התפקיד כולל אחריות מלאה על תחום השכר מקצה לקצה – החל מקליטת נתוני עובדים חדשים ועד להפקת תלושי שכר, סיומי העסקה, הכנת 161 ודוחות סגירה חודשיים. מתן מענה מקצועי לעובדים ומנהלים בנושאי שכר, זכויות סוציאליות ודיני עבודה. עבודה שוטפת מול גורמים ממשקים חיצונים ופנימיים. כגון ביטוח לאומי, מס הכנסה, קרנות השתלמות ופנסיה והנהלת חשבונות, משאבי אנוש.
תחומי אחריות עיקריים:
            •           הפקת שכר חודשי לעובדים שעתיים וחודשיים
            •           טיפול בנוכחות, מחלה, חופשה והיעדרויות
            •           חישובי שכר מורכבים, הפרשות סוציאליות ובקרת נתונים
            •           טיפול בעובדים חדשים ומסיימים, כולל טפסי 161 והפרשות סופיות
            •           תמיכה וייעוץ מקצועי לעובדים בנושאי שכר ודיני עבודה
            •           עבודה צמודה עם מחלקת הנהלת חשבונות לצורך התאמות, בקרות ורישום הנהלת חשבונות
דרישות התפקיד:
            •           תעודת חשב/ת שכר מוסמך/ת – חובה
            •           ניסיון של 3 שנים כחשב/ת שכר בארגון בינוני-גדול – חובה
            •           ידע וניסיון מעשי בעבודה עם חילן – חובה
            •           שליטה טובה באקסל
            •           ניסיון בהנהלת חשבונות – יתרון משמעותי
            •           היכרות עם דיני עבודה, הסכמים קיבוציים וחוקי שכר
            •           אחריות, דיוק, שירותיות, יכולת עבודה עצמאית ודיסקרטיות
            •           יכולת עבודה תחת לחץ/לו"ז קצר
            •           עבודה בצוות
