מערכת תדהר | 6.11.2023 |

מהו תיאום תכנון אישי?ֿ

בתהליך תיאום תכנון הדירה שלכם, אנו מעמידים לרשותכם מתאם/ת תכנון, איתם תערכו שתי פגישות עיקריות – דיון על שינויים ותוספות ופגישה לצורך בחירת חומרי הגלם.

בתהליך תיאום תכנון הדירה שלכם, אנו מעמידים לרשותכם מתאם/ת תכנון, איתם תערכו שתי פגישות עיקריות – דיון על שינויים ותוספות ופגישה לצורך בחירת חומרי הגלם.

בתהליך תיאום תכנון הדירה שלכם, אנו מעמידים לרשותכם מתאם/ת תכנון, איתם תערכו שתי פגישות עיקריות (על פי לוח הזמנים שנקבע לתכנון הדירה) –

  • פגישה ראשונה לצורך דיון על שינויים ותוספות שאתם מבקשים לעשות בדירה – במידה והשינויים מצומצמים, תוכלו להכין ולתכנן אותם באופן עצמאי ואנו נאשר אותם בפגישה. במידה ותרצו לבצע שינויים ותוספות משמעותיים הכוללים שינוי במבנה הדירה או תכנון פרטי בנייה מיוחדים, נבקש מכם לפנות לאדריכל או מעצב פנים מטעמכם. לאחר בדיקת השינויים והתוספות המבוקשים על ידכם, יוכנו תוכניות חדשות לחתימתכם. במידת הצורך, תוספות אלה יתומחרו בהתאם למחירון השינויים שמצורף לתיק הלקוח שלכם וישולמו על ידכם בסיום הפגישה.

פגישה שנייה תסכם את בחירת חומרי הגמר – היא תתקיים לאחר שביקרתם אצל ספקי הפרויקט ובמהלכה תעבירו לנו את הזמנת חומרי הגמר, ריצופים, חיפויים, דלתות פנים ומשטח השיש למטבח. המפרט הטכני לבחירת פרטי הגמר של דירתכם נמצא גם הוא בתיק הלקוח שברשותכם, יחד עם ההפניה לספקי הגמר בפרויקט.

שינויים לאחר ביצוע העבודה בדירה עלולים להיות מורכבים וכרוכים בהריסה ובפירוק הקיים. שינויים כאלו יתאפשרו רק במקרים חריגים ובאישור מנהל הפרויקט. הם יתומחרו שלא במסגרת מחירון השינויים ועלולים לגרום לדחייה במסירת הדירה. ייתכן גם שיהיו שינויים , לאחר ביצוע שלא נוכל לאפשר . לכן חשוב מאוד לקבל את ההחלטות ולהגיש את התוכניות במועד. כך תחסכו לנו ולכם זמן יקר ועלויות מיותרות.

טיפ קטן וחשוב- במידת האפשר, רצוי מאוד לסיים את תוכנית השינויים ואת בחירת חומרי הגמר בפגישה אחת. כי כשיש לכם ראייה כוללת ושלמה על הדירה החדשה שלכם , יהיה קל יותר למתאם או למתאמת , לתת לכם מענה ופתרון כולל ומושלם.

נכון , זה אולי ידרוש מצדכם קצת יותר מחשבה ,ריכוז והשקעה אבל בסוף זה תמיד ישתלם. לכם !

מהו תיאום תכנון אישי?ֿ

*המידע בכתבה הינה כללית בלבד ואינה מהווה התחייבות ו/או ייעוץ כלשהו או תחליף לייעוץ אחר. רק הסכם חתום כדין יחייב את החברה. ט.ל.ח.