הצטרפו לקבוצת תדהר לתפקיד אדמיניסטרטיבי משמעותי, בלב העשייה של אחד מהפרויקטים התל אביביים שלנו – באווירה משפחתית, מקצועית ודינמית.
מה בתפקיד?
- ניהול ותיאום יומנים של מנהלי הפרויקטים (באתרי הביצוע)
- הזנה ואישור תעודות משלוח של כלל הספקים (כולל ספקי מוצרי גמר)
- אישור חשבוניות והפקת חשבון מכין
- אישור שעות עבודה של פועלים ומנופאים (כולל בקרה ואישור מול מנהלי עבודה ופרויקטים)
- תמיכה בהפקת חשבונות קבלנים
- עזרה בהכנת מכרזים ותיקי דיירים, לרבות טפסי טרום מסירה והקלדתם במערכת שירות הלקוחות (באתרי הביצוע)
- תפעול שוטף של המשרד – הזמנות, ציוד, תעודות משלוח, מענה למיילים ועוד
- סדר, ניקיון וארגון במשרדי האתר (למזכירות באתר)
- עבודה שוטפת מול ספקים, קבלנים וגורמים פנים־ארגוניים
- ארגון אירועים בחיי הפרויקט – חגים, ימי הולדת וכו
- ניהול משימות ייעודיות בהתאם לצורכי הפרויקט
מה חשוב לנו?
- ניסיון קודם בתחום האדמיניסטרציה – יתרון משמעותי
- שליטה מלאה ב־Office – חובה
- ניסיון בעבודה עם חשבוניות, תעודות משלוח או הנהלת חשבונות – יתרון
- אחריות אישית גבוהה, סדר וארגון, ראש גדול ויכולת ניהול עצמי
- שירותיות, יחסי אנוש מעולים ויכולת עבודה בצוות
מה תקבלו?
סביבת עבודה משפחתית ותומכת, אנשים טובים, תנאים מעולים והזדמנות להיות חלק מקבוצה מובילה בענף הבנייה בישראל – שמאמינה באנשים שלה, בצמיחה אישית ובמצוינות בכל עשייה.
