחונים, קפה, אזורים ציבוריים וחדרי ישיבות.
- טיפול בבקשות שירות, תיאום מול צוות אחזקה, ניקיון, ביטחון ושאר ספקי שירות.
- ניהול מלאי שוטף של ציוד משרדי, מטבחונים וחומרי ניקיון.
- תפעול הצעות מחיר, מעקב אחר הזמנות וחשבוניות.
- סיוע בבניית נהלים, תקציב שנתי, מו״מ מול ספקים, בקרה על הסכמים וחוזים.
דרישות תפקיד:
- ניסיון קודם של 2-3 שנים בתפקיד אדמיניסטרטיבי/תפעול Facilities Coordinator – חובה.
- שליטה בכלי Office – חובה. שליטה במערכת פריוריטי – יתרון משמעותי.
- יכולת תיעדוף משימות, עבודה עצמאית ושירותיות גבוהה.
- מיומנויות בין־אישיות גבוהות, יכולת עבודה מול ממשקים מרובים.
- תואר ראשון רלוונטי – יתרון.
