מערכת תדהר | 29.03.2023 | 2 דקות

תוכנית האינסטלציה ומערכת המתזים

מערכת האינסטלציה בדירתכם תוכננה על ידי יועץ אינסטלציה, אשר לקח בחשבון את קווי הביוב של הבניין, תקנים ומרחבי השימוש המינימליים הנדרשים להתנהלות נוחה בחדר הרחצה

מערכת האינסטלציה בדירתכם תוכננה על ידי יועץ אינסטלציה, אשר לקח בחשבון את קווי הביוב של הבניין, תקנים ומרחבי השימוש המינימליים הנדרשים להתנהלות נוחה בחדר הרחצה. לכן, שינויים במיקומי הכלים הסניטריים יכולים להתבצע רק בתוך חדר הרחצה עצמו ותוך התחשבות בתקנים המחייבים , כמו למשל מרחק הכיור או האסלה מצינור הביוב של החדר.

במידה ואתם מעוניינים בשינוי מיקומי הכלים הסניטריים, עליכם להעביר למתאם התכנון שלכם סקיצה במייל לבדיקה מקדימה לפני השלמת התכנון. גם את בחירת הברזים, הכלים הסניטריים וארונות האמבטיה תתבקשו לבצע לפני פגישת התיאום כדי שנוכל להשלים יחד את תכנית האינסטלציה הסופית לביצוע. ישנם אביזרים, כמו למשל ברזי אינטרפוץ, אשר דורשים הכנה מראש בשלב התקנת מערכת האינסטלציה בדירה ולכן על כל שינוי או תוספת שתרצו לערוך, יש להחליט לפני פגישת התוכניות.

מערכת המתזים היא מערכת מצילת חיים. היא נכנסת לפעולה בעת שריפה ויוצרת מסדרון הימלטות בטוח מהדירה החוצה. גם היא מתוכננת על ידי יועץ האינסטלציה ועוברת בדיקה קפדנית על ידי מכון התקנים. עדיף להימנע מלבצע בה שינויים, אך אם הם בכל זאת נדרשים הם יבוצעו אך ורק באישור יועץ האינסטלציה או הקבלן המבצע. שינויים בתוכנית המתזים לאחר קבלת המפתח כרוכים באישורים ובפעולות מקדימות מורכבות והם לא מומלצים. הבטיחות שלכם – חשובה.


*המידע בכתבה הינה כללית בלבד ואינה מהווה התחייבות ו/או ייעוץ כלשהו או תחליף לייעוץ אחר. רק הסכם חתום כדין יחייב את החברה. ט.ל.ח.